دارنده تحسین گابریل و بلک وود

غرب هند کاپیتان Jason دارنده ستایش "عظیم, عظیم قلب" شانون گابریل زیر گردشگران چهار حلقه برنده شدن در این آزمون

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

غرب هند کاپیتان Jason دارنده ستایش "عظیم, عظیم قلب" شانون گابریل زیر گردشگران چهار حلقه برنده شدن در این آزمون برای اولین بار در برابر انگلستان در اینجا در روز یکشنبه.

سریع کاسه گابریل بود به نام Man-of-the-مسابقه پس از بازگشت به بازی-آمار و ارقام نه به 137 به عنوان بین المللی کریکت در بازگشت از مستند.

اثبات تناسب اندام خود را

32-در سال ترینیداد سریع در اصل به عنوان یک نام سفر رزرو پس از بهبود از جراحی مچ پا. اما او ثابت تناسب اندام خود را در دو intra-تیم ملی گرم کردن مسابقات و پس از آن خود را نشان داد به عنوان کلاس به غرب هند رفت 1-0 در سه سری بازی.

گابریل در حال حاضر دارای جریمه حرفه ای رکورد 142 درها از 46 آزمایش در دمای زیر 30 با دارنده گفتن خبرنگاران پس از کنده: "چه شانون انجام داده است در این بازی این است که هیچ چیز تعجب آور است. او عظیم, عظیم سینه و قلب او را از طریق بسیاری بوده است.

"او می خواهد موفقیت بدی. بدن خود را ندارد برگزار شد تا راه او خواهد بود اما برای دیدن او را به عقب وجود دارد مناسب و خوب و بولینگ سریع برای غرب هند است که همیشه خشنود چشم. او سزاوار هر بیت از موفقیت او در این بازی گفت:" دارنده, که خود در زمان تست-بهترین شش 42 به انگلستان بود همراه برای 204 در نوبت اول.

با وجود گابریل heroics غرب هند نیاز به خفاش به خوبی در حالی که به دنبال هدف از 200.

آن را عبور از خط تا حد زیادی به لطف Jermaine بلک وود را 95.

خوش شانس شکستن

بلک وود ممکن است بازی کرده اند اگر دارن براوو و Shimron Hetmyer نشده بود تصمیم گرفتند از تور.

"او فوق العاده کلاس اول رقابت — پرونده او به عقب بر گردیم در این تیم بسیار قدرتمند بود. او دولا دولا راه رفتن در این سطح یا او انجام داده است به خوبی برای ما است و من امیدوارم که او می تواند ضربه" گفت: دارنده در مورد بلک وود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب