Duluth کلوکت کالج برنامه ریزی برای حضوری گزینه های این سقوط

ایالتی مینه سوتا کالج ها و دانشگاه های سیستم است که اجازه می دهد دانشگاه ها در سیستم خود را به کلاس های حضوری

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

ایالتی مینه سوتا کالج ها و دانشگاه های سیستم است که اجازه می دهد دانشگاه ها در سیستم خود را به کلاس های حضوری که کلاه در 25 نفر به عنوان یک قاعده کلی. از آن تعدادی است که در ادامه به تغییر گفت: Daniel فانینگ, معاون رئیس جمهور از نهادی پیشرفت و روابط خارجی در LSC.

"برای ما که تعداد زیادی از آنجا که بسیاری از کلاس های ما در اطراف هستند که به هر حال" فانینگ گفت. "است که به ما می دهد انعطاف پذیری بسیار بیشتری به جلو حرکت می کند این پاییز با اعتماد به نفس خیلی بیشتر."

دانشگاه های درون ایالتی مینه سوتا سیستم بیشتر صلاحیت بیش سقوط خود قصد دارد از آنها در بهار زمانی که نظام و دولت در تنظیم بسیاری از دستورالعمل در مورد آنچه می تواند و نه می تواند در شخص است. برای گرفتن تایید از سیستم فانینگ گفت: دانشگاه نیاز به ایمنی مناسب مراحل و فیزیکی فاصله اقدامات در محل.

حدود نیمی از دوره های آموزشی در LSC تحویل داده خواهد شد با استفاده از ترکیبی از راه دور و حضوری, آموزش فانینگ گفت. ویژگی های کلاس احتمالا انجام خواهد شد در بیشتر قسمت ها در محوطه دانشگاه با هنرهای لیبرال کلاس یا اتفاق می افتد همه به صورت آنلاین و یا ترکیبی از هر دو هر چند که تا حد زیادی به کالج مناسب علمی دین.

برای حفظ کلاس پوش در 25 جمله مربی فانینگ گفت: چند کلاس ارائه خواهد شد به خصوص نسل کلاس های آموزش.

"در بیشتر قسمت ها, ثبت نام واقعا تغییر نمی دهد," او گفت:. "اگر شما قرار بود در کلاس شما هنوز هم برای رفتن به آن کلاس; آن را فقط یک ماده از هنگامی که شما در واقع ملاقات شما ممکن است پیدا کردن که شما در حال رفتن به ملاقات در هر روز است."

وی افزود: "حتی در حال حاضر و پس از آن است که هنوز سه ماه دور. بنابراین همه چیز می تواند تغییر کند."

موسسات آموزش عالی در سراسر کشور در حال امید بستن برای شروع ترم پاییز اولیه به منظور تکمیل فرد آموزش شکرگزاری و محدود کردن سفر جلوتر از پتانسیل سنبله در COVID-19 مواردی که برخی از کارشناسان بهداشت عمومی انتظار می رود. این طرح در حال حاضر در LSC است برای شروع ترم پاییز به عنوان اصل برنامه ریزی شده در Aug. 24.

فانینگ گفت: هدایت از مینه سوتا سیستم دولتی شده است برای حفظ منظم تقویم دانشگاهی در حالی که در حال آماده شدن برای انطباق در صورت نیاز.

LSC دریافت در مجموع $1,757,152 در مراقبت قانون بودجه در غیر این صورت شناخته شده به عنوان COVID-19 نجات پول است. نیمی از آن توزیع شد به طور مستقیم به دانش آموزان در قالب کمک های اضطراری کمک های مالی طبق دستورالعمل. دیگر $878,576 کمک خواهد کرد که بهبود هزینه از درآمد از دست رفته و آماده شدن برای ترم پاییز. کسانی که آماده سازی شامل اقدامات حفاظتی از قبیل بازسازی اتاق به جای اجتماعی فاصله و نصب پلاستیک سپاه پاسداران به عنوان یک سپر در بین چهره به چهره در سایت های خاص فانینگ گفت. هر گونه باقی مانده نهادی کمک خواهد شد برای استفاده های اضافی اضطراری کمک های مالی برای دانش آموز است.

Fond du Lac Tribal and Community College in Cloquet. (File / News Tribune

فوند دو لک قبیله ای و کالج در کلوکت. (فایل / News Tribune

فوند دو لک قبیله ای و کالج است که همچنین بخشی از ایالتی مینه سوتا سیستم در حال برنامه ریزی برای دوره های مرتبط ضروری نیروی کار مشاغل به رزومه فرد آموزش برای ترم پاییز اگر آنها می تواند به حفظ ایمنی لازم از پروتکل های.

بیانیه ای خطاب به دانش آموزان گفت که آن را بسیار به احتمال زیاد همه دوره های دیگر تحویل داده خواهد شد از راه دور حداقل در ابتدای ترم.

این است که در حال توسعه داستان. لطفا دوباره بررسی کنید برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن