کودکان به عنوان جوان به عنوان 14 استخدام توسط گروه های مسلح علیه دولت در J-K: به ما گزارش

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 5:40:08 pm بر اساس این گزارش هند ساخته شده تل

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 5:40:08 pm
B Srinivas, J-K Police, J-K police intelligence chief, Additional Director General of CID, Jammu and Kashmir, India news, Indian Express news بر اساس این گزارش هند ساخته شده تلاش های قابل توجهی نسبت به حذف قاچاق انسان در سال 2019 را به طور کامل برآورده کردن حداقل استانداردهای. (عکس)

یک وزارت امور خارجه آمریکا گزارش قاچاق انسان در هند گفته است که غیر دولتی گروه های مسلح همچنان به استخدام و استفاده از کودکان به عنوان جوان به عنوان 14 سال در مستقیم خصومت علیه دولت در جامو و کشمیر.

این کنگره موظف 2020 گزارش قاچاق انسان وزارت خارجه منتشر شده توسط وزیر امور خارجه مایک Pompeo در روز پنج شنبه اشاره کرد که مائوئیست گروه به خصوص در چتیسگر و Jharkhand, به زور استخدام کودکان به عنوان جوان به عنوان 12 به مسئولیت رسیدگی به سلاح و مواد انفجاری تعبیه) و در برخی موارد سپر انسانی.

بر اساس این گزارش هند ساخته شده تلاش های قابل توجهی نسبت به حذف قاچاق انسان در سال 2019 را به طور کامل برآورده کردن حداقل استانداردهای.

"غیر دولتی گروه های مسلح ادامه داد: به استخدام و استفاده از کودکان به عنوان جوان به عنوان 14 مستقیم در جنگ علیه دولت در جامو و کشمیر" در این گزارش است.

"مائوئیست گروه به خصوص در چتیسگر و Jharkhand به زور استخدام کودکان به عنوان جوان به عنوان 12 به مسئولیت رسیدگی به سلاح و دستگاه های منفجره دست ساز و در برخی موارد سپر انسانی.

"چند تن از زنان و دختران که قبلا در ارتباط با مائوئیست گروه گزارش داد که خشونت جنسی از جمله شیوه های نشان دهنده از برده داری جنسی یک عمل در برخی از مائوئیست ها ، غیر دولتی Naxalite گروه ادامه داد: به طور سیستماتیک جذب و استفاده از کودک سربازان" به آن اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن