استرالیا پیشنهاد تور انگلستان برای شروع در 4 سپتامبر: گزارش

استرالیا "بیوگرافی امن" تور انگلستان متشکل از سه T20s و به عنوان بسیاری از ODIs آغاز خواهد شد در سپتامبر 4, ب

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

استرالیا "بیوگرافی امن" تور انگلستان متشکل از سه T20s و به عنوان بسیاری از ODIs آغاز خواهد شد در سپتامبر 4, با توجه به گزارش.

دیلی تلگراف گزارش داد که این سفر شروع خواهد شد با T20s به بازی می شود در سپتامبر 4, 6 و 8 به دنبال آن ODIs در سپتامبر 10, 12 و 15.

طبق گزارش تیم استرالیا را به پرواز در یک هواپیمای جت خصوصی به انگلستان و همه شش بازی در حال انتظار برای بازی در ساوتهمپتون و در اولدترافورد منچستر.

هر دو ساوتهمپتون و منچستر باید هتل متصل به سالن به خانه دو طرف مطابقت با مقامات و رسانههای.

این دو زمینه در حال حاضر در حال بازی میزبان به انگلستان-غرب هند سری که مشخص است از سر گیری کریکت بین المللی و نیز سالن برای سری بعدی در برابر پاکستان است.

استرالیا انتخاب نام 26-مرد فهرست اولیه بازیکنان در هفته گذشته که از آن نهایی تیم ملی برای سفر برداشت خواهد شد.

کریکت استرالیا رئیس تیم های ملی Ben Oliver تا به حال روشن ساخته است که این سفر تصمیم گرفته خواهد شد بر اساس محدودیت های استرالیا از بازیکنان را در انگلستان و پس از بازگشت به خانه.

"بدیهی است که سلامت و ایمنی بازیکنان و کادر فنی و بهداشت عمومی جزء حیاتی است. قرنطینه ترتیبات نیست و در جای خود آنها را تایید کرد.

"بدیهی است که آنها وجود داشته باشد از نظر کلی مسافرت های بین المللی در این لحظه به طوری که چیزی است که ما در حال کار از طریق, اما این یک نظر" الیور گفته بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب