کالج زنان هاکی: قرنطینه در خانه Bulldogs را جذب بازی به Instagram

بوده است وجود دارد که من در خانه سه تا پنج روز در ماه آوریل" Bellamy گفت. بود مورد این بهار به لطف COVID-19 ه

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

بوده است وجود دارد که من در خانه سه تا پنج روز در ماه آوریل" Bellamy گفت.

بود مورد این بهار به لطف COVID-19 همه گیر است که در سمت چپ Bulldogs مربیان قرنطینه از اواسط ماه مارس بود که از شمال امریکا است. و درست مثل هر کس دیگری که گیر کرده است در خانه UMD مربیان باید صرف بخش زیادی از آن زمان در رسانه های اجتماعی هر چند وقت خود را به احتمال زیاد است بسیار پربار تر از مال شما.

Crowell, Bellamy, Brykaliuk و هاکی عملیات دانشجو دستیار آنا Matzdorff شده اند سخت در محل کار ایجاد محتوای جدید برای UMD زنان هاکی حساب هفتگی تصاحب مهارت ویدئوها و حتی یک بحث نشان می دهد.

قادر به ملاقات با هر کسی چهره به چهره در طول همه گیر رسانه های اجتماعی این است که چگونه این برنامه همیشه در ارتباط ماندن با طرفداران و همچنین به عنوان زمان سابق و آینده بازیکنان.

"ما فقط تلاش به بازار خودمان را به عنوان بهترین ما می توانیم" Crowell گفت. "این یک تکه بزرگ از این کار که فقط نیمه دیوانه است. آن را نیز یک منبع عالی است. اگر مربیان نیست با استفاده از رسانه های اجتماعی, من فکر می کنم آنها در حال سقوط.

"آن چه ما استخدام در حال حاضر. این ما حیاتی. ما نیاز به پرداخت خوب با توجه به آنچه ما در حال انجام در خارج وجود دارد و در آینده با برخی از ایده های خلاقانه است."

عدم تمایل به گسترش خود را بیش از حد نازک the Bulldogs هاکی زنان برنامه فعال است در Twitter, Facebook و Instagram با Instagram شده تمرکز اولیه بیش از چند ماه گذشته به دلیل این که استخدام هستند این روزها.

با توجه به سقوط 2019 مطالعه توسط پیپر Jaffary در آن 9,500 نوجوان بررسی شد 85 درصد استفاده Instagram (که در واقع متعلق به Facebook) و پس از اسنپ چت در 81 درصد. هر دو بیش از دو درصد است که گفت: آنها با استفاده از توییتر و یا Facebook.

"Instagram است که قطعا یکی که دارای بالاترین درصد از استخدام و به طوری که مرتب کردن بر اساس به همین دلیل است که تمرکز وجود داشته است" گفت: Bellamy که همراه با Crowell فقط به پایان رسید فصل پنجم در دانشگاه مریلند. "بسیاری از مردم علاقه مند هستند در این برنامه اما (استخدام هستند) آنهایی که ممکن است چیزی را ببینید و آن را بر تصمیم آنها را یا آنچه را که آنها علاقه مند هستید.

"فرایند استخدام عناصر زیادی به این مهم که روابط است. شما می توانید تنها به بهبود آن بسیار در Instagram, اما آن را قطعا کمک می کند."

Brykaliuk که تنها 24 و فقط سه فصل برداشته شده از بولداگ هاکی حرفه ای گفت که یک تغییر بزرگ از زمانی که او در حال استخدام در خارج از Brandon, Manitoba, هشت سال پیش. رسانه های اجتماعی نبود بخشی از فرایند در تمام آن, او گفت:.

آن نیست تا زمانی که کالج است که آن را تبدیل به یک بخش بیشتری از زندگی خود را در ابتدا در توییتر قبل از اینکه مردم شروع به تغییر Instagram.

"این بسیار فعال در حال حاضر و سرد به دیدن" گفت: Brykaliuk است که فیلمبرداری ساده چوب-دست زدن به ویدئوها در هر هفته از گاراژ خود را و ارسال آنها را در داستان است. "رسانه های اجتماعی می شود رپ بد ترین زمان, اما اگر شما در مورد آن هوشمند و مدیریت زمان — این که آیا آن را بر روی تلفن خود و یا کامپیوتر — وجود دارد بسیاری از خوب است که می تواند بیرون آمدن از آن و ابزارهای مسائل را یاد بگیرند. آن را فقط پیدا کردن یک تعادل وجود دارد و من فکر می کنم که آنچه که ما در حال تلاش برای فراموش امیدوارم قرار دادن برخی از مسائل شما می توانید یادگیری چند چیز است."

صفحه فرود برای UMD هاکی زنان Instagram account — @umdwhockey — خود را در یک تور مجازی از برنامه های اکتشاف از دانشگاه و امکانات در Amsoil عرصه است. آن را نیز برجسته زندگی در جاده ها می دهد زیرچشمی نگاه کردن در پشت پرده به عنوان به آنچه که آن را شبیه به یک بولداگ از طریق بازیکن تصاحب چیزی که همچنان ادامه دارد و در طول این بیماری همه گیر در روزهای شنبه — که در آن پیروان می توانید سوالات در طول روز است.

The Minnesota Duluth women's hockey program has been active on its Instagram account (@umdwhockey) while quarantined during the COVID-19 pandemic with (from left) stick handling videos with assistant coach Ashleigh Brykaliuk, a weekly talk show with associated head coach Laura Bellamy and players taking questions during Saturday account takeovers. (Duluth News Tribune graphic)

به دولوت مینه سوتا هاکی زنان برنامه فعال بوده است در آن Instagram حساب (@umdwhockey) در حالی که قرنطینه در طول COVID-19 با همه گیر (از سمت چپ) چوب دست زدن ویدئوها با دستیار مربی Ashleigh Brykaliuk یک هفته نشان می دهد بحث با همراه سر مربی Laura Bellamy و بازیکنان در نظر گرفتن سوالات در شنبه حساب تصاحب. (اخبار دولوت تریبون گرافیک)

جدید ویدئو کنفرانس نشان می دهد بحث میزبانی Bellamy لقب 'ناهار با لو' در این برنامه Instagram کانال تلویزیون ارائه می دهد چشم انداز دیگری از طریق پرده, گاه به گاه, مصاحبه با دیگر مربیان و بازیکنان. Crowell شد Bellamy مهمان برای خلبان به دنبال کاپیتان سابق Jalyn Elmes و این هفته سریع هدف قرار دادن قسمت با تیم 2020-21 کاپیتان — اشتون بل, آنا کلاین و مکنزی Revering.

"واقعا ما می توانیم به استخدام بسیاری است اما آنچه که آنها می خواهند به نوعی تجربه" Bellamy گفت. "به خصوص در حال حاضر زمانی که آنها نمی تواند انجام بازدیدکننده داشته است (Instagram) یک راه خوب برای نوع آنها را نشان می دهد چه UMD است مانند آنچه در این برنامه می خواهم.

"رسانه های اجتماعی نیست همه قدرتمند است. آن را به مراقبت از هر قطعه ای از, استخدام, اما آن را قطعا می افزاید: به آن را به همراه تلفن تماس ما در حال ساخت و جلسات مختلف است که ما داریم."

اردوگاه سر آنلاین

UMD مردان hoops اردوگاه tweet

مانند استخدام یک عدد UMD دو و میدانی تیم خود را منتقل سالانه اردوهای تابستانی آنلاین نیز هست. مردان تیم بسکتبال اعلام کرد یک سری از مجازی مهارت های اردوگاه های این هفته است که شروع ژوئن 1 برای بچه ها در کلاس K-12.

The Bulldogs هاکی زنان در برنامه شده است با ارسال یک سری از مجازی مهارت اردوگاه جلسات در دسترس برای پسران و دختران از طریق کلاس هشتم نیز در این ماه اجرا شده توسط همان شخص انجام چوب-اداره جلسات در Instagram — Brykaliuk.

"او به وضوح کردم بهترین دست در کارکنان و هنوز هم می تواند ما را به چالش بازیکنان فعلی برای بهترین دست این تیم است. هیچ کس بهتر" Crowell گفت. "که بخشی از خود را با استفاده از سیستم عامل برای ترویج آنچه که شما باید در برنامه های خود آن را منحصر به فرد. ما متفاوت از برخی از برنامه های دیگر. ما باید به نفع داشتن کسی مثل Bryk, بنابراین ما می خواهید به استفاده از آن است."

هر دو مجازی اردوگاه tout سادگی. برای مردان بسکتبال جلسات همه شما نیاز به یک توپ و جایی برای خرده خرده مانند در جلوی خانه یا گاراژ. برخی از جلسات نیاز به یک حلقه برخی نمی کنند.

Brykaliuk را در اردوگاه ها و Instagram آموزش نیز موعظه سادگی از او هم هیچ دسترسی به هر گونه یخ و یا مقدار تجهیزات. او را "استودیو" بوده گاراژ خود را.

"من خوش شانس به یک گاراژ را با برخی از فضا. من سعی کنید به نگه داشتن آن بسیار ساده است — یک توپ و یک زن و شوهر pucks شاید یک دوم چوب یا چیزی. فقط یک منطقه کوچک از فضا" Brykaliuk گفت. "شاید من انتخاب یک تم برای روز و فقط در ساخت برخی از دریل در اطراف آن و رفتن از وجود دارد. آن را سرگرم کننده برای انجام."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب