فوتبال | دربی پیروزی سویا در

با یک بازی ویدیویی نگاه طرفداران در لیگ اسپانیا را از سر گرفت پس از سه ماه با سویا شکست دادن رئال بتیس 2-0 در

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

با یک بازی ویدیویی نگاه طرفداران در لیگ اسپانیا را از سر گرفت پس از سه ماه با سویا شکست دادن رئال بتیس 2-0 در سویل دربی.

وجود دستورالعمل های دقیق در جای خود به عنوان topflight از سر گرفته و با توپ پسران خواسته بودن برای ضد عفونی کردن توپ در هر زمان آن را به سمت چپ زمین و بازیکنان گفت: برای حفظ "فاصله ایمن" هنگامی که صحبت کردن به داور.

بازیکنان همچنین خواسته شد به "حداقل رساندن تماس فیزیکی" در جشن هدف اگر چه وجود دارد بسیاری از بغل کردن بین سویا بازیکنان پس از به جلو لوکاس Ocampos را باز کرد به ثمر رساند با تبدیل مجازات است.

همین اتفاق پس از هافبک فرناندو رهبری در دوم.

بعد از بازی بازیکنان نیز یکدیگر را در آغوش کشید و جشن در مقابل می ایستد که اگر طرفداران حاضر بودند.

"ما اختصاص پیروزی به آنها" Ocampos گفت.

"آنها نمی تواند در اینجا, اما ما احساس حضور خود را. ما باید برای انطباق با این لحظه است."

مجازی جمعیت

طرفداران اجازه نداشتند در 43,000-ظرفیت رامون سانچز-Pizjuan ورزشگاه اما مجازی جمعیت و از پیش ضبط شده از شعارهای طرفداران شبیه به کسانی که در بازی های ویدئویی اضافه شد پخش تلویزیونی ارسال به سایر نقاط جهان است.

بینندگان در اسپانیا تنها آنهایی که با این گزینه از تماشای اصلی تغذیه از خالی ورزشگاه.

وجود دارد برخی از اشکالات با این سیستم هر چند که سوار طرفداران گاهی اوقات به طور خلاصه ناپدید شد از غرفه و با دخالت های اصلی تصویر.

مجازی سر و صدای جمعیت در کمتر از واقعی شعارهای از طرفداران اما این اثر به نظر می رسید کمی بلندتر در نیمه دوم و کار کرده و در طول این اهداف اگر چه وجود دارد یک تاخیر طولانی در صدا از جمعیت جشن گل دوم نسبت به اول.

تصاویری از طرفداران که آیا همان کیفیت بالا به عنوان آنهایی که در مدرن, بازی های ویدئویی بودند برآمدگي در پایین بخش اصلی می ایستد و پشت اهداف و به نظر می رسد تنها زمانی که دوربین اصلی زوایای فعال بودند.

لیگ می گوید مجازی جمعیت تنها در نظر گرفته شده برای بهبود تجربه مشاهده در حالی که مسابقات در حال بازی در خالی استادیوم.

لیگ است و نه حکومت داشتن طرفداران واقعی پشت در می ایستد تا پایان فصل اگر اسپانیا همچنان به تدریج لغو محدودیت باعث این بیماری همه گیر.

دور از کف زدن بازی بود در دقیقه 20 به عنوان بخشی از "تشویق به بی نهایت" ادای احترام که لیگ را ترویج در هر بازی را به افتخار کسانی که مبارزه با این بیماری همه گیر در اسپانیا.

خیابان های اطراف سانچز-Pizjuan اکثرا خالی به عنوان موانع قرار داده شده در اطراف ورزشگاه به نگه داشتن طرفداران از جمع آوری.

بیش از 600 افسران پلیس و خصوصی ماموران امنیتی احضار شدند به کار در طول مسابقه.

قبل از بازی روی صفحه نمایش های ویدئویی در سانچز-Pizjuan بازی ویدئوها از سویا طرفداران آواز باشگاه سرود یک سنت دیرین که هواداران در ورزشگاه. بلندگوها بازی های برگزار شده تیم آهنگ بعد از بازی به عنوان به خوبی.

یک لحظه سکوت مشاهده شد قبل از کیکآف به عنوان بازیکنان ایستاده در اطراف اواسط زمینه دایره.

وجود دارد هیچ دست دادن و عکس ها تیم قبل از بازی اما بازیکنان به انتظارنشسته بودند تا در خط میانی بدون حفظ یک فاصله امن. هر کس به جز مربیان مجبور به پوشیدن دستکش و ماسک بر روی نیمکت.

تنها چند رسانه اعضا اجازه داده شد در ورزشگاه.

پیروزی نگه داشته سویا در جایگاه سوم با 50 امتیاز کمتر از شش مکان دوم رئال مادرید که بازده به اقدام روز یکشنبه در برابر ایبر.

رهبر بارسلونا دو امتیاز جلوتر از مادرید رزومه در مایورکا در روز شنبه

بتیس ماند در محل 12th با 33 امتیاز.

نتیجه: سویا 2 (Ocampos 56-قلم فرناندو 62) bt رئال بتیس 0.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب