خواهد شد یک آزمایش واقعی برای غرب هند: Lloyd

سابق انگلستان بازیکن و مربی دیوید لوید احساس غرب هند چهره یک کار دشوار در تصمیم گیری تست شروع می شود که روز جم

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

سابق انگلستان بازیکن و مربی دیوید لوید احساس غرب هند چهره یک کار دشوار در تصمیم گیری تست شروع می شود که روز جمعه در اولدترافورد.

"از آن خواهد شد یک آزمایش واقعی برای غرب هند" لوید گفت. "انگلستان را از طریق آمده به شدت به دلیل بیابان مانند شانون گابریل رنج می بردند. او یک پرتاب کننده سریع و شما نمی توانید انجام دهید که در سه back-to-back مسابقات در حالی که انگلستان استراحت اندرسون و آرچر خواهد آمد."

"انگلستان مربی گفت: آنها قرار بود به بازی قوی ترین [تیم] و من گمان است که به عنوان اندرسون گسترده آرچر و Woakes. من بازی سمت چپ بازو عنکبوتی که تار میتند جک صافی زیرا غرب هند است [مانند] 10 دست راست ضربه," لوید گفت: در Sony ده گودال توقف Facebook chat.

در مقايسه مداوم از نحوه allrounder بن استوکس پشته تا در برابر سابق انگلستان بزرگ ایان Botham لوید گفت: "تمام بحث در حال حاضر این است که "آیا او بهتر از Botham'. خوب مهم نیست. آنچه مهم است این است که او تغییرات این بازی است.

مشخصه و بهتر

"اجازه دهید فراموش نکنید lad به حال کردن زمینه مشکل است که به پایان رسید تا در دادگاه. اما او دور رفته و redressed وضعیت و بازگشت بهتر و نازی و مصمم تر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب