وادودارا : 3 بازداشت برای خرمن کوبی Dalit جوانان و با استفاده از casteist لکه دار کردن در برابر او

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: 19 ژوئن 2020 6:29:53 am شده است وجود ندارد و اين مو

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: 19 ژوئن 2020 6:29:53 am
dalit youth, dalit youth thrashed, dalit youth thrashed in vaododra, dalit youth abused with castiest slur,i ndian expresss news service شده است وجود ندارد و اين موضوع در گذشته بین این دو جامعه در ایجاد کرد. (بازنمودی)

سه نفر بازداشت شدند توسط وادودارا روستایی پلیس در روز پنج شنبه به اتهام خرمن کوبی Dalit جوانان و با استفاده از casteist تهمت علیه او در Gavasad روستای پادرا taluka.

با توجه به شکایت ثبت شده توسط Chiragkumar Rohit (18) او در تمرین برای امتحانات ورودی نیروهای مسلح که متهم به اتهام استفاده casteist لکه دار کردن در برابر او و او را مسخره کردند برای مشتاق به پیوستن به ارتش هند. مدعی است که در مقطع کارشناسی دانشجو در کارشناسی ارشد دانشگاه Baroda و مشتاق به پیوستن به ارتش هند که او تحت تربیت بدنی, پلیس گفت:.

چهارشنبه شب او دویدن در زمین در نزدیکی روستای خود را که در آن چند اسرائیلی از Patel جامعه از جمله پسر ایجاد کرد sarpanch شد بازی کریکت. یکی از آنها گفته شده casteist لکه دار کردن در برابر او به دیگران پیوست را سرگرم کننده از او.

Rohit بازگشت به خانه را به اطلاع برادران خود که آمد به زمین برای مقابله با این گروه است. در آن زمان آنها رسیده و تنها سه نفر متهم شده اند که به نام شاه حاضر بودند روی زمین. به عنوان Rohit برادر مواجه آنها تصریح کرد casteist لکه دار کردن و کوبید Rohit و برادر خود شکایت اعلام کرد. متهم پس از فرار در نقطه.

"ما بازداشت متهم و ارسال آنها برای Covid-19 تست. شده است وجود ندارد و اين موضوع در گذشته بین این دو جامعه در ایجاد کرد. همانطور که در تحقیقات اولیه جوانان از روستا هرگز درگیر شدند و هیچ یک از آنها را درگیر در این موضوع داشته اند هر رقابت یا مبارزه. این روستا دارای یک مخلوط جمعیت گفت: Deepak Gor معاون سرپرست پلیس SC/ST همراه وادودارا روستایی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب