هند و چین مرز رو کردن واکنش: "نه سازش با هند تمامیت ارضی'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 6:09:38 pm ارتش وسایل نقلیه متوقف در یک کمپ

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 6:09:38 pm
India-China border news, India China border, Galwan valley, China attack ارتش وسایل نقلیه متوقف در یک کمپ در له در بیابان سرد منطقه لاداخ 434 کیلومتر از سرینگر. بیان عکس توسط شعیب Masoodi,

خواستار کشته شدن یک افسر و دو سرباز در یک خشونت چهره بین هندی و چینی سربازان در Galwan ولی شب گذشته حزب کنگره گفت: می تواند وجود داشته باشد هیچ مصالحه با هند امنیت و تمامیت ارضی. این حزب در بیانیه ای گفت: "گزارش ها از چین, ارتش, حرکت هزاران نفر از نیروهای نظامی در Galwan دره و Pangong Tso دریاچه منطقه (Ladakh) شوکه کل کشور به عنوان یک بی پروا تلاش ما تمامیت ارضی."

یک افسر ارتش و دو سرباز کشته شدند در طول یک چهره با سربازان در Galwan دره در شرق لاداخ در دوشنبه شب برای اولین بار چنین حادثه ای در گذشته 45 سال است که انعکاس گسترده تشدید تنش در پنج هفته مرزی ردیف.

وزیر دفاع Rajnath Singh سهشنبه مرور زمان عملیاتی وضعیت در شرق لاداخ زیر روز دوشنبه خشونت faceoff در لاک همراه با رئیس دفاع کارکنان و خدمات ندارند. امور خارجی وزیر S Jaishankar شد همچنین در حال حاضر در این جلسه.

سیاسی واکنش در آمد و پس از حادثه است.

Adhir Ranjan چودری, کنگره عضو و رهبر اپوزیسیون در Lok سبها:

"ارتش ما Jawans از جمله سرهنگ کاهش یافته شده است قربانیان بی پروا چینی تجاوز. @PMOIndia ما باید در خور تلافی تلافی تلافی! من پرداخت ادای احترام به روح شجاع که گذاشته اند زندگی با ارزش خود را به خاطر ما مادری" چودری گفت.

کاپیتان Amarinder Singh, Punjab وزیر:

"وقت آن است که در حال حاضر برای هند به ایستادن به این تکرار تهاجم که نقض آشکار سرزمینی ما حقوق و قرار دادن یک توقف به چنین حملات ما تمامیت ارضی گفت:" وزیر دفاع که هر نشانه ای از ضعف در بخشی از هند می سازد چینی واکنش بیشتر متخاصم.

HD Deve Gowda, نخست وزیر سابق:

"چرا سربازان ما از دست دادن زندگی خود را در طول یک ده-تشدید روند ؟ در منافع ملی PM و RM باید به ارائه یک تصویر واضح تر به کشور در مرز موضوع را با چینی" Devegowda گفت: در یک صدای جیر جیر.

عمر عبدالله سابق جامو و کشمیر وزیر:

"از آنجا شنیده و نه تیراندازی صورت گرفت. مرگ و میر حاصل از درگیری ها و سنگ pelting. صرف نظر از نحوه و راه, هندی, پرسنل ارتش کشته شدند توسط چینی در حین انجام وظیفه". به اوایل توییت توسط آژانس خبری AFP در آن گزارش شده بود از پکن متهم هند از "عبور از مرز" و "حمله به پرسنل چینی" عبدالله بود واکنش نشان داد و با "Ulta چور kotwal ko dantey" که به زبان انگلیسی به معنی "گلدان کتری سیاه خواستار".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن