لالیگا | لوئیس سوارز عنوان نمرات بارسلونا محکوم اسپانیول به سقوط

بارسلونا نگه داشته تا خود را تعقیب رهبران رئال مادرید در لالیگا عنوان قهرمانی را با ضرب و شتم رقبای شهرستان ا

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

بارسلونا نگه داشته تا خود را تعقیب رهبران رئال مادرید در لالیگا عنوان قهرمانی را با ضرب و شتم رقبای شهرستان اسپانیول 1-0 در خانه در روز چهارشنبه نیز محکوم همسایگان خود به سقوط از پرواز بالا.

لوئیس سوارز زده تنها گل بازی در دقیقه 56 شلاق سست توپ به خالص برای خود 195th هدف با بارسا که در زمان او گذشته مجارستانی لاسلو Kubala به عنوان باشگاه سوم بهترین گلزن تمام دوران است.

هدف آمد و در مدت کوتاهی پس از هر دو طرف بوده است به 10 کاهش می یابد در یک کوره در رفته و شروع به نیمه دوم.

بارسا را teenage به جلو Ansu Fati فرستاده شد برای بی پروا مقابله با پنج دقیقه پس از آمدن به زمین اما اسپانیول را عددی استفاده به طول انجامید تنها سه دقیقه به عنوان Pol Lozano اخراج شد همچنین پس از VAR نقد و بررسی.

بارسا در تعقیب یک سوم متوالی اسپانیایی عنوان در 76 امتیاز از 35 بازی در حالی که رئال مادرید در حال بالا با 77 و می تواند به بازیابی خود را در چهار نقطه مزیت زمانی که آنها میزبان Alaves در روز جمعه.

اسپانیول یکی از اسپانیا در معتبرترین باشگاه ها تنزل می شد برای اولین بار پس از پیروزی ارتقاء بازگشت به لالیگا در سال 1994. آنها پایین جدول در 24 امتیاز پس از 35 بازی.

بارسا تا به حال تولید شده یکی از بهترین اجراهای خود در این فصل توسط چکش ویارئال 4-1 دور روز یکشنبه اما آنها نگاه کند در خالی Camp Nou, که به طور معمول می شده اند در صدای کامل در دربی روز.

"ما می دانستیم که چقدر دشوار این بازی خواهد بود چرا که از اسپانیول وضعیت و ما خسته شده بودند از روز یکشنبه بازی و ما با شدت کمتر," سوارز گفت. "اما نکته مهم این است که ما برنده این بازی و کسب امتیاز است."

اسپانیول نا امید خود را بیشتر برجسته همسایگان در نیمه اول با پنج نفر دفاع و ایجاد شانس بهتر.

بارسا دروازه بان Marc-Andre ter Stegen تا به حال به آگاهی برای جلوگیری از تیمی اش کلمنت Lenglet از به ثمر رساندن یک گل به خودی فقط قبل از حاصل کار دو و اسپانیول را Didac ویلا اخراج شل توپ مقابل پست.

Ter Stegen تا به حال نیز به بارسا را نجات قبلا پخش كردن بدن خود و نگه داشتن پایین اعتصاب از Adri Embarba با پا خود را.

"ما بازی خوبی امروز" بارسا مربی Quique Setien گفت. "دفاعی خود را شکل ساخته شده زندگی بسیار دشوار است برای ما به عنوان آنها بسیار تنگ و جمع و جور و نمی توانیم به اندازه کافی دقیق برای پیدا کردن یک راه در اطراف آن است."

بارسا در بر داشت یک راه را از طریق و با کمک های خود به جلو به تراکتورسازی شتافت به فرعی و گذشت به لیونل مسی که به ضرب گلوله منحرف به راه سوارز و اروگوئه اشتباه نکنید.

سوارز در حال حاضر تنها مسیرهای اواخر سزار که مشبک 232 گل بارسا و دارنده رکورد مسی که به ثمر رساند تا 630 برای باشگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن