رهبری: سه استراتژی برای حرکت از ابهام

ابهام تعریف شده است که دولت به طور کلی از عدم قطعیت doubtfulness یا عدم وضوح است. آن است که افزایش چالش برای

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

ابهام تعریف شده است که دولت به طور کلی از عدم قطعیت doubtfulness یا عدم وضوح است. آن است که افزایش چالش برای رهبران امروز. شایستگیهای مورد نیاز برای حرکت از ابهام عبارتند از:

  • توانایی که مسئولیت رسیدگی به تغییر.
  • که ماهر در تغییر چرخ دنده ها به سرعت در حال.
  • تصمیم گیری و اقدام بدون تصویر کامل.
  • راحت بودن چیزهایی هستند که در هوا.
  • گرفتن از خط خارج ساخت اشتباهات.
  • اعتماد به نفس در دست زدن به ریسک.

در اینجا سه استراتژی برای کمک به شما در حرکت به موقعیت های مبهم.

یادگیری به manage pressure. فشار ادراک چیزی که مهم است در معرض خطر و در نتیجه وابسته به عملکرد خود را. آن شامل احساس وحشت و نگرانی و ترس است که باعث واکنش های شیمیایی در مغز است که باعث اختلال در عملکرد آن. این منجر به مه آلود تفکر است که می تواند تاثیر منفی تصمیمات و منجر به اشتباهات. یک راه برای مدیریت فشار به انرژی را می شکند مانند راه رفتن و کشش و یا تنفس برای احیای تفکر خود را. شما همچنین می توانید جلوگیری از تورم فشار قرار داده و وضعیت خود را در چشم انداز با انجام یک واقعیت را بررسی کنید. از خودتان بپرسید "در یک مقیاس از 1 تا 10 (با 10 بالا بودن) چقدر مهم است که این کار در تصویر بزرگ از زندگی من؟" اگر نه یک 7-10 شما ممکن است خود تحمیل فشار غیر ضروری بر روی خودتان. هنگامی که شما در حال آرام شما بهتر قادر به پاسخگویی به مشکلات و چالش با آرامش راس و لیزر متمرکز عمل است.

عمل میکرو برنده است. ایجاد یک سری از موفقیت های کوچک و کوتاه مدت استراتژی. اندازه گیری نتایج خود را دریافت بازخورد دوره-صحیح و همچنان به جلو حرکت کند. میکرو برنده در قلب ساختمان اعتماد به نفس و ایجاد حرکت. شروع کوچک شما می تواند در بهبود سرعت بیشتری در مورد استراتژی خود را خاموش نماید. مطمئن شوید که خود را برای جشن میکرو موفقیت از آنجا که شما می توانید اهرم "برنده اثر" برای آینده موقعیت های مبهم.

عمل without دانستن همه تیاو جزئیات. داشتن توانایی برای عمل بدون نیاز به هر جزئیات است که یک جزء کلیدی در برخورد با ابهام. این بسیار مهم است برای جلوگیری از تبدیل شدن به فلج کمبود اطلاعات در این محیط سریع ء. سعی کنید خود را برای کاهش نیاز به 100 ٪ مطمئن شوید که قبل از تصمیم گیری. یک راه برای ساخت این مهارت را کمتر مخاطره آمیز تصمیم گیری با داده های کمی. همچنین شیر به شهود درونی خود را برای حمایت اضافی در هنگام تصمیم گیری.

پم Solberg-Tapper رئیس جمهور مربی برای موفقیت, Inc., یک دلوت مبتنی بر اجرایی مربی و سخنران حرفه ای و ماجراجویی ماراتون. برای سوال و یا برای ارسال سوال و یا ایده هایی برای آینده, ستون, لطفا تماس با او در pam@coachforsuccess.com یا 218-729-0772.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن