چهار بيمارستان پاک به تاریخ که همبستگی دادگاه بیشتر به دنبال

نوشته شده توسط Kaunain کلانتر M | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 5:56:46 am با توجه به این

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kaunain کلانتر M | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 5:56:46 am
coronavirus, covid 19, coronavirus hospitals, who solidarity trial, who solidarity trial hospitals in india, indian express با توجه به این که سایت همبستگی محاکمه "را مقایسه چهار گزینه های درمان در برابر استاندارد مراقبت برای ارزیابی اثربخشی نسبی در برابر COVID-19".

چهار COVID-19 درمان مراکز در جوداپور احمدآباد چنای و بوپال را دریافت مصوبات قانونی برای شرکت در "همبستگی" — از سوی سازمان بهداشت جهانی (WHO) بین المللی کارآزمایی بالینی برای کمک به پیدا کردن یک درمان موثر برای رمان coronavirus — و بیشتر به دنبال.

تایید این گائیدن,,,, Sheela Godbole سر تقسیم اپیدمیولوژی ICMR-ملی ایدز موسسه تحقیقات و هماهنگ کننده ملی که هند همبستگی دادگاه گفت: هند اکسپرس که ICMR برنامه "به آغاز محاکمه در 20-25 سایت های کارآزمایی بالینی در بسیاری از کشورهای در سراسر هند".

"این سایت ها در مراحل مختلف مورد تایید بودن. این سایت نیاز به تایید خود را از نهادی کميتههای اخلاق و باید به آموزش و به روز شده با دارو کنترل کلی از هند (DCGI) و بالینی رجیستری-هند (CTRI). برخی از سایت ها در حال حاضر ثبت نام برخی از آنها نزدیک به ثبت نام و بسیاری دیگر در فرایند اخذ تایید از کمیته اخلاق" او گفت:.

چهار که پاک شده است و تا کنون از شهرستانها گزارش شده است که یک بار مورد: AIIMS در جوداپور آپولو بیمارستان در چنای, B, J کالج پزشکی و بیمارستان مدنی در احمدآباد و Chirayu کالج پزشکی و بیمارستان در بوپال. در مورد تعداد دفعات مشاهده شده تا کنون است 842 در جودپور 2,644 در چنای 4,991 در احمدآباد و 605 در بوپال.

با توجه به این که سایت همبستگی محاکمه "را مقایسه چهار گزینه های درمان در برابر استاندارد مراقبت برای ارزیابی اثربخشی نسبی در برابر COVID-19".

گزینه های درمان که انتخاب شده اند عبارتند از: Remdesivir; لوپیناویر/ ریتوناویر; لوپیناویر/ ریتوناویر با اينترفرون بتا-1a; و کلروکين یا هیدروکسی کلروکین.

"با ثبت نام بیماران در کشورهای متعدد همبستگی محاکمه هدف به سرعت در حال کشف این که آیا هر یک از داروهای آهسته پیشرفت بیماری و یا بهبود بقا. داروهای دیگر می تواند اضافه شود بر اساس در حال ظهور شواهد می گوید:" این که وب سایت.

Dr Godbole تایید کرد که هند خواهد بود همه تست چهار گزینه های درمان. Remdesivir است که به طور انحصاری تولید شده توسط جلعاد در ایالات متحده و اینترفرون بتا-1a "اهدا شده است که به صورت آزمایشی در هند," او گفت:.

"هر چهار درمان تست خواهد شد. بیمارانی که مایل به شرکت و ارائه خود را رضایت آگاهانه اختصاص داده خواهد شد به طور تصادفی از طریق یک برنامه کامپیوتری برای هر یک از چهار گزینه های درمان" دکتر Godbole گفت.

کلروکين و هیدروکسی کلروکین بسیار نزدیک و مورد استفاده در درمان مالاریا و روماتولوژی شرایط بود. این ICMR شده مجاز هیدروکسی کلروکین به عنوان پروفیلاکسی (پیشگیری و درمان) و توصیه آن برای بهداشت و درمان کارگران و کسانی که مراقبت از COVID-19 بيمار در خانه.

در چین و فرانسه کوچک مطالعات ارائه شده برخی از نشانه ای از امکان بهره مندی از کلروکين فسفات در برابر پنومونی ناشی از COVID-19 اما آنها نیاز به تایید از طریق تصادفی محاکمه کرد.

Remdesivir مواد مخدر است با خواص ضد ویروسی است که تولید شده توسط ما مبتنی بر بیوتکنولوژی شرکت در سال 2014 برای درمان ابولا در آن نیز سعی در بیماران از ابتال به بیماری مرس و سارس هر دو ناشی از coronaviruses.

در مارس 1, ایالات متحده غذا و دارو (USFDA) مجاز اضطراری استفاده از Remdesivir به عنوان یک داروی آزمایشی برای درمان موارد شدید COVID-19 که در بیمارستان بستری است و نیاز به اکسیژن یا پنکه.

لوپیناویر/ ریتوناویر مجوز برای درمان اچ آی وی است. هند برای اولین بار با استفاده از لوپیناویر/ ریتوناویر ترکیبی برای درمان از یک زن و شوهر ایتالیایی که تست مثبت در راجستان.

اما چه کسی گفته است که در حالی که وجود دارد نشانه ای از آزمایش های آزمایشگاهی است که این ترکیب ممکن است موثر "مطالعات انجام شده تا کنون در COVID-19 بيماران مبتلا به اين مجمل."

اینترفرون بتا-1a استفاده می شود برای درمان مولتیپل اسکلروزیس.

این که وب سایت می گوید که "بیش از 100 کشور در حال همکاری با یکدیگر برای پیدا کردن موثر درمان در اسرع وقت از طریق دادگاه". با توجه به منابع این کشور که در حال حاضر ثبت نام در چند بازو دادگاه عبارتند از: آرژانتین, برزیل, کانادا, آلمان, اندونزی, ایران, نروژ, پرو, قطر, آفریقای جنوبی, اسپانیا, سوئیس و تایلند است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب