هند Coronavirus به روز رسانی ژوئن 13: Amit Shah به برگزاری جلسه با دهلی ال جی سانتی متر Kejriwal فردا به بحث Covid وضعیت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 13 ژوئن 2020 3:54:58 pm اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه و دهل

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 13 ژوئن 2020 3:54:58 pm
Northeast Delhi violence, Amit Shah, Shah Kejriwal meeting, Delhi news, indian express news اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه و دهلی وزیر Arvind Kejriwal. (PTI عکس)

Coronavirus هند به روز رسانی: اتحادیه, خانه وزیر آمیت شاه و وزیر بهداشت Harsh Vardhan را روز یکشنبه با برگزاری یک جلسه با دهلی وزیر, Arvind Kejriwal, به نقد و بررسی covid-19 وضعیت در سرمایه های ملی.

این می آید پس از دهلی نو گزارش داد بیش از 2000 تازه عفونت برای اولین بار جمعه.

تعداد coronavirus موارد در کشور پیشی گرفته 3 لاخ علامت شنبه پس از ضبط 11,458 تازه عفونت در 24 ساعت. سنبله از 1 لاخ موارد ثبت شده در 10 روز گذشته. به گفته جان هاپکینز هند در زمان طولانی برای عبور از 3 لاخ آستانه از چهار بدترین آسیب دیده ملل. با 386 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته مرگ و میر در هند است در 8,884 اتحادیه وزارت بهداشت گفت.

با وجود افزایش موارد دو برابر شدن زمان Covid-19 عفونت بهبود یافته به 17.4 روز از 15.4 روز وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت. در اطراف 49.9 درصد بیماران بهبود یافته اند تا کنون. در مجموع 1,47,194 افراد بهبود یافته اند در حالی که 1,41,842 افراد فعال تحت نظارت های پزشکی آن اضافه شده است.

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

اگر چه ماهاراشترا که همچنان باقی می ماند بدترین آسیب دیده, دولت, عبور 1 لاخ علامت یک افزایش شدید در عفونت دیده شده است از آن قسمت از کشور که قبلا تحت تاثیر این بیماری همه گیر. این موارد جدید در Ladakh و هند برخی از نمونه هایی از این روند رو به رشد.

نارندرا نخست وزیر را در تعامل با دولت و وزرای ارشد در ژوئن 16 و 17 با دومین روز از ویدئو کنفرانس در کنار مجموعه ای از سیستم مدیریت محتوا از کشورهای که در حال دیدن یک جهش در موارد مرگ و اعداد مانند ماهاراشترا, دهلی نو, West Bengal, Tamil Nadu و گجرات.

در اینجا تحولات روز:

هند کمترین برای رسیدن به 3 لاخ موارد اما نشدم پشت در آزمون

داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد که هند گرفته بلندترین ها به پیش افتادن از 3 لاخ caseload میان چهار بدترین متاثر از سازمان ملل. هند چهارمین بدترین ضربه ملت Covid-19 همه گیر پس از آمریکا و برزیل و روسیه است.

هند گرفته 134 روز برای رسیدن به 3 لاخ موارد همیشه پس از اولین عفونت گزارش شده در ژانویه 30. این است که در مقایسه با ایالات متحده بود که سریع ترین راه برای رسیدن به 3 لاخ رقم در 73 روز در حالی که برزیل و روسیه به 85 و 109 روز بود.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news هند چهارمین بدترین ضربه ملت Covid-19 همه گیر پس از آمریکا و برزیل و روسیه است. (Express Photo by Amit Mehra)

کارشناسان می گویند سازمان دیده بان Covid-19 کشته و نه موارد

اپیدیولوژی هر دو در درون دولت و خارج می گویند مهم متریک است که کمک می کند تا کشف هر دو دوره از این بیماری همه گیر و همچنین موفقیت دولت در مقابله با Covid-19 است که مرگ و میر. آن است که مرگ و میر است که باید نقطه تمرکز در حال حاضر. در 2.86 درصد هند مرگ و میر از Covid بسیار پایین تر از تجربه های بین المللی.

موارد به سرعت در حال افزایش قبلا بی پیرایه مناطق

مناطقی که قبلا تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس گزارش افزایش سریع عفونت در کشور به هند رسیده بسیاری از نقاط عطف در روز جمعه.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news Ladakh گزارش 104 موارد جدید در روز جمعه در حالی که هند گزارش داد 50. (اکسپرس فایل)

لاداخ و هند هر دو منطقه بسیار کوچک caseloads تا به حال گزارش تعداد غیر منتظره ای بالا برای مناطق خود. Ladakh گزارش 104 موارد جدید در روز جمعه در حالی که هند گزارش داد 50. Ladakh تا به حال 135 تایید عفونت قبل از جمعه در حالی که هند آخرین ایالتی در هند به آسیب دیده اند و این ویروس تا به حال فقط 13.

غرب حساب برای نیمی از مناطق گزارش اولین موارد در 3 هفته گذشته

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news گواتی: مردم ایستاده در صف تأمین اجتماعی فاصله به خرید سبزیجات از یک فروشنده. (PTI عکس)

آن را "گسترش قابل توجه", کابینه, وزیر اشاره کرد که تقریبا 80 درصد از مناطق شمال شرق و شرق متحده گزارش اول خود را coronavirus مورد در گذشته 3 هفته.

از 98 ولسوالی گزارش اول خود را با عفونت بیش از 50 درصد تگرگ از شمال شرق — هفت نفر از آنها محرومیت آسام. یک چهارم از این مناطق (25) در چهار ایالت های شرقی: چتیسگر (9), Odisha (7), Jharkhand (5) و بنگال غربی (4).

ماهاراشترا اجازه می دهد تا استفاده از هومیوپاتی داروهای آیورودا برای جلوگیری از Covid

این ماهاراشترا دولت را تایید کرده است استفاده از هومیوپاتی پزشکی "آرسنیک آلبوم 30" برای عموم مردم به عنوان یک پیشگیری کننده و تقویت کننده ایمنی در برابر این بیماری است.

جدای از این دولت نیز راه اندازی یک نیروی کار است و آمده تا با یک لیست از Unani و داروهای آیورودا مانند Agastya Haritaki, Ayush 64 و همچنین روغن کنجد به عنوان اقدامات در برابر Covid-19.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news در 2.86% هند مرگ و میر از Covid بسیار پایین تر از تجربه های بین المللی. (اکسپرس عکس Arul افق)

این Ayush وزارت اعلام کرد که آن را در حال رفتن به شروع یک کارآزمایی بالینی برای اندازه گیری آرسنیک آلبوم 30 اثر در برابر Covid-19 در شش شهر این کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب