چلسی ضرب و شتم نوریچ به افزایش نهایی لیگ قهرمانان اروپا شانس

Underwhelming چلسی افزایش شانس خود را از یک نقطه در فصل بعدی لیگ قهرمانان با غلبه بر آهسته شروع به ضرب و شتم

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

Underwhelming چلسی افزایش شانس خود را از یک نقطه در فصل بعدی لیگ قهرمانان با غلبه بر آهسته شروع به ضرب و شتم تنزل نوریچ سیتی 1-0 در استمفورد بریج در روز سه شنبه.

آرسنال به ثمر رساند عملا با آخرین لمس نیمه اول چلسی به عنوان تثبیت مقام سوم در لیگ برتر نقل مکان کرد و چهار امتیاز بالاتر از منچستر سیتی و منچستر یونایتد در نبرد برای یک-یک به پایان برسد.

این یک هشتم پی در پی لیگ شکست برای نورویچ که در حال حاضر محکوم به سقوط پس از از دست دادن به West Ham United در روز شنبه.

چلسی در تلاش برای تبدیل قاطع خود را با در اختیار داشتن به اهداف شکست حتی به آتش یک شات در خشم قبل از مسیحی Pulisic ضربه یکی به سمت تور در دقیقه 27. اولین بار او را لمس اجازه داده او را به آوردن توپ را با پشت خود را به هدف و سپس او swivelled به ساقه در هدف وادار دروازه بان نورویچ Tim Krul به نکته توپ بیش از بالا. Kurt Zouma سپس به رهبری حاصل گوشه دقت گسترده است.

Chelsea's Olivier Giroud, right, is congratulated by teammates after scoring his team's first goal during the English Premier League soccer match between Chelsea and Norwich City at Stamford Bridge in London, England, Tuesday, July 14, 2020.

چلسی آرسنال, راست, است ضمن تبریک و توسط هم تیمی پس از تیم خود را به ثمر رساند اولین گل در لیگ برتر فوتبال مسابقه بین چلسی و نوریچ سیتی در استمفورد بریج در لندن یکشنبه 14 ژوئیه سال 2020 است. | عکس های اعتباری: AP

فشار از چلسی ساخته شده است که پنج تغییرات پس از از دست دادن در شفیلد یونایتد در روز شنبه و در نهایت پرداخت می شود سه دقیقه به نیمه اول زمان توقف زمانی که Pulisics صلیب بود ملاقات کرد غواصی لیورپول به سر منزل از نقطه خالی محدوده.

"مهم بود که به نمره قبل از نتیجهی اما ما باید به ثمر رساند اهداف بیشتر است. ما تا به حال بسیاری از اختیار" لیورپول گفت. "من فکر می کنم این تیم کمی تحت فشار است چرا که ما نیاز به پیروزی. عزم ما برای انجام این کار به خوبی امشب بسیار بالا بود اما مهم سه امتیاز است."

نوریچ شد بیشتر پرماجرا پس از شکستن اما چلسی هنوز هم تا به حال این شیرها از روی اختیار و بدون ایجاد بیش از حد بسیاری از شانس. Pulisic مجبور دیگر نجات از Krul در 75 دقیقه به عنوان او یک لمس بر روی انتهای یک توپ بیش از بالای دفاع از لیورپول و بازدید از حافظ نیز تحت فشار قرار دادند Willians 89 دقیقه و پا زدن رایگان.

چلسی در حال حاضر تمرکز خود را به جام حذفی جایی که آنها در دیدار با منچستر یونایتد در روزهای یکشنبه در مرحله نیمه نهایی در ومبلی.نورویچ کامل فصل خود را در پرواز بالا در خانه برنلی در این آخر هفته و دور در منچستر سیتی بعدی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن