Prannoy بازدید در بای پس Arjuna جایزه گیری

H. S. Prannoy ابراز نارضایتی بیش از او نام نمی شود توصیه می شود برای Arjuna جایزه توسط انجمن بدمینتون هند (بای

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

H. S. Prannoy ابراز نارضایتی بیش از او نام نمی شود توصیه می شود برای Arjuna جایزه توسط انجمن بدمینتون هند (بای). این بای در روز سه شنبه توصیه کرده بود که دونفره جفت Satwiksairaj Rankireddy-Chirag شتی و تک بازیکن Sameer ورما برای جایزه.

سابق جهان شماره 8 سوال معیارهای انتخاب و در زمان به رسانه های اجتماعی به صدای سرخوردگی خود را. "#arjunaawards همان داستان قدیمی. کسی که دارای مدال در CWG و قهرمانی نیست و حتی توصیه شده توسط انجمن و پسر که هنوز وجود دارد در هر یک از این رویدادهای مهم توصیه می شود #waah #thiscountryisajoke," او نوشت.

سابق قهرمان ملی گفت هندو است که اعتبار خود را به عنوان یک بازیکن بهتر از این awardees در دو سال گذشته است. "این بای هرگز واقعا مراقبت. در سال گذشته حداقل نام من وجود دارد قبل از این کمیته و من حذف شد در آخرین دور و به آنها گفت: عملکرد من نسبت به پایان سال بود خوب نیست," او گفت:. "اما در این سال نام من نیست و حتی توصیه شده توسط فدراسیون. من باید بگویم من اعتبار بهتر از برندگان این جایزه در دو سال گذشته است."

Sikki ردی (2018) و سای Praneeth (2019) برنده این جایزه در دو سال گذشته است.

بای پاسخ

در هنگام تماس برای پاسخ بالا بای رسمی گفت: "ما توصیه می شود اسامی مربیان و بازیکنان پس از ارزیابی عملکرد آنها در چهار سال گذشته است. بازیکنان و مربیان انتخاب شدند صرفا بر اساس شایستگی و نام خود شد و فرستاده شده به وزارت ورزش. وجود دارد هیچ جایی برای هر گونه اختلاف است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن