بدن 6-year-old boy بهبود از دریاچه سوپریور

اجرای قانون و اولین پاسخ دهندگان به حال جستجو آبهای دریاچه سوپریور در دهان از وسط رودخانه در شهرستان داگلاس بر

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

اجرای قانون و اولین پاسخ دهندگان به حال جستجو آبهای دریاچه سوپریور در دهان از وسط رودخانه در شهرستان داگلاس برای پسر از دست رفته بود که بازی در آب با خانواده اش هنگامی که او ناپدید شد.

Lakeside رئیس آتش نشانی نوا Nordrum گفت: اولین پاسخ دهندگان به صحنه نامیده می شدند در 1:39 بعد از ظهر بیان کرد که دو فرزند شد و در آب. در 1:46 بعد از ظهر یک 9 ساله دختر تا به حال کشیده شده است از این آب و زنده در ساحل. پسر بود و هنوز هم از دست رفته است.

3 p. m. اعضای دریاچه افرا و Amnicon داوطلب آتش ادارات راه رفتن بودند یک بازو-ظهر جدای از طریق آب. دورتر از قایق از داگلاس شهرستان کلانتر, U. s. Coast Guard, ویسکانسین, اداره منابع طبیعی, St. Louis County Sheriff و برتر اداره پلیس جستجو در آب های عمیق تر. یک Lifelink هلیکوپتر ساخته شده و تعدادی از گذشت بیش از صحنه است. یک کلینیک مایو خدمه آمبولانس پارک شده بود در امتداد جاده.

Members of the Lakeside, Amnicon and Maple volunteer fire departments search the waters of Lake Superior at the mouth of the Middle River for a 6-year-old boy who went missing Wednesday, June 3, as a boat from the DNR looks in deeper water. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

اعضای دریاچه Amnicon و افرا داوطلب آتش بخش جستجو آبهای دریاچه سوپریور در دهان از وسط رودخانه به صورت یک 6 ساله پسر که رفت از دست رفته چهار شنبه, ژوئن 3, به عنوان یک قایق از DNR به نظر می رسد در آب های عمیق تر. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

چالش برای جستجوگران بود خود آب Nordrum گفت: به دلیل زمان عدم وضوح و موانع است. آب گرم بود اما جای پا می تواند خائنانه او گفت:, و یک riptide اجرا می شود در طول ساحل. وی از مردم خواست دعا برای خانواده و برای نگه داشتن آنها را در افکار خود را.

به عنوان بعد از ظهر پیشرفت DNR اعزام یک کنترل از راه دور دوربین در زیر آب; نمایندگان گفت: گارد ساحلی هلیکوپتر بود مسیر از میشیگان. مدت کوتاهی پس از 5 بعد از ظهر Douglas County فرماندهی حادثه وسیله نقلیه ساخته شده راه خود را به پایین وسط رودخانه جاده ها است.

قایق از داگلاس شهرستان کلانتر, ویسکانسین DNR و گارد ساحلی آمریکا در منطقه جستجو کردند و در واقع هدف با استفاده از side scan sonar. غواصان بهبود این پسر در هفت فوت آب در 6:59 p. m. مقامات نیست شناسایی قربانی شنبه شب.

بانی Fudally از ونت ورث متوقف در صحنه به رها کردن دو جلیقه نجات برای اولین پاسخ دهندگان. او که در حال ماهیگیری در Amnicon رودخانه قایق فرود هنگامی که او را دیدم اجرای قانون قایق های راه اندازی.

"من احساس می کنم برای خانواده," او گفت:. "من grandkids آن عصر است."

آلیس Saari افرا در راه او را به ساحل در وسط رودخانه با دخترش پاملا نلسون و نوه هنگامی که او را دیدم Lifelink هلیکوپتر بالای سر.

"خیلی غم انگیز است" Saari گفت.

آنها گرفته شده بود بچه ها در چند روز قبل.

"من احساس می کنم آنها در حال حاضر" نلسون گفت: خانواده

تراویس اولریش کشیش Lakeside کلیسای باپتیست سوار به ارائه دعا و حمایت به جستجو ادامه داد.

داگلاس شهرستان کلانتر و معاینات پزشکی دفاتر در حال انجام تحقیقات.

در آوریل 2019 بدن از 40 سال Anthony Puckett Sr. بازیافت شد از دهان وسط رودخانه پس از او گم شده بود به مدت هشت روز.

Teri Cadeau از اخبار دولوت تریبون کمک به این گزارش.

این داستان به روز شده در 8:38 بعد از ظهر ژوئن 3 با اطلاعات اضافی از Douglas County Sheriff و در 10:02 بعد از ظهر ژوئن 3 برای اصلاح تعداد روز آنتونی Puckett Sr. از دست رفته بود. تلگراف ابراز تاسف از خطا. این اصل ارسال شده در 7:07 بعد از ظهر ژوئن 3.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب