آسان لیمو مرغ نیاز به چند مواد تشکیل دهنده

وعده بهتر آب و هوا و فرصتی برای موج در کشورهای همسایه که گرفته اند به کشش پاهای خود را پس از یک روز در (خانه)

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

وعده بهتر آب و هوا و فرصتی برای موج در کشورهای همسایه که گرفته اند به کشش پاهای خود را پس از یک روز در (خانه) در دفتر در حالی که گرفتن یک قدم زدن در خیابان من نیز در حال کمک به من از یک coronavirus funk. که و وفور مرکبات در فروشگاه مواد غذایی محلی.

یکی از مورد علاقه های من است لیمو. شناخته شده برای روشن همه چیز را از سس سس برای سالاد کلم آن را کوک سلاح مخفی. آن را نیز اتفاق می افتد به یک ستاره عنصر در یکی از خانواده من غذاهای ترین درخواست: مرغ لیمو.

من دوست دارم این غذا به دلیل آن را فوق العاده خوش طعم, تا مطمئن شوید. آن را نیز فوق العاده آسان را ندارد و نیاز به مقدار زیادی از مواد تشکیل دهنده.

داده چگونه بسته بندی سوپر مارکت سینه مرغ امروز شما ممکن است مجبور به پوند گوشت بسیار سخت به آن را دریافت نازک به اندازه کافی برای طبخ به سرعت. چند دقیقه از ضربه بزند و باید کمک به انتشار برخی از coronavirus استرس ما همه احساس.

آسان لیمو مرغ

2 کل سینه مرغ اندام, پوست و نصف

4 قاشق غذاخوری کره, تقسیم

2 قاشق غذا خوری روغن زیتون

1 1/2 فنجان آرد کتان غیر سفید

نمک و فلفل

آب از 1 لیمو

1/2 لیمو, قطعه قطعه

جعفری تازه خرد شده

شستشو و خشک سینه مرغ. پوند آنها را صاف بین دو تکه کاغذ مومی و یا در داخل یک resealable کیسه های پلاستیکی با یک پتک یا وردنه.

ذوب شدن کره و روغن را در یک دیگچه بزرگ روی حرارت متوسط. بریزید و آرد را در یک کیسه پلاستیکی, فصل را با نمک و فلفل و رها کردن سینه در به کت. لرزش کردن بیش از حد آرد.

به نوبه خود حرارت را تا حد متوسط بالا قرار داده و سینه مرغ در کتری. بسته به اینکه چگونه نازک شما زد به سینه طبخ حدود سه دقیقه در هر طرف و یا تا زمانی که پخته شده و هنوز هم از طریق مناقصه. هنگامی که آنها انجام می شود, فصل را با نمک و فلفل حذف به یک صفحه و خود را کنار بگذارند در حالی که شما را به سس.

اضافه کردن 2 قاشق غذا خوری باقی مانده کره را به مرغ دیگچه و ذوب خراش دادن تا قهوه ای بیت در تابه. اضافه کردن آب لیمو و لیمو برش و طبخ تا زمانی که شامپانی سپس بازگشت و مرغ را به تابه, spooning سس بیش از. چاشنی زدن با جعفری تازه.

خدمت با برنج کوسکوس یا رشته فرنگی پخته شده.

خدمت 4.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن