شهرهای دوقلو ساکنان و صاحبان کسب و کار محافظت خانه و مغازه

این بود که او شب سوم در یک ردیف بازی غیر رسمی محله, نگهبان, اما در این زمان او تا به حال مقدار زیادی از شرکت.

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

این بود که او شب سوم در یک ردیف بازی غیر رسمی محله, نگهبان, اما در این زمان او تا به حال مقدار زیادی از شرکت. حدود 14 همسایگان او پیوست بسیاری از آنها را حمل خفاش ها. یکی به ارمغان آورد یک تیرکمان بچه گانه و توده ای از سنگ. یک رستوران و سرور نشان داد خم لوله فلزی با ناخن پانچ از طریق به پایان. پدر خود را به ارمغان آورد دو نوجوان دختر و همچنین خفاش ها برای هر یک.

"به عنوان یک نیروی هوایی کهنه من خواستار آن شدند که هیچ کس در گروه ما بود بسته بندی" گفت: Jungbauer که خواست برای هیچ اسلحه. "نظر ما این بود که حضور بنابراین اگر کسی را دیدم ما آنها را فقط به رانندگی." شب گشوده uneventfully با وجود چند مشکوک رهگذران. St. Paul تیم ملی پلیس اتومبیل های ساخته شده مکرر دور.

دو روز پس از شورش گسترده و غارت نابود متعدد کسب و کار بسیاری از آنها در سنت پل میدوی محله ساکنان و صاحبان کسب و کار در سراسر شهر در زمان اقدامات امنیتی را در دست خود. برخی از صاحب خانه صرف شب خود را در سه فصل porches, چراغ, بر, برای نظارت بر خود را در خیابان. دیگران جمع دوستان به کمک گارد خود را در مغازه. آن صحنه تکرار در مینیاپولیس است که احساس فشار از آسیب از تظاهر کنندگان و غارتگران است.

گفت: بسیاری از آنها وحشت از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید نشان داده شده در ویدیو مهار و رو به پایین با یک افسر پلیس را به زانو در گردن او برای مدت طولانی, اما آنها را دیدم کمی ارتباط بین تماس برای پلیس اصلاحات و غارت و آتش-شروع در نزدیکی مناطق مسکونی.

عادی در میان تخته سه لا

برای تضعیف غارتگران تمام حوزه های کسب و کار سوار شد تا در احتیاطی تخته سه لا, ایجاد سورئال احساس از یک فیلم هالیوودی مجموعه ای ساده و در عین حال به تغییر به صحنه بعدی.

جیب عادی ایستاده بود و حتی در طول آماده سازی برای شب هنگام. در برنج خیابان در دو حرکت شبیه چمچه زنی ادامه داد: برای خدمت به مخروط بستنی و مامان پیتزا فروش کل پای تا شهردار 8 بعد از ظهر حکومت نظامی به اثر رفت برای یک شب دوم. یک سوم شب مقررات منع رفت و آمد اعلام شد یکشنبه.

فساد صاحب فروشگاه اسباب بازی Dan Marshall پیوست پسر او و یک دوست خارج از Grand Avenue, فروشگاه, prepping برای غارتگران است. به جای آنها پنج خوش آمدید مزاحمان: رابین حفاظت از او چهار بچه جوجه ها در لانه های تشکیل شده در "C" از خود تزئینی, هوای آزاد, ثبت نام. در طول همه گیر طبیعت به حال اصلاح برخی از خاک.

"شب گذشته آغاز شده شوم با چند unplated اتومبیل کروز گراند گفت:" مارشال روز یکشنبه از طریق توییتر. "به عنوان شب عینک همه ما شاهد بودند که تیم ملی اتومبیل و بینام و ماشین پلیس. توسط a. m. 2 همه آرام بود و ما به رختخواب رفت سرد و بی حوصله و آرامش است."

برای بسیاری از روز شنبه به اوایل صبح روز یکشنبه شایعات و اطلاعات غلط در مورد اضافی غارت و خشونت در, St. Paul منتشر شده در رسانه های اجتماعی اما کمی از آن درست بود. یکی ادعا می کنند حال آن که کارگران در Setzer داروخانه در رزویل بود سنگر خود را به یک اتاق ذخیره سازی برای محافظت از خود از تظاهر کنندگان. یک خبرنگار که سوار به سایت پیدا کردم خوشحال کارگران و رشد درایو-از طریق خط در نزدیکی استارباکس اما کمی اضافی فعالیت است.

موضع در مینیاپولیس

بسیاری از ناخواسته فعالیت های رخ داده در سراسر رودخانه در مینیاپولیس که در آن صلح آمیز تظاهرات علیه خشونت پلیس جلب خشونت آشوبگران در لبه. فیلم های ارسال شده به رسانه های اجتماعی نشان داد مرد جوان در لباس پوشیدن روپوش دار سیاه و سفید, دنده عینک و کفش و دیگر شبه نظامی-لباس های سبک ارتکاب اعمال خرابکاری در کوچه فقط در خارج از مرکزی پست منطقه قبل از مواجه شدن با تظاهر کنندگان.

مدتی در حدود 10 p. m., مقامات مستقر در مینیاپولیس سمت رودخانه می سی سی پی با استفاده از گاز و غیر کشنده به دور نگه داشتن برآورد جمعیت 1000 راهپیمایان با عبور از دریاچه پل خیابان به خیابان.

در سرو-رودخانه محله مینیاپولیس مردان جوان از سومالی جامعه منع ورود به منطقه اطراف برج مسکونی در تلاش برای محافظت از آن. همان درست بود توسط Karmell مرکز خرید در جنوب مینیاپولیس. "ما فقیر مهاجر و مردم در اینجا و آنها مشغول به کار سخت برای هر پنی" گفت: محمد عبدی فیلم برداری شده توسط یک خبرنگار برای رسانه های اجتماعی است. "من یک گارد امنیتی, و من به آنها وعده من نجات این محل است."

آمریکایی های بومی بنا موانع و گشت به زمین خاموش جامعه Hiawatha خیابان در مینیاپولیس. در تبادل دوربین کارمندان یک مشروب فروشی در نزدیکی مرکز کنوانسیون مینیاپولیس اقدام به سوال یک مرد نشسته در یک وسیله نقلیه سودمند ورزش با هیچ جبهه و یا صفحات سیاه. مرد سوار کردن عجله.

سایت های رسانه های اجتماعی ایجاد شد در محلات مانند Southside پاسخ می دهد که در آن مینیاپولیس ساکنان گزارش مشکوک وسایل نقلیه و ارائه نکات ایمنی. گزارش های رسانه ها رفتن به بالا و پایین خیابان دریاچه نشان داد که صاحبان کسب و کار جمع آوری در مقابل فروشگاه خود را در اواخر شب. غنی جانسون کمک گارد کازابلانکا فروشگاه مواد غذایی در خیابان Nicollet با اعضای جامعه با توجه به رادیو دولتی مینسوتا. آنها تا به حال یک نشانه آن است که به عنوان خوانده شده: "غارتگران & arsonists ضرب گلوله کشته خواهد شد."

او وجود دارد چرا که "این یکی از تنها فروشگاه هنوز هم در این منطقه نیست که سوزانده و یا آسیب دیده," او گفت: MPR.

"وجود دارد بسیاری از مردم که اینجا زندگی می کنند که با استفاده از این فروشگاه که به آن نیاز است که تکیه بر آن," او گفت:.

به اندازه کافی به اندازه کافی بود

در St. Paul, جان, Keenan, نوه Keenan ایرلندی نوار بنیانگذار لایحه Keenan Sr. گفت که او تا به حال هیچ علاقه ای به خشونت است. اما هفت یا بیشتر کامیون وانت پر از غارتگران swarmed غرب خیابان هفتم liquor store در سراسر خیابان را از کسب و کار خانواده پنج شکست ویندوز خود رسیده و از طریق آن میله های فلزی و برداشت آنها چه می تواند.

پس از آن او احساس موظف به محافظت از کوپر زیادی با Jungbauer و کلمه ای از تلاش های خود را گسترش رسم دیگران است. برای اولین بار دو شب آهسته در حال حرکت رانندگان خواهد چشم آنها و سپس فایل های فشرده به دور است. پس از آن آمد speeders بهره گیری از خیابان های خالی.

"وجود دارد یک رانندگی در 100 کیلومتر در ساعت و مبالغه نمی کنم," Jungbauer گفت.

خبرنگار نیک فرارو کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب