بسته عمومی, استخر, افزایش, استخر خصوصی, نصب, اجاره در طول همه گیر

به عنوان همه گیر همچنان مردم بیشتر تمایل به پیدا کردن یک استخر شنا استفاده می کنند می تواند به صورت جداگانه. ب

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

به عنوان همه گیر همچنان مردم بیشتر تمایل به پیدا کردن یک استخر شنا استفاده می کنند می تواند به صورت جداگانه. برای بسیاری از, که به معنی قرار دادن یکی در حیاط خلوت خود.

در دره Pools & Spas در Burnsville, فروش استخر در زمین تاسیسات باید دو برابر نسبت به سال گذشته رئیس جمهور می گوید: لری Berczyk.

"آب و هوا نیز یک عامل و آن را گرم خیلی زود این سال است. اما من فکر می کنم حدود 90 درصد از این افزایش فروش به دلیل همه گیر" Berczyk گفت.

بالای سطح زمین استخر نیز محبوب در میان مشتریان و فروش خود را سه برابر نسبت به سال گذشته Berczyk گفت. در اوایل ماه مه دره Pools & Spas شد و در حال حاضر به فروش می رسد از همه آن بالای سطح زمین استخر موجودی برای سال.

استخر در زمین تاسیسات مورد هزینه $35,000 متوسط و بالای سطح زمین استخرهای متوسط $2,800 با توجه به راهنمای صفحه اصلی.

استخر اجاره افزایش محبوبیت

املاک اجاره ای با استخر در تقاضای بالا هستند در این تابستان. استخر بودند بالا جستجو ملایمت برای اجاره برای تعطیلات در ایالات متحده برای چهارم جولای آخر هفته با توجه به AirBnB. و برخی از مردم شده اند اجاره کردن استخر خود را با استفاده از آنلاین, استخر, خدمات اجاره Swimply.

این Swimply سایت اجازه می دهد تا صاحبان استخر اجاره تسهیلات خود را با این ساعت. مستاجرها می توانید با استفاده از استخر بدون تعامل با میزبان و یا وارد کردن میزبان' خانه از ویژگی های است که به ویژه مهم است به عنوان استخر کاربران حرکت همه گیر.

"کل موفقیت Swimply است که بسیار مربوط به کوروناویروس. ما در حال ارائه است تماس, استخر, تجربه گفت:" آشر Weinberger از بنیانگذاران Swimply.

استخر اجاره خدمات در حال حاضر در حال رشد قبل از coronavirus با 1,300 استخرهای ثبت شده در سراسر کشور. شروع در اوایل ماه مارس تعداد استخر اجاره در Swimply مشخصی به 4,200 از جمله پنج استخر در مینه سوتا است.

Sales for in-ground pool installations are booming during the coronavirus. At Valley Pools & Spas in Burnsville, for instance, president Larry Berczyk says installations have doubled compared to last year.

فروش استخر در زمین تاسیسات پررونق در طول coronavirus. در دره Pools & Spas در Burnsville, مثلا رییس جمهور لری Berczyk می گوید تاسیسات باید دو برابر در مقایسه با سال گذشته است.

تغییر از عمومی به خصوصی

اکثر summers, Toni موبری-Donahue و خانواده اش صرف تقریبا هر روز در این شهر و باشگاه کشور ، اما در این سال های باشگاه های کشور در, St. Paul محدود است استخر ظرفیت و نیاز به شناگران برای رزرو.

موبری-Donahue و خانواده او هنوز هم رفتن به باشگاه و استخر برای دخترش " تیم شنا شیوه های. اگر چه او را خوشحال استخر منطقه است که کنترل شده تر برای کاهش خطرات بهداشتی استفاده از آن را تقریبا به عنوان به عنوان آرامش بخش قبل از او می گوید.

در ماه ژوئن او خانواده استفاده Swimply به اجاره یک استخر در Burnsville برای چند ساعت از زمان خانواده. اگر چه آن را در ابتدا احساس عجیب و غریب به استفاده از یک غریبه ملک خصوصی بودن در استخر به تنهایی اجازه خانواده اش به استراحت موبری-Donahue گفت.

"برای کسانی که سه ساعت ما نمی باید به نگرانی در مورد COVID-19" او گفت:.

پس از موبری-Donahue استفاده از استخر خدمات اجاره چند بار توصیه می شود این سایت را به دوستان خود را به عنوان امن شنا جایگزین برای تابستان.

با پایان پاندمی هنوز نامشخص Weinberger پیش بینی می کند که مردم را تبدیل به بیشتر تمایل به اجاره خصوصی دیگر امکانات مانند ورزشگاه خانگی یا تنیس و بسکتبال دادگاه.

"به دلیل همه گیر مردم در حال یادگیری یک مصرف کننده جدید عادت" Weinberger گفت. "آنها می خواهند به حرکت عمومی از حوزه خصوصی به حوزه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب