سیاهگوش گارد Shenise جانسون پس از نبرد طولانی با صدمات زانو

"من از دست این بازی. من در میانهی شب در WNBA فصل — یک فصل کامل — در یک زمان بسیار بسیار طولانی, بنابراین من تا

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

"من از دست این بازی. من در میانهی شب در WNBA فصل — یک فصل کامل — در یک زمان بسیار بسیار طولانی, بنابراین من تا به حال خارش برای آن" جانسون گفت. "من اهمیتی نمی دهند اگر ما در وسط صحرا من بازی در این فصل است."

جانسون حک شده بود خوب نقش را برای خودش از طریق پنج WNBA فصل است. او یک حاشیه استارت بود که قادر به انجام فقط در مورد هر چیزی مورد نیاز بر روی زمین از جمله به طور متوسط دو رقمی را از نقاط. و او تقریبا همیشه سالم است.

سپس آمد تا سال 2017 زمانی که جانسون پاره رباط صلیبی قدامی در زانو سمت چپ. این فصل از دست داده بود. بنابراین بیش از حد بود 2018. جانسون در بازگشت به زمین برای ایندیانا فصل گذشته اما بازی های برگزار شده فقط 17 بازی که درد زانو به پایان رسید که مبارزات انتخاباتی.

در نهایت این تابستان جانسون است که در عمل و به دست آوردن اعتماد به نفس در او زانو. 29 سال به دست آورد در offseason تجارت می تواند نقش عمده ای برای سیاهگوش در این تابستان.

"او را برای رفتن به را زیادی" سیاهگوش مربی و مدیر کل Cheryl Reeve گفت. "او احتمالا قصد اصلی ما آغازگر. او احتمالا رفتن به یکی که دسته آن بیشتر است. او اندازه. بنابراین من واقعا مثل یک بزرگتر نگهبان است که می تواند همه کاره شده است و او آن است. من به او گفتم او را بازی موقعیت های متعدد برای ما, اما این یکی که از بیشترین مقدار را احتمالا خواهد بود که آغازگر و آنچه ما می توانیم با او از آن نقطه است."

جانسون کلید موفقیت در این فصل ممکن است به خودش اعتماد. پس از سه سال دشوار او با اشاره به این سوال که آیا او قادر خواهید بود به بازی در سطح و سلامت, که در آن او عادت کرده اند عبور کرده و ذهن خود را.

"اما در همان زمان برای شما قرار داده ایم بسیار کار می کنند و شما باید به آن اعتماد" جانسون گفت. "شما فقط باید به, و یا شما قادر نخواهد بود به بازی در سطح بالا دوباره. ما مربیان آنها پرتاب شما وجود دارد. آنها می گویند شما باید به بیرون رفتن وجود دارد و شما باید سعی کنید بنابراین شما ممکن است احساس کنید اما بهتر است به سقوط در حال حاضر از ESPN."

آن را آسان برای ساخت است که اعتماد در بخشی از بدن که با آن شما تا به حال بسیاری از مسائل اما اگر جانسون به دست آورده چیزی بیش از چند سال گذشته, او گفت: آن را به روانی استقامت.

"من یاد گرفته ام بیشتر در مورد خودم این سال گذشته از من در طول تمام زندگی من" جانسون گفت. "هنگامی که شما در مواجهه با سختی شما اطلاعات زیادی و شما هم آن را یاد بگیریم در پرواز یا میخوای سینک. برای من, من آموخته ام که من تقریبا می توانید هر چیزی من می تواند به غلبه بر هر چیزی با حمایت از مادر و برادر من و خواهر من شما تقریبا می توانید از طریق هر چیزی در این زندگی, بنابراین من آموخته ام که."

جانسون فراهم می کند سیاهگوش یک جانباز گزینه برای تکیه می کنند که به خصوص با ارزش در کوتاه جمع و جور شود. هنوز جانسون گفت: او را برای یادگیری بیشتر از هم تیمی های او.

Reeve گفت: گارد تطبیق پذیری — با قابلیت ارسال تا دفاع تک به تک و پاس "است که ثابت کند واقعا ارزشمند برای ما است."

جانسون گفت: بدن او احساس می کند "خوب" تا کنون و امیدوار است که این روند همچنان در طول فصل.

"این کاملا فوق العاده" جانسون گفت: از اردوگاه آموزشی "و من نمی توانم صبر کنید برای رفتن از اینجا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن