به سلامت کمبود تجهیزات باقی می ماند و بسیاری از شهرهای دوقلو مراقبت های بهداشتی کارگران همچنان به استفاده مجدد از لوازم

این اشتباه سالمندان گاهی اوقات سرگردان از اتاق خود را با ماسک و لباسهای آنها در بر داشت در راهرو چرخ دستی های

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

این اشتباه سالمندان گاهی اوقات سرگردان از اتاق خود را با ماسک و لباسهای آنها در بر داشت در راهرو چرخ دستی های خود را در کف یکی از شمالی یادبود بهداشت بیمارستان جدید med-افزایش COVID-19 واحد.

سپس سابق خود پرستاران و دستیاران پرستاری شروع به نشان دادن تا در رابینزدیل بیمارستان سرفه و تب و تنگی نفس. آنها نیز در حال تبدیل شدن به آلوده.

اما حتی در حال حاضر پس از هفته از ورود پرستاران در COVID-19 med-افزایش واحد می گویند آنها دستور داده شده است به همین فیلتر کلوز-اتصالات N95 ماسک ماسک مگر اینکه آنها nebulizing یا گزاری تراشه بیمار.

کمتر پیچیده فولاد ماسک به آنها گفته شده است باید انجام دهد.

تجهیزات حفاظتی می شود و مورد استفاده مجدد قرار

منابع نیز محدود هستند در سراسر رودخانه در پل. ملانی Timpano به یاد زمان قبل از COVID-19 زمانی که یک پرستار ممکن است منظم برای استفاده مجدد از وسایل حفاظت فردی مانند فولاد ماسک صورت به عنوان او راه می رفت از یک بیمار به اتاق بعدی.

این روزها ماسک و پارچه لباسهای یک بار در نظر گرفته شده تنها با استفاده از محصولات در حال حاضر مورد استفاده مجدد قرار بیش از کل یک شیفت.

"در حال حاضر ما در حال پرسید: فقط آن را انجام دهد و به این سوال گفت:" Timpano یک مراقبت های ویژه در سنت جوزف بیمارستان در مرکز شهر سنت پل. "مردم به بحث می ترسند و تحریک."

هفته پس از کمبود تجهیزات حفاظت فردی — PPE — و زنجیره عرضه موانع شروع به ساخت ملی عناوین بسیاری از خط مقدم مراقبت های بهداشتی حرفه ای ها می گویند دسترسی به نیاز محافظ لوازم باقی مانده ناهموار اگر نه خطرناکی محدود است.

و اگر پرستاران بیمار آنها را اجرا خطر تبدیل شدن ناخواسته حامل خود را به خانواده ها و بیماران آسیب پذیر. از بیش از 8000 مینه سوتا ساکنان که آزمایش مثبت برای این ویروس در مینه سوتا به هفته گذشته تقریبا یک هشتم شده اند و کارکنان مراقبت های بهداشتی.

نمی زنجیره تامین سست تا به حال ؟

"آنها بهتر است," دکتر گفت: آبه یعقوب یک رئیس با کیفیت افسر از نزدیک درگیر با تدارکات در M بهداشت فرویو. "ما فقط به اقتباس قابل توجهی زنجیره تامین مسائل هر نظام سلامت در کشور با آن مواجه است."

"زمانی که ما تماس با ما نمونه توزیع کنندگان ما در حال گرفتن اطلاعات شفاف در زمانی که زنجیره تامین در حال رفتن به تبدیل شدن به بیشتر قابل اعتماد" یعقوب گفت. "PPE در کل این است که قطعا یک منبع اضطراب برای همه ما است. ما را از خواب بیدار هر روز و این اولین سوال ما بخواهید. این اعداد ما پیگیری تمام طول روز طولانی است."

عرضه تلاش های اجرا حیطه

گسترده و تلاش برای رسیدن به شدت مورد نیاز PPE به کارگران خط مقدم اجرای این حیطه. هر دو عمومی و خصوصی صنعت بسیج برای دوختن پارچه ماسک, ساخت visor-مانند صورت صفحات و صیقلی زیرزمین و اتاق های زیرشیروانی برای تامین, برای اهدای.

Ecolab مدیر عامل داگ بیکر شده است با همکاری ریاست مراقبت ويژه عرضه کار گروه با آلیس رابرتز-دیویس کمیسیون از وزارت امور خارجه از دولت کمک کرده است که دولت پیگیری کردن منابع و حمل و نقل و دامپزشک فروشندگان. آنها گاهی اوقات کار بین المللی خطوط تلفن در 3 یا 4 صبح برای رسیدن به آسیا و اروپا تولید کنندگان.

در ضمن اجتماعی فاصله و فرماندار اضطراری stay-at-home سفارشات به نظر می رسد به ارائه حداقل یک بیت از اتاق تنفس با هدف دادن زنجیره تامین بیمارستان ها و دولت جدید مراقبت ويژه عرضه انبار یک شانس برای گرفتن تا با تقاضا.

انبار که شروع به خالی تعیین شد تا در طول بحران به عنوان یک توقف اضطراری-فاصله زمانی که بیمارستان ها و ارائه دهندگان مراقبت در عرض چند روز از در حال اجرا از موجودی. آن را در حال حاضر ساخت برخی از 30 تا 40 عرضه محموله به بیمارستان ها و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های روزانه است.

لباس و N95 ماسک شده است به خصوص دشوار است برای به دست آوردن اما بین بیمارستان موجودی انبار و وضعیت انبار مینه سوتا در حال حاضر در جایی بین یک تا سه ماه از منابع انبار.

"اقامت در خانه سفارش خرید با ما در وقت با ارزش برای دریافت این منابع و ما سپاسگزار برای آن که" رابرتز-دیویس گفت:.

'شما در حال گرفتن آن را بر روی پا'

پرستاران و کارکنان بهداشتی باید گفت: کسانی که تلاش ها قدردانی و ضروری است اما آنها به خارج از جنگل. در بسیاری از بیمارستان ها, ماسک, ماسک و حتی بیمارستان مالش در حال تماشا از نزدیک توسط مدیریت با هدف حفاظت و استفاده مجدد از لوازم جایی که ممکن است پیش از احتمال بیمار افزایش است.

روز دوشنبه اورژانس پرستاران و تکنسین های اعتراض در خارج از ایالات بیمارستان در خیابان خواستار توجه به این واقعیت آنها مجبور به خود را مالش خانه و تمیز کردن آنها را خود, خطر آلودگی از عزیزان خود.

"آنها می گویند آنها باید به مشخصه های آلوده قبل از ما با استفاده از این بیمارستان متمرکز scrubs" گفت: اورژانس تکنسین میشل Visnovec.

صخره Willmeng یک ایالات E. R. پرستار گفت: نگرانی های خود را گسترش به عدم کفش. "شما راه رفتن را از طریق آلوده فضاهای," او گفت:. "شما در حال گرفتن آن را در پای خود را."

سوزاندن از طریق تامین روزانه

در حالی که E. R. کارگران شده است منظم با شفاهی و اخطار کتبی برای قرار دادن در بیمارستان-متمرکز مالش Allina Health گفت: هیچ کارگران دارای نظم بوده و به سادگی برای صحبت کردن.

"ما سیاست های اولویت بندی ایمنی کارکنان و بیماران در حالی که ما را قادر می سازد به تخصیص مناسب منابع به صورت روزانه مراقبت از بیمار و به صورت سنبله در COVID-19 موارد" Allina مقامات گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

به صورت روزانه با توجه به مقامات دولتی و بیمارستان در این ماه بوده است سوزاندن از طریق 877,000 دستکش, 93,000, ماسک, 37,000 لباس 11,000 N95 ماسک و 9,000 صورت سپر.

می کند که شامل استفاده طولانی مدت مراقبت از تاسیسات و سایر ارائه دهندگان مراقبت.

منابع در حال گرفتن تلفات سنگین در بیمارستان مالی.

"این یک عرضه-و-تقاضا موضوع" یعقوب گفت. "به طور معمول شما خواهد پرداخت 4 تا 6 سنت برای یک ماسک صورت در زمان عادی و در حال حاضر هزینه های آن هستند تا 40 سنت به یک دلار."

تقاضا برای PPE انتظار می رود به رشد

این PPE موضوع است که به احتمال زیاد به شدت به اقتصاد به تدریج اشاره باز کنید و بیشتر, فروشنده, فروشندگان و خریداران برای رسیدن به ماسک و دستکش برای محافظت از خود در کار و یا در. یک بیمار افزایش در برخی از نامشخص زمان در آینده خواهد محوری و تقاضا به اوردرایو.

"به عنوان اوج روش رایت رای دادن به این منابع افزایش یافته است" گفت: Roberts-دیویس با اشاره به قیمت موج شایع هستند. "وضعیت امروز هنوز سیال است. آن را هنوز هم بسیار پرنوسان بازار ... (اگر) ما شروع به دیدن و ثبات بیشتر در بازار برای بیمارستان است."

روز سه شنبه در حالی که تصدیق "روز تاریک" آینده رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام کرد که بیمارستان ها و مراکز درمانی ممکن است از سر اولویت روش انتخابی در صورتی که یک برنامه رسمی برای حفظ رزرو لوازم پزشکی مورد نیاز برای به احتمال زیاد بیمار افزایش است.

"این است که کیفیت زندگی موضوع" Walz گفت: با هدف "نه قرار دادن چیزهایی است که نیاز به درمان می شود, از آنجا که ما در حال رفتن به بیرون آمدن از این چیزی که با نتایج بدتر است که می تواند مانع شده اند. ... ما پرستاران و ما خط مقدم مراقبت های بهداشتی پرسنل عصبی هستند در مورد این تصمیم. من می خواهم به رسمیت شناختن آن است."

برای برخی از, هدف از منبع ذخیره است که هنوز هم دشوار است. در منکیتو باز درب مرکز بهداشت — جامعه مرکز بهداشت برای کم درآمد و بیماران ایجاد — تصمیم گرفته است آن را نمی تواند با خیال راحت ارائه در سایت بازدیدکننده داشته است برای روش انتخابی با مقدار شخصی تجهیزات حفاظتی آن در دست است.

داگ Jaeger, مدیر عامل شرکت درب باز گفت: تمام خدمات دندانپزشکی گسترده COVID-19 تست و روش انتخابی احتمالا نمی خواهد از سر تا اواسط تا اواخر ماه ژوئن در اولین, با وجود رشد ناگهانی از تازه بیکاری و بیماران ایجاد خواهد شد که به احتمال زیاد به زودی نیاز به خدمات خود را.

"که ما طرح است که ما به اندازه کافی امن که در آن زمان برای بازگشایی," Jaeger گفت.

فرماندار تصمیم به اجازه می دهد اعمال جراحی الکتیو به رزومه اجرایی به منظور ستایش بود توسط مینه سوتا انجمن پزشکی و فردی در بیمارستان, شبکه, اما کشیده مخالفان از مینه سوتا انجمن پرستاران.

"ما در حال گرفتن بیشتر منابع بر روی زمین است. (اما) ما هنوز سهمیه بندی" گفت: MNA جمهور مری ترنر یک مراقبت های ویژه در شمال یادبود. "من با استفاده از یک یا دو ماسک و من آنها را مبادله. من رفتن به محل کار در روز جمعه و من به شما قرار دادن در یک کیسه کاغذی برای 96 ساعت است."

ترنر گفت: مشکل این است که آیا وجود خواهد داشت به اندازه کافی PPE پس از اعمال جراحی الکتیو شروع می شود.

"این چیزی است که به بیمارستان ها می رویم به مانیتور نزدیک است. MNA با ارسال نامه ای به دفتر فرماندار با نگرانی و بزرگ یک" ترنر گفت.

انجام آنچه آنها می توانند

بیمارستانها و شبکههای بهداشت و درمان می گویند که آنها در حال انجام آنچه آنها می توانند.

روز شنبه, M بهداشت فرویو عرضه یک گوشی ده-غرفه-مانند تست مناطق با دانشگاه مینه سوتا دانشکده علوم و مهندسی. غرفه نجات ده ها تن از لباس و ماسک با ارائه یک دیوار شیشه ای بین پرستار و بیمار بودن swabbed.

هر دو HealthPartners و M بهداشت فرویو شروع آزمایش با نور ماوراء بنفش برای ضدعفونی ده ها تن از ماسک در یک زمان برای استفاده مجدد.

در ضمن برای کنترل گسترش ویروس در منبع "ماسک های خانگی اهدا شده توسط جامعه آن شده اند واقعا مفید را به بیماران ما و بازدید کنندگان گفت:" یعقوب M بهداشت فرویو زنجیره عرضه افسر.

در سنت جوزف پرستاران گفته شده خود را به استفاده از ماسک ماسک برای تغییر کل در هنگام کار با COVID-19 بيمار و سپس محل آن را در یک کیسه کاغذی برای پنج روز.

آنها با استفاده از های مختلف N95 ماسک روز بعد و بعد از بازگشت به اصلی خود را در روز ششم بر فرض این ویروس قادر نخواهد بود برای زنده ماندن بر روی سطح آن که طولانی اگر آن وجود دارد.

"این یک ماسک در تمام طول روز. و من کار تا 12 ساعت شیفت," گفت: یک پرستار ICU که به تازگی بیمار شد اما تا کنون آزمایش منفی برای ویروس. "در حالت ایده آل شما می توانید یک ماسک را هر بار که شما یک بیمار روبرو می شوند. این یک استفاده از محصول است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن