دریافت خارج از منزل: زنان, پیاده روی, برنامه های گروه, Duluth, گشت و گذار

برتر دنباله پیاده روی انجمن "چهارم جمعه" 9 صبح-5 بعد از ظهر جولای 24, Grand Marais; Aug. 28 Duluth; سپتامبر. 2

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

برتر دنباله پیاده روی انجمن "چهارم جمعه" 9 صبح-5 بعد از ظهر جولای 24, Grand Marais; Aug. 28 Duluth; سپتامبر. 25, Schroeder; و اکتبر. 23 نقره و خلیج فنلاند است. این سری از فرصت های داوطلب در طول دنباله-ساختمان فصل راهی برای اولین بار داوطلبان برای دریافت درگیر یادگیری مهارت های اساسی و بازگشت به برتر دنباله پیاده روی. وظایف ممکن است شامل lopping یک بروشی بخش از دنباله حرکت مواد به یک پروژه سایت یا اساسی نوین ترمیم. تماس با جو سوانسون در jswanson@superiorhiking.org برای اطلاعات بیشتر.

شجاعت کنی مجازی رویدادهای جاری از طریق زوم. Preregistration مورد نیاز است. رایگان. برخی از رویدادهای آینده:

  • "آب اسکی برنامه 2020" — اطلاعات در مورد تجهیزات اولیه مناسب و لباس نیاز به سطح بالای تکنیک های. دوشنبه, ژوئن 29-جولای 27, 5:30-6:30 p. m. از اینجا ثبت نام کنید.
  • "روشن کردن پدال: مجازی دوچرخه سواری" — تشویق یکدیگر را در آغوش چالش و درو مزایای بسیاری از دوچرخه سواری; پدال در جای خود ثابت مربی در داخل خانه و یا مجازی سواری در خارج از منزل. دوشنبه, 5:30-6:30 بعد از ظهر و پنج شنبه ها ظهر-1 p. m. از اینجا ثبت نام کنید.

رفتن به https://account.allinahealth.org/servicelines/815 و با کلیک بر روی "کلاس ها و رویدادها" و یا ایمیل couragekenny@allina.com.

"قطب نما ناوبری و جهت یابی," 5:30-7 بعد از ظهر جولای 7, Bayfront جشنواره پارک دولوت. یادگیری قطب نما مهارت و تمرین آنها را بر روی یک پایه جهت یابی ، تمام سطوح از تجربه خوش آمدید. البته ممکن است شامل پیاده روی بر روی زمین ناهموار. سنین 8 سال به بالا. هزینه: $5. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog.

"پیشرفته پرنده باندهای—شناسایی یک پرنده با گونه و جنسیت" 8:30-9:30 صبح تا 8 ژوئیه به میزبانی گرگ ریج محیط زیست مرکز آموزش مجازی از طریق زوم. پیوستن به دانیل Kaschube از موسسه پرنده جمعيت و پیتر هریس از گرگ ریج محیط زیست مرکز آموزش مجازی در یک جلسه تخصصی برای افرادی که در حال حاضر دانش کار از پرنده باندهای هر چند همه در حال خوش آمدید برای پیوستن به. مهلت ثبت نام: 3 بعد از ظهر جولای 7. هزینه: $18 در هر خانواده است. ثبت نام در wolfridgeadultprograms.campbrainregistration.com. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 218-353-7414 یا ایمیل mail@wolf-ridge.org.

"پیشرفته پرنده باندهای پیری پرندگان" 8:30-9:30 صبح 15 ژوئیه به میزبانی گرگ ریج محیط زیست مرکز آموزش مجازی از طریق زوم. پیوستن به دانیل Kaschube از موسسه پرنده جمعيت و پیتر هریس از گرگ ریج محیط زیست مرکز آموزش مجازی در یک جلسه تخصصی برای افرادی که در حال حاضر دانش کار از پرنده باندهای هر چند همه در حال خوش آمدید برای پیوستن به. مهلت ثبت نام: 3 بعد از ظهر جولای 14. هزینه: $18 در هر خانواده است. ثبت نام در wolfridgeadultprograms.campbrainregistration.com. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 218-353-7414 یا ایمیل mail@wolf-ridge.org.

"قطب نما ناوبری و جهت یابی," 5:30-7 p. m. در 20 ژوئیه Bayfront جشنواره پارک دولوت. یادگیری قطب نما مهارت و تمرین آنها را بر روی یک پایه جهت یابی ، تمام سطوح از تجربه خوش آمدید. البته ممکن است شامل پیاده روی بر روی زمین ناهموار. سنین 8 سال به بالا. هزینه: $5. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog.

(Getty Images)

(گتی ایماژ)

زنان پیاده روی, Duluth, 6-7 بعد از ظهر جولای 21, برتر دنباله پیاده روی را مونگر دنباله trailhead Duluth. پوشیدن کفش محکم و لباس برای آب و هوا. در تمام سنین است. رایگان. مهلت ثبت نام: جولای 18. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog.

زنان پیاده روی, Duluth, 6-7 بعد از ظهر Aug. 18, Highland خیابان-دوقلو حوضچه های برتر دنباله پیاده روی, Duluth. پوشیدن کفش محکم و لباس برای آب و هوا. در تمام سنین است. رایگان. مهلت ثبت نام: Aug. 15. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب