آمازون قیمت-درآوردن سرکوب بدتر کمبود ضد عفونی کننده دستمال مرطوب

آمازون شروع به صدور مبهم هشدار در مورد سیاست های قیمت نقض حقوق بشر در ماه مارس گفت که تمدید از طریق آوریل تهدی

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

آمازون شروع به صدور مبهم هشدار در مورد سیاست های قیمت نقض حقوق بشر در ماه مارس گفت که تمدید از طریق آوریل تهدید به ضربه تجار فعال سایت. خودکار هشدار به دنبال خودنمایی عناوین مورد حریص اپورتونيست مانند تاجر در تلاش برای فروش یک بسته از Purell ضد عفونی کننده دست برای $400. اما آمازون هشدارهای مشخص نیست قیمت این شرکت تلقی عادلانه است. که در سمت چپ بازرگانان بازی یک بازی حدس زدن آنها به عنوان تلاش برای تعیین اگر آنها می تواند به فروش اقلام و هنوز هم سود پس از حسابداری خود را برای هزینه های حمل و نقل و آمازون کمیسیون که به طور معمول اجرا می شود در حدود 15٪.

تجار به حال دسترسی به این محصولات می دانستند آمازون خریداران می خواستم اما آنها به عمد کشیده و آنها را از آنجا که این قوانین در مورد فروش آنها را ندارد روشن و عواقب نقض می تواند ویرانگر باشد. در به شدت خودکار سیستم با کمی تماس بین تجار و آمازون کارکنان آن می تواند هفته ها یا ماه برای بازگرداندن به حالت تعلیق در حساب. به عنوان یک نتیجه تجار انجام هر کاری که آنها می توانند برای جلوگیری از exiled—حتی اگر آن را به معنی بخشش فروش محصولات محبوب. همه این اتفاق می افتد در زمانی که آمازون اولویت ضروری آیتم های خانگی مانند تمیز کردن تجهیزات.

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از تجار yanked محصولات خود را و چقدر انجام این کار تشدید کمبود آن نیز سوخت زنجیره عرضه اختلالات. اما مشاوران که کمک به تجار جلوگیری از تعلیق می گویند آنها هولناک با تماس از مشتریان در قیمت درآوردن كردم. یکی از آنها سابق آمازون نام کریس McCabe می گوید: او از صدها نفر از تجار و توصیه ده ها تن از آنها را برای جلوگیری از فروش محصولات به دلیل قوانین بودند مشخص نیست. "آمازون فقط یک لوله رفت و برگشت و آنها واقعا می ترسم بسیاری از مردم دور از فروش دستمال مرطوب و دستمال توالت," او می گوید.

This screen-shot of Clorox wipes for sale on Amazon.com on Friday shows the product "currently unavailable."

این اسکرین شات از Clorox دستمال مرطوب برای فروش در Amazon.com در روز جمعه نشان می دهد که محصول "در حال حاضر در دسترس نیست."

آمازون از طریق یک سخنگوی گفت: سیاست های شرکت همیشه ممنوع قیمت سنگ آهن در بازار.

"هدف ما این است که برای محافظت از مشتریان به وضوح فاحش قیمت را افزایش می دهد," او گفت:. "اگر یک فروشنده معتقد است ما یک خطای ما آنها را تشویق به رسیدن به ما به طور مستقیم و ما این موضوع را بررسی."

این COVID-19 شیوع roiled آمازون بازار آنلاین که در آن میلیون ها نفر از تجار فروش صدها میلیون ها نفر از محصولات. آمازون متفاوت از عمده فروشان مانند Walmart, Inc. و هدف شرکت که خرید بیشتر از خود موجودی عمده فروشی و سپس فروش آن در فروشگاه های خود را در نشانه گذاری شده است. بسیاری از محصولات فروخته شده در آمازون آمده از مستقل تجار که تعیین قیمت خود را. در شرایط عادی بازار با استفاده از تکنولوژی به نحو احسن تطابق عرضه و تقاضا است. آمازون انتشار اطلاعات در مورد محصولات و مشتریان به دنبال آن هستند در این سایت که سیگنال های تجار چه در تقاضا.

همه گیر باعث فرمانداران سراسر کشور اعلام متحده اضطراری—که در بسیاری از موارد باعث شده قیمت-درآوردن قوانین وضع شده برای محافظت از مصرف کنندگان از خوشه قیمت زیر بلایای طبیعی است. اما دقیقا چه چیزی به منزله قیمت درآوردن و محصولات که در حال محافظت از ایالتی به ایالت متفاوت. این یک مشکل پدیده برای آمازون به مدیریت پس از بازار می تواند مطابقت با خریداران و فروشندگان از کشورهای مختلف.

در حالی که این شرکت با استفاده از الگوریتم های پیچیده برای نظارت بر قیمت یا نه تاجر است و در نقض بستگی دارد که در آن مشتری زندگی می کند. برخی از کشورهای خاص تنظیم آستانه برای قیمت سنگ آهن در بازار مانند 10% بالاتر از معمولی قیمت. کشورهای دیگر آن را تعریف مبهم با کلماتی مانند "بی وجدان." آمازون تجار را به همان قیمت در سراسر کشور و نمی دانم در پیش که در آن مشتریان خود را زندگی می کنند. همه این باعث می شود آن را دشوار برای آمازون به مدیریت با قوانین روشن ساخت تجار مشکوک شرکت کردم بیش از حد تهاجمی در تلاش برای جلوگیری از قیمت درآوردن نقض با الگوریتم.

آمازون دارای اب و هوای قیمت-درآوردن شکایت در پی طوفان و دیگر بلایای طبیعی که در آن وضعیت اضطراری است که از لحاظ جغرافیایی محدود. Coronavirus شیوع جاروب کل ملت است و ماه به طول انجامید بنابراین قیمت-درآوردن نگرانی های زمان در بیشتر برجسته. چند قانونگذاران فدرال پیشنهادی قانون برای جلوگیری از آن و آمازون در ماه مه نیز حمایت برای فدرال راه حل برجسته سازی مشکلات از پرداختن به پدیده خود را در آن با وجود داشتن یک تیم اختصاص داده شده به تماشای برای قیمت سنگ آهن در بازار و فن آوری طراحی شده به آن نقطه در آن به فروشگاه وب.

"متفاوت با استانداردهای میان کشورهای حاضر یک چالش مهم برای خرده فروشان در حال کار برای کمک به اجرای قانون حمایت از مصرف کنندگان و مطابق با قانون" برایان Huseman سابق کمیسیون تجارت فدرال وکیل است که در حال حاضر نظارت آمازون سیاست عمومی تیم در واشنگتن نوشت: در یک مه پست وبلاگ فدرال حمایت از قانون.

آمازون مشتاق است و توان تنظیم کننده به عنوان یک متحد در مبارزه با قیمت درآوردن نه یک مجرم. این شرکت می گوید آن را حذف بیش از 500,000 ارائه می دهد و از آن سایت و معلق 6,000 حساب برای نقض سیاست های قیمت پس از همه گیر آغاز شده است. این شرکت شده است همکاری با وکلای کلی در چند متحده با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد فروشندگان متهم نادرست سرقت با قیمت.

چه کسی مسئول قیمت-درآوردن نقض در حال حاضر تبدیل به یک منطقه جدید از اختلاف بین آمازون و آن تاجر, همکاران, که همچنین sparred بیش که خرس مسئولیت پلیس تقلبی در بازار و یا جمع آوری مالیات فروش. به تجار آنلاین انجمن صنفی صنعت گروه به نمایندگی از e-commerce فروشندگان در طرح دعوی در دادگاه به دنبال جلوگیری از کنتاکی دادستان کل دانیل کامرون از اعمال دولت در کنترل قیمت قوانین در آمازون بازرگانان. به جای دادستان کل باید اجرای قوانین در برابر آمازون دعوی متحده است.

در این میان تجار می گویند این واقعیت که آنها دریافت خودکار با وجود هشدارهای نه افزایش قیمت نشان می دهد که آمازون سرکوب بیش از حد رفت. یک تاجر است که فروش محصولات در سایت به مدت شش سال می گوید: او حذف حدود 100 مورد از جمله ضد عفونی کننده دست و کاغذ توالت پس از دریافت هشدار در ماه مارس در مورد قیمت سنگ آهن در بازار. تاجر که می شود موجودی از همان تولید کنندگان و توزیع کنندگان است که عرضه داروخانه ها و سوپر مارکت ها می گوید: او تا به حال افزایش قیمت در تمام در بسیاری از محصولات در سال 2020 است.

یکی دیگر از دیرین آمازون تاجر است که فروش لوازم اداری در سایت از جمله ضد عفونی کننده دست و تمیز کردن محصولات می گوید او دریافت ایمیل هشدار در ماه مارس در مورد قیمت بالقوه نقض حقوق بشر که حتی مشخص است که از هزاران تن از محصولات او به فروش می رساند در سوال. او در صحبت با یک نماینده در آمازون فروشنده بخش پشتیبانی که شناسایی محصولات مختلف افزایش هشدار دهنده از جمله ظروف غذا کاغذ توالت و یک بدن پاک. هرزه نمی گویند چقدر تاجر اجازه داده می شود به شارژ تا او متوقف فروش محصولات به احتمال زیاد باعث نقض.

حتی آمازون تجار که افزایش قیمت به طور قابل توجهی در طول همه گیر نشان می دهد که نیمی از آن را افزایش نمی شد استثماری می گوید: CJ Rosenbaum, یک دادستان نیویورک که نشان دهنده آمازون بازرگانان. بسیاری از فروشندگان آمازون با استفاده از نرم افزار برای تنظیم قیمت است که به طور خودکار شلیک کنید تا زمانی که موجودی کم است. این انجام شده است برای محافظت از تجار' شهرت در آمازون است که با استفاده از الگوریتم های خود را برای نظارت بر عملکرد و مجازات آنها را برای در حال اجرا خارج از بورس. این نرم افزار همچنین می توانید اضافه کردن اضافی و هزینه های حمل و نقل که برخی دولت قیمت-درآوردن قوانین اجازه می دهد. هنوز هم هزینه استخدام وکیل برای دفع تنظیم کننده و خطر از دست دادن آمازون کسب و کار نمی باشد ارزش آن برای بسیاری از تجار به فروش محصولات آمازون آغاز شده به شدت نظارت روزنبام می گوید.

"وجود دارد هیچ وضوح در چه قیمت گذاری عادلانه بود," او می گوید:, و اضافه کرد که ده ها تن از مشتریان خود را به عمد اجتناب برخی از محصولات در تقاضا برای جلوگیری از تعلیق. "آمازون درمان فروشندگان بسیار ضعیف است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب