تامیل نادو: پس از افزایش 12 روز مستند در چنای 3 مناطق

نوشته شده توسط Arun Janardhanan | Chennai | به روز شده: 16 ژوئن 2020 2:38:55 am مقامات گفت: تنها ضر

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
نوشته شده توسط Arun Janardhanan | Chennai | به روز شده: 16 ژوئن 2020 2:38:55 am
Tamil Nadu: After surge,12-day lockdown in Chennai, 3 districts مقامات گفت: تنها ضروری پزشکی و خدمات وسایل نقلیه خصوصی برای اورژانس استفاده ادارات دولتی و بانک ها با یک هیات قدرت از 33 درصد و مغازه های فروش اقلام ضروری اجازه خواهد داشت در طول مستند. (عکس)

روز پس از تامیل نادو وزیر E K Palaniswami رد کرده و از قریب الوقوع مستند در دولت به عنوان "اخبار نادرست" خود دولت روز شنبه اعلام کرد یک "شدید مستند" در چهار منطقه از جمله چنای برای 12 روز از ماه ژوئن 19 تا 30 برای جلوگیری از افزایش Covid موارد است.

پس دولت جلسه هیئت دولت و در یک جلسه توسط متخصص مشاوره پنل Palaniswami گفت: این تصمیم به اعمال این مستند در چنای و همسایه ولسوالی چنگلپتو, Kancheepuram و Thiruvallur بود "بر اساس توصیه های پزشکی و کارشناسان بهداشت و درمان".

در این چهار منطقه در انتخابات گفت: تنها ضروری پزشکی و خدمات وسایل نقلیه خصوصی برای اورژانس استفاده ادارات دولتی و بانک ها با یک هیات قدرت از 33 درصد و مغازه های فروش اقلام ضروری اجازه خواهد داشت در طول مستند.

در حالی که حمل و نقل عمومی باقی خواهد ماند و بسته به گفته مقامات داخلی عملیات های هوایی در فرودگاه چنای خواهد شد نمی شود. کسانی که از سفر و به این چهار منطقه از طریق جاده انجام این کار می توانید تنها پس از اخذ مجوز از دولت گفتند. وسایل نقلیه خصوصی و خودرو اجازه خواهد داشت فقط برای موارد اضطراری.

مقامات گفت: سبزیجات و مواد غذایی در مغازه ها و ایستگاه های سوخت باز خواهد شد بین ساعت 6 صبح و 2 بعد از ظهر در حالی که رستوران ها اجازه خواهد داشت فقط غذای آماده خدمات بین 6 صبح تا 8 بعد از ظهر. محبوب اما محیط های اغذیه فروشی های اجرا شده توسط دولت و جامعه آشپزخانه اجرا شده توسط بدن محلی اجازه خواهد داشت به تابع.

تصمیم دولت به دنبال یک افزایش موارد در چهار منطقه پس از ظهور خوشه ای از موارد در Koyambedu سبزی بازار در چنای اوایل ماه گذشته.

در حالی که اعلام این مستند Palaniswami وعده پول نقد پشتیبانی از Rs 1000 به همه جیره دارندگان کارت در مناطق تحت مستند. او گفت که یک مقدار مشابه تحویل داده خواهد شد به تمام اعضای unorganised و رفاه تخته در این مناطق است.

آخرین حرکت شامل "تکمیل مستندات" در دو روز یکشنبه (21 ژوئن و 28) وقتی که تنها عرضه شیر, بیمارستان ها, داروخانه ها, خدمات آمبولانس اورژانس و تشییع جنازه نعش کش وانت و وسایل نقلیه خصوصی استفاده می شود برای شرایط اضطراری پزشکی اجازه خواهد داشت.

روز جمعه انکار گزارش در مورد یک مستند Palaniswami گفته بود که "false اخبار در حال گسترش در مورد دولت برنامه ریزی برای تحمیل شدید مستند اقدامات برای جلوگیری از گسترش COVID-19." او همچنین هشدار داد که "استرن قانونی اقدام خواهد شد در برابر کسانی که گسترش چنین شایعات".

مقامات گفت: دولت خود را تغییر موضع روز پس از جلسه با کمیته های تخصصی متشکل از پزشکان و دانشمندان ردیابی شیوع و پیشنهاد خود را از یک "دقیق تر" lockdown برای چنای.

کمیته توصیه می شود سخت قرنطینه هنجارهای برای شهر و بیشتر مناطق آسیب پذیر و از دولت خواسته تا اطمینان حاصل شود کافی تعداد تخت تامین اکسیژن و تجهیزات کلیدی مانند صترلزرس.

این کمیته تأکید کرد که سنبله انتظار بود و هشدار داد که دولت ممکن است شاهد موج دوم در چین است. "احتمالا تنها راه پیش روی ما برای دستگیری گسترش است با حصول اطمینان از بهداشت دست با استفاده از ماسک و اجتماعی فاصله" گفت: Dr V Ramasubramanian ارشد بیماری های عفونی متخصص است که یک عضو از کمیته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن