دریافت خارج از منزل: تقسیم راک فانوس بازگشایی پنج شنبه

شجاعت کنی مجازی رویدادهای جاری از طریق زوم. Preregistration مورد نیاز است. رایگان. در میان رویدادهای آینده: "د

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

شجاعت کنی مجازی رویدادهای جاری از طریق زوم. Preregistration مورد نیاز است. رایگان. در میان رویدادهای آینده:

  • "دریافت خارج از منزل, پارک ها و دنباله سری" — اتصال عملا با شجاعت کنی کارکنان و داوطلبان و شرکت کنندگان برای به اشتراک گذاشتن مورد علاقه خود را, هوای آزاد, مکان معاشرت و حمایت از یکدیگر است. سه شنبه, 4:30-5:30 p. m. تم: جولای 14, پیاده روی با مهمانان سام و تریسی Tobeka از سه منطقه رودخانه پارک; جولای 21, پیاده روی با یک مهمان و جولای 28, برتر دنباله پیاده روی.

رفتن به https://account.allinahealth.org/servicelines/815 و با کلیک بر روی "کلاس ها و رویدادها" و یا ایمیل couragekenny@allina.com.

"دلوت را آب" 6-7 بعد از ظهر جولای 15, Kingsbury Creek Trail, Duluth. اطلاعات در مورد چرخه آب و ما چگونه دریاچه ها و رودخانه ها با ما در ارتباط باشید. در تمام سنین است. هزینه: $2. مهلت ثبت نام: 12 جولای. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog/index.

تقسیم سنگ فانوس دریایی باز می شود ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در هفت روز هفته شروع جولای 15, دو بنادر. مهمان می تواند کاوش محوطه و مه سیگنال ساختمان و گرفتن یک نگاهی از نزدیک در lightstation از خارج است. دیگر فضاهای داخلی بسته خواهد شد. یک pop-up store خواهد شد راه اندازی در خارج. بهنگام ورود بلیط خریداری می شود در www.mnhs.org/visit و یا از طریق دفتر جعبه را در 651-259-3015. تعداد محدودی بلیط در دسترس خواهد بود برای راه رفتن-یو پی اس. هزینه: $8. بازدید www.mnhs.org/splitrock.

Split Rock Lighthouse on Minnesota's North Shore, as seen on Nov. 10, 2015. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

تقسیم سنگ فانوس دریایی در مینه سوتا, North Shore, as seen on Nov. 10, 2015. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

زنان پیاده روی, Duluth, 6-7 بعد از ظهر جولای 21, برتر دنباله پیاده روی را مونگر دنباله trailhead Duluth. پوشیدن کفش محکم و لباس برای آب و هوا. در تمام سنین است. رایگان. مهلت ثبت نام: جولای 18. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog.

ناهار پیاده روی 12:30-1:15 p. m. در 22 ژوئیه پارک نقطه دنباله دولوت. در تمام سنین است. هزینه: $2. مهلت ثبت نام: جولای 19. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog/index.

برتر دنباله پیاده روی انجمن "چهارم جمعه" 9 صبح-5 بعد از ظهر جولای 24, Grand Marais; Aug. 28 Duluth; سپتامبر. 25, Schroeder; و اکتبر. 23 نقره و خلیج فنلاند است. این سری از فرصت های داوطلب در طول دنباله-ساختمان فصل راهی برای اولین بار داوطلبان برای دریافت درگیر یادگیری مهارت های اساسی و بازگشت به برتر دنباله پیاده روی. وظایف ممکن است شامل lopping یک بروشی بخش از دنباله حرکت مواد به یک پروژه سایت یا اساسی نوین ترمیم. تماس با جو سوانسون در jswanson@superiorhiking.org برای اطلاعات بیشتر.

فیشر: به ندرت دیده می شود گوشتخواران از شمال جنگل 10 صبح 25 جولای از طریق زوم. پیوستن به منابع طبیعی موسسه تحقیقات حیات وحش بوم مایکل جویس به عنوان او در مورد تاریخچه و وضعیت فعلی فیشر جمعیت در مینه سوتا از طریق زنده نشست. او خواهد شد بحث در مورد آخرین پژوهش از جمله پژوهش به بررسی حفره دسترسی, آیا مصنوعی دن جعبه های ماندگار زیستگاه ابزار مدیریت برای ماهیگیران و تعاملات بین بابکتس و فیشر. میزبانی Sugarloaf یارو مرکز طبیعت. هزینه: 5 دلار در هر خانواده است. ثبت نام در sugarloafnorthshore.org.

A male fisher on a fisher nest box in Carlton County. (Photo courtesy of the Natural Resources Research Institute)

یک نر فیشر در یک فیشر جعبه لانه در Carlton County است. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از منابع طبیعی موسسه تحقیقات)

Weeknight پیاده روی 6-7 بعد از ظهر جولای 28, trailhead در شمال 24 Avenue West برتر دنباله پیاده روی, Duluth. در تمام سنین است. هزینه: $2. مهلت ثبت نام: ژوئیه 25. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog/index.

"درخت ID" 6-7 بعد از ظهر 29 جولای Magney Snively طبیعی منطقه 10005 W. افق پارک وی دولوت. این منطقه طبیعی بسیار کاربردی قابل دوام اکوسیستم متشکل از متنوع آمیزه ای از تالاب مرتفع و سنگ رخنمون جوامع است. در تمام سنین است. هزینه: $2. مهلت ثبت نام: جولای 27. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog/index.

ماه کامل پیاده روی 8-9 p. m. Aug. 3, Brewer, پارک نوین, Duluth. لذت بردن از آرامش جنگل زیر آسمان شب. چراغ جلو در دسترس است و یا خود را به ارمغان بیاورد. در تمام سنین است. هزینه: $2. مهلت ثبت نام: ژوئیه 31. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog/index.

کنه ها و پشه و سلامتی ما 10 a. m. Aug. 15 از طریق زوم. یاد بگیرند که در مورد انواع کنه ها و پشه ها در اینجا زندگی می کنند در مینه سوتا, خطرات بهداشتی مرتبط با آنها و چگونه به بهتر لذت بردن از خارج از منزل بزرگ با حفظ کنه ها و پشه ها به دور است. میزبانی Sugarloaf یارو مرکز طبیعت. هزینه: 5 دلار در هر خانواده است. ثبت نام در sugarloafnorthshore.org.

زنان پیاده روی, Duluth, 6-7 بعد از ظهر Aug. 18, Highland خیابان-دوقلو حوضچه های برتر دنباله پیاده روی, Duluth. پوشیدن کفش محکم و لباس برای آب و هوا. در تمام سنین است. رایگان. مهلت ثبت نام: Aug. 15. ثبت نام در https://secure.rec1.com/MN/duluthparks/catalog.

دانشگاه مینه سوتا, Duluth, اجاره, مرکز ظهر-6 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه. مرکز باز خواهد شد برای هیچ-تماس با منظقه وانت و رها کردن. تمام تماس 218-726-6134 رزرو دنده در فضای باز. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید umdrsop.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن