ملی بدمینتون اردوگاه به نظر می رسد نامشخص

پیشنهاد ملی کمپ برای shuttlers در اینجا از 1 جولای بعید است به جلو بروید به گفته یک مقام عالیرتبه ورزشی اقتدار

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

پیشنهاد ملی کمپ برای shuttlers در اینجا از 1 جولای بعید است به جلو بروید به گفته یک مقام عالیرتبه ورزشی اقتدار Telangana دولت است.

"این shuttlers ممکن است مجبور به صبر کمی طولانی تر برای بازگشت به آکادمی. با توجه به خلق و خوی پس از یک جلسه بررسی از مقامات بالا در اینجا در روز یکشنبه آن را بسیار بعید است که دولت را شل کنید هر یک از محدودیت های" رسمی گفته هندو.

"دولت ممکن است حتی reimpose این مستند از هفته آینده با توجه به رشد تعداد COVID-19 موارد ،

این امتحانات رسمی نشان داد که هیچ یک از بدمینتون انجمن از هند تا به حال با نزدیک شدن به آنها را در مورد ملی کمپ هر چند احتمال آن که قرار بود برگزار شد در Gopi آکادمی. "ما تنها آمد به می دانم که در مورد آن [اردوگاه] از طریق رسانه ها. اما هر گونه تصمیم گیری در این زمینه باید در هماهنگی با دولت نهایی تماس بگیرید," او گفت:.

بسیاری از shuttlers هستند از جان گذشته برای از سرگیری آموزش پس از سه ماه استراحت به دلیل مستند به عنوان بسیاری از آنها تگرگ از شهرستان.

از سوی دیگر مقامات می خواهید برای جلوگیری از یک وضعیت که در آن یک ورزشکار برتر آزمون مثبت بعد از مجتمع ورزشی دوباره باز کرد که هیچ تضمینی وجود ندارد از کسی نیست که تحت تاثیر این ویروس با وجود دستورالعمل های ایمنی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب