که موجب اقتدار BMC تلاش برای بررسی Covid انتقال در Dharavi

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 12:57:00 am بهداشت و درمان کارکنان انجام

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 12:57:00 am
WHO, WHO Director-General, bmc, who lauds bmc, covid-19 in mumbai, covid-19 handling in mumbai, bmc handling of covid, indian express news بهداشت و درمان کارکنان انجام غربالگری در یک جامعه مسکن در Dharavi. یازده تازه Covid-19 موارد گزارش شده از زاغه شنبه. (اکسپرس عکس)

اقدامات انجام شده توسط Brihanmumbai شهرداری شرکت برای جلوگیری از گسترش بیماری کروناویروس در Dharavi, آسیا بزرگترین زاغه خاطره به دست آورده ستایش از سازمان بهداشت جهانی (WHO).

در طول یک کنفرانس رسانه های جمعه که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: "در ویتنام و کامبوج و تایلند و نیوزیلند و ایتالیا و اسپانیا و کره جنوبی و حتی Dharavi یک پر بسته بندی شده منطقه در بمبئی تمرکز قوی بر تعامل جامعه و اساسی از تست ردیابی و جداسازی بیمار درمان کلیدی است برای شکستن زنجیره انتقال و سرکوب ویروس."

Dharavi که دارای تراکم جمعیت 2.27 لاخ در هر کیلومتر مربع گزارش شده 11 تازه موارد شنبه در نظر گرفتن مجموع آن تعداد به 2,370. تعداد موارد فعال در زاغه خاطره است فقط 166. در مجموع 401 مردم باید در برابر این ویروس در Dharavi تا کنون.

با توجه به مدنی مقامات تست ردیابی و قرار دادن مشکوک و پرخطر مخاطبین در قرنطینه امکانات برخی از اقدامات است که کمک کرده بود برای جلوگیری از گسترش ویروس. بدن مدنی نیز در زمان کمک های خصوصی پزشکان برای ردیابی موارد مشکوک. در حالی که Dharavi تا به حال 18 روز دو برابر شدن نرخ در ماه آوریل آن را به تدریج بهبود یافته برای 64 روز در ماه ژوئیه خبر داد.

در شنبه شهرداری کمیسر I S چهل گفت که در حال حاضر با تمجید از تلاش های BMC در Dharavi و این یک "منحصر به فرد" مورد در سراسر جهان است.

خواستار آن تلاش یک تیم, دستیار شهرداری کمیسر G-North ward (تامي, Dharavi), Kiran Dighavkar گفت: "پیشگیرانه و غربالگری به موقع جداسازی (از بيماران و موارد مشکوک) به ما کمک کرد تا حاوی ویروس است." Dighavkar گفت: تب اردوگاه و غربالگری در Dharavi ادامه خواهد داد.

در همین حال وزارت امور خارجه وزیر گردشگری Aaditya Thackeray گفت: 'Dharavi مدل' در حال حاضر خواهد شد تکرار در Kalyan Dombivali شهرداری شرکت منطقه است. "Dharavi مدل مهار Covid-19 موارد خواهد بود تکرار در بمبئی شهری منطقه (MMR)," Thackeray گفت شنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن