چالش های اقتصادی منجر به اخبار تریبون تلگرام کاهش چاپ فرکانس

در حالی که این شرکت ادامه خواهد داد به انتشار اخبار روزانه آنلاین محصول فیزیکی کاغذ خواهد شد منتشر شده در چهار

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

در حالی که این شرکت ادامه خواهد داد به انتشار اخبار روزانه آنلاین محصول فیزیکی کاغذ خواهد شد منتشر شده در چهارشنبه ها و شنبه ها و تحویل از طریق پست ایالات متحده به جای حامل. این صرفه جویی در هزینه اندازه گیری می آید در میان چالش های اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس — یک واقعیت رو به روزنامه ها در سراسر کشور است.

شنبه اعلام می آید بر روی پاشنه از یک شبیه اطلاعیه از کاغذ دیگری متعلق به فروم Communications Co. این Fargo فروم اعلام کرد که این امر می تواند برش چاپ آن محصول را به دو بار در هفته.

برتر تلگرام نیز تغییر چاپ آن روز. آن را چاپ خواهد شد یک بار در هفته در روزهای جمعه شروع جولای 10 و تحویل از طریق پست الکترونیکی. این کلوکت کاج مجله نیز تحویل توسط پست شروع جولای 9.

"این یک حرکت برای ارائه (محلی) روزنامه نگاری ... با آینده و ما امیدواریم که این است برای رفتن به یک مدل است که ارائه برخی از ثبات محلی و روزنامه نگاری" ناشر نیل Ronquist گفت.

کاغذ را هنوز هم در دسترس خواهد بود در روزهای چهارشنبه و شنبه ها در فروشندگان محلی. نسخه الکترونیکی این روزنامه گذاشته به عنوان صفحات روزنامه به تلنگر از طریق یک صفحه نمایش هنوز هم در دسترس خواهد بود و هفت روز هفته در اخبار تریبون وب سایت.

هزینه اشتراک خواهد شد باقی می ماند همان. آن را توجیه Ronquist گفت: به دلیل هزینه های مربوط به ایجاد و طراحی و تخمگذاری کاغذ خواهد ماند همان و اخبار تریبون حاضر شد شارژ پایین تر از میانگین نرخ اشتراک.

تغییرات معنی اخراج خواهد رخ می دهد در گردش مطبوعات عملیات و mailroom بخش است. تعداد دقیق از مشاغل را تحت تاثیر قرار نبود در دسترس جمعه به عنوان هنوز هم وجود دارد مردم را به اطلاع Ronquist گفت.

Forum Communications Printing Duluth is located at 4305 Airpark Blvd. The Duluth News Tribune will reduce to a two-day print schedule beginning July 8. E-editions will still be offered seven days a week. (Adelle Whitefoot / awhitefoot@duluthnews.com)

فروم ارتباطات چاپ دلوت در واقع 4305 Airpark بلوار. این اخبار دولوت تریبون را کاهش می دهد به دو روز چاپ برنامه آغاز ژوئیه 8. E-نسخه هنوز هم ارائه می شود و هفت روز هفته. (Adelle Whitefoot / awhitefoot@duluthnews.com)

همه گیر تسریع اجتناب ناپذیر برش به چاپ Ronquist گفت. قبل از همه گیر اخبار تریبون مواجه شد درآمد چالش با توجه به کاهش تبلیغات و همچنین کاهش در چاپ مشترکان به سازمان منتقل تمرکز خود را به دیجیتال خوانندگان.

ترافیک آنلاین نیز در رشد سریعتر نرخ از زمان شروع این بیماری همه گیر به طوری که تغییرات زیر را مخاطب عادات او گفت:.

"متاسفانه آنچه رخ داده این است که همه گیر است و شتاب جدول زمانی که گذار. آنچه که ممکن است انتقال از سال ناگهان ترجمه شده به روز" Ronquist گفت.

هنگامی که تصمیم گیری برای کاهش انتشار روز او گفت: مدیران شرکت در نظر گرفته سودآوری هر روز از چاپ و نشر — به عنوان تمام روز سودآور هستند و نگاه برای مناطق که در آن بهره وری می تواند بهبود یافته است. آنها مدل های مختلف گزینه های در بر داشت و دو روز از انتشار ساخته شده ترین احساس های مالی.

آنها همچنین می خواستم برای اطمینان از اخبار تریبون شد سرمایه گذاری در مطالب بازاریابی و فن آوری و خدمات به مشتریان است.

"روزنامه کسب و کار شده است هرگز در مورد این مقاله که داستان چاپ شده است. که صرفا شده تحویل ساز. این همیشه در مورد داستان جامعه" Ronquist گفت.

اخبار تریبون خبرنگاران ادامه خواهد داد پوشش اخبار هفت روز هفته است که منتشر خواهد شد آنلاین سردبیر اجرایی ریک Lubbers نوشت: در یک ستون اعلام تغییر دهید.

"ما پوشش های محلی مورد علاقه خود را تیم های ورزشی, به اشتراک گذاری خود را جشن نقاط عطف و غم و اندوه پر از خاطرات و ارائه همه چیز از گزارش های تحقیقی و توضیح داستان به ویژگی های محلی و نظر قطعه" Lubbers نوشت.

این دلوت گروه رسانه ای در حال حاضر ساخته شده تغییرات برای جلوگیری از coronavirus مربوط به چالش های مالی.

دریاچه County News-نیوز منتشر نهایی آن مقاله در روز جمعه. این مقاله که تحت پوشش شمال شرقی مینه سوتا بود رو به کاهش مشترکان و کاهش درآمد تبلیغات — مالی مبارزات شده اند که در حال انجام برای سال های بسیاری با توجه به اخبار تریبیون گزارش. این سومین فروم Communications Co. کاغذ که بسته از زمان شروع این بیماری همه گیر

اخبار تریبیون همچنین کاهش تعداد صفحات منتشر شده در روزهای دوشنبه از طریق شنبه در اوایل ماه آوریل با توجه به همه گیر.

این تعطیلی و اخبار تریبون تغییرات منعکس کننده روند در صنعت رسانه که اخبار تریبون قبلا گزارش شده است. در مورد 33,000 کارکنان رسانه های ایالات متحده شرکت کرده اند شغل خود را از دست شده است furloughed یا کاهش پرداخت از زمان شروع این بیماری همه گیر به گفته نیویورک تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب