مت Wellens ستون: اگر 2020-21 کالج هاکی فصل چه خواهد شد آن را مانند نگاه ؟

و با هشت هفته به رفتن در حال حاضر قبل از NCAA بخش زنان در فصل گرم جن و نه تا زمانی که من بخش مردان شروع بازی ب

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399

و با هشت هفته به رفتن در حال حاضر قبل از NCAA بخش زنان در فصل گرم جن و نه تا زمانی که من بخش مردان شروع بازی به نظر می رسد کالج هاکی است که با توجه به شروع به پرده برداری از برنامه های خود را در میان مداوم COVID-19 همه گیر است که همچنان به نشان می دهد هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت.

در زیر برخی از سناریوهایی من آمده اند تا با کالج هاکی در 2020-21 آزادانه در گفتگو با کسانی که در ورزش خود اضافه تاب انداخته.

اتفاق نمی افتد.

با ایالات متحده به طور متوسط بیش از 65 ، 000 جدید کروناویروس موارد هر روز این هفته و بیش از یک هزار مرگ و میر در هر روز به دلیل COVID-19به نظر می رسد غیر ممکن است که NCAA بخش هاکی زنان خواهد بود انداختن جن در اواخر ماه سپتامبر و یک هفته بعد در اولین آخر هفته ماه اکتبر.

آن خواهد بود بسیار غیر مسئولانه در این نقطه برای شروع فصل در زمان به عنوان ما می خواهم به احتمال زیاد دیدن سری گرفتن لغو شد به طور منظم با توجه به COVID-19 شیوع بیماری (مانند میامی مارلینز خرید اینترنتی). کل برنامه ها می تواند فصل خود را نابود شیوع در اتاق قفل است.

بازگشت به سرعت بیش از حد می تواند نتیجه را در پایان فصل اگر بیش از حد بسیاری از برنامه ها نهفته است.

من توصیف کند فرسایش از سقوط 2020 ورزشی نجومی — که به نظر می رسد تقریبا غیر ممکن است به بازی در پاییز در این نقطه به مرگ توسط یک هزار مقاله کاهش, و ما در حال حاضر شروع به دیدن این در کالج هاکی.

نمایشگاه لغو شده است. سفر بین برنامه های در شرق و غرب بوده است axed. رویدادهای خاص مانند 2020 یخ شکن در Amsoil عرصه در حال به تعویق افتاد 2021.

زمانی که کالج هاکی — یا لیگ-با-لیگ یا به عنوان یک مجموعه کل شروع می شود و عمده برنامه ریزی, اطلاعیه ها, من پیش بینی حرکت اول خواهد بود در امتداد خطوط همان.

اول اینکه اعلام Nov. 1 به عنوان جدید شروع تاریخ منطقه ای غیر از کنفرانس بازی در حالی که همه کنفرانس بازی خواهد بود تحت فشار قرار دادند به Jan. 1.

این یک گام منطقی است که اجازه می دهد برنامه هایی که احساس راحت و امن بازی برای شروع بازی است. این یک بازگشت تدریجی به حالت عادی با محدود کردن سفر و ایجاد یک محیط انعطاف پذیر که در آن بازی به راحتی می تواند دوباره اگر لازم باشد با توجه به پتانسیل شیوع است.

و از آنجا که وجود خواهد داشت هیچ طرفداران در می ایستد هنوز هم در آن نقطه ما تا کنون از طرفداران مجاز به ساختمان — یک شنبه شب بازی آرایش در برابر بمیجی دولت در Amsoil عرصه در سال 2020 خواهد احساس درست مثل آن را در سال 2016.

اگر فوتبال کالج در تلاش برای قرار دادن با هم یک فصل در پاییز و چند ده تیم های بزرگ در حال حاضر به حال به فشار مکث در تابستان تمرینات با توجه به شیوع کروناویروس — بقیه کالج هاکی را دنبال رهبری خود را آیوی لیگ همکاران و تعلیق همه بازی تا Jan. 1, 2021.

اگر از آن می آید به این به احتمال زیاد خواهد شد کنفرانس-بازی تنها. که به خوبی می تواند چه 2020-21 کالج فصل هاکی به نظر می رسد بدون توجه به زمانی که بازی آغاز می شود با هاکی شرق در حال حاضر بیان کرد قصد خود را برای اولویت بندی لیگ بازی بالاتر از همه چیز.

لیگ برتر-تنها بازی را حس می کند کامل برای شرق لیگ. آنها می توانید مجموعه ای توافق استاندارد کروناویروس پروتکل ها و محدود کردن سفر با چند کوچک استثنا.

در غرب اما واقعیت ایجاد کرده است یک گروه سه نفره از مردان لیگ که دهانه های متعدد مناطق. اکثر NCHC, WCHA و ده بزرگ برنامه های خود را پیدا کردن سفر بیشتر در لیگ خود را از خارج از آن. تنها راه برای محدود کردن سفر برای مردان در غرب خواهد بود به ترک بازی لیگ برای یک فصل و ایجاد موقت لیگ منطقه ای یا غلاف به عنوان ایالتی مینه سوتا-منکیتو superfan و مینه سوتا وحشی کاتب دن مایرز پیشنهاد کرده است.

البته این امر نیاز به همکاری بی سابقه میان آن سه لیگ در برنامه ریزی و coronavirus پروتکل های. و آنها عبارتند از: آریزونا دولت ؟ این ممکن است تنها راه برای مستقل به هر نوع فصل است.

به این دلیل که دو به دو — سیستم مورد استفاده برای انتخاب در تیم های بزرگ و دانه مسابقات NCAA — متکی به شدت در nonconference بازی ها و nonconference بازی به دنبال بیشتر و بیشتر بعید است که برای بخش قابل توجهی از کالج هاکی جدید روند انتخاب خواهد شد تعیین می شود. یک فرمت جدید برای مردان و زنان در مسابقات ممکن است مجبور به در نظر گرفته شود بیش از حد.

احتمالا من جلوتر از خودم وقتی که می آید به فکر NCAA tournament حالات. همه دانشکده هاکی به احتمال زیاد است. شما نمی توانید یک NCAA tournament بدون یک فصل به طور منظم و ما نمی خواهد که یک فصل به طور منظم مگر اینکه ما به عنوان یک کشور این همه گیر تحت کنترل است.

اگر شما می خواهید هر نوع کالج فصل هاکی در 2020-21 لطفا با پوشیدن یک ماسک و شستن دست های خود و فاصله اجتماعی. تنها خواهد شد و سپس ما رها جن دوباره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب