ساعت مودی نه در خلق و خوی خوب' بیش از مرز مناقشه با چین: مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط: PTI | واشنگتن | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 8:29:55 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب س

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 8:29:55 am
india china border tension, india china tension, india china border standoff, trump on india china border tension, modi on india china border tension, trump modi relations رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با نارندرا نخست وزیر در یک رویداد در گجرات در اوایل این سال است. (ANI)

تکرار پیشنهاد خود برای میانجیگری در درگیریهای مرزی بین هند و چین, آمریکا, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفته است که او به نخست وزیر نارندرا است که در یک "خلق و خوی خوب" بیش از "جنگ بزرگ" بین دو کشور.

تعامل با خبرنگاران در دفتر بیضی شکل کاخ سفید روز پنجشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "جنگ بزرگ" که قرار بود بین هند و چین است.

"آنها می خواهم مرا در هند. من فکر می کنم آنها می خواهم مرا در هند بیش از رسانه های امثال من در این کشور است. و من مثل مودی. من دوست دارم خود را نخست وزیر بسیاری است. او یک جنتلمن," او گفت:.

"آنها یک جنگ هند و چین است. دو کشور با 1.4 میلیارد نفر (هر). دو کشور با بسیار قدرتمند جهان ، هند خوشحال است و احتمالا چین خوشحال است" گفت: وقتی پرسید که آیا او نگران بود در مورد وضعیت مرز بین هند و چین است.

"من می توانم به شما بگویم; من صحبت می کنند به نخست وزیر مودی. او در خلق و خوی خوب در مورد آنچه در جریان است با چین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

یک روز رئیس جمهور ارائه شده برای میانجیگری بین هند و چین است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه گفت: در یک صدای جیر جیر که او "آماده, مایل و قادر به واسطه" بین دو کشور.

در پاسخ به یک سوال در صدای جیر جیر خود را تهمت پیشنهاد خود را تکرار کرد و گفت اگر برای کمک به نام "من را که (واسطه). اگر آنها فکر می کردند این کمک خواهد کرد" مورد "میانجیگری و یا حکمیت من می خواهم به انجام است که" او گفت:.

هند روز چهارشنبه گفت: آن مشغول بود با چین به حل و فصل مسالمت آمیز مرز ردیف در یک دقت گردد در واکنش به تهمت را به حکمیت بین دو غول به حل و فصل آنها چندین دهه اختلاف است.

"ما درگیر با طرف چینی به صورت مسالمت آمیز حل و فصل آن" امور خارجی سخنگوی وزارت Anurag Srivastava گفت: پاسخ به رگبار سوال در آنلاین رسانه های توجیهی.

"دو طرف باید با ایجاد ساز و هم در حوزه نظامی و دیپلماتیک سطح به حل و فصل موقعیت هایی که ممکن است بوجود می آیند در مناطق مرزی مسالمت آمیز از طریق گفت و گو و همچنان درگیر از طریق این کانال," او گفت:.

در حالی که وزارت خارجه چین است و در عین حال به واکنش نشان می دهند به مغلوب ساختن پیشی جستن جیر جیر که به نظر می رسد که گرفتار پکن با تعجب یک op-ed در روزنامه دولتی گلوبال تایمز گفت: دو کشور نیست نیاز به کمک چنین از رئیس جمهور ایالات متحده.

"آخرین اختلاف می تواند حل شود به صورت دوطرفه با چین و هند است. دو کشور باید حفظ هشدار آمریکا که سوء استفاده از هر فرصتی برای ایجاد امواج است که خطر انداختن صلح و نظم" آن را گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد غیر منتظره آمد در یک روز زمانی که چین در زمان ظاهرا لحن آشتی جویانه گفت که وضعیت در مرز با هند است "به طور کلی پایدار و قابل کنترل است."

در پکن چین سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: هر دو کشور چین و هند باید ساز و کارهای مناسب و کانال های ارتباطی برای حل و فصل مسائل از طریق گفت و گو و مشاوره.

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا ارائه شده برای میانجیگری بین هند و پاکستان در کشمیر موضوع یک پیشنهاد که رد شد, New Delhi.

وضعیت در شرق لاداخ رو به وخامت گذاشته و پس از حدود 250 چینی و هندی سربازان درگیر در خشونت آمیز چهره در شب مه 5 که ریخته را به روز بعد قبل از اینکه دو طرف توافق کردند که به "خلاص" پس از یک جلسه در سطح محلی و فرماندهان.

بیش از 100 هندی و چینی سربازان زخمی در خشونت است.

این حادثه در Pangong Tso شد و پس از یک حادثه مشابه در شمال هند در مارس 9.

در مارس 5, هندی و چینی پرسنل ارتش درگیر شدند با آهن و میله های چوب و حتی با توسل به سنگ-pelting در Pangong Tso دریاچه منطقه است که در آن سربازان در هر دو طرف آسیب های پایدار.

در یک حادثه جداگانه نزدیک به 150 هندی و چینی پرسنل نظامی مشغول شد در یک چهره نزدیک Naku لا تصویب در هند بخش در مارس 9. حداقل 10 سرباز از هر دو طرف آسیب های پایدار.

نیروهای نظامی هند و چین مشغول شد و در 73 روز ایستاده در Doklam tri-تقاطع در سال 2017 که حتی باعث ترس از یک جنگ بین دو هسته ای همسایه است.

هند و چین مرز اختلاف را پوشش می دهد 3,488-متر-خط طولانی از کنترل واقعی. چین ادعا می کند آروناچال پرادش به عنوان بخشی از جنوب تبت در حالی که هند و مسابقات آن است.

هر دو طرف شده است تصریح می کند که در انتظار قطعنامه نهایی از مرز موضوع لازم است برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب