پس از تنش در Ladakh, مرز, Jharkhand حاضر بیشتر کارگران برای BRDO پروژه جاده

نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | Chandigarh | به روز شده: 17 ژوئن 2020 12:30:35 pm Jharkhand سانتی

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | Chandigarh | به روز شده: 17 ژوئن 2020 12:30:35 pm
India China border, BRD projects, Jharkhand labourers for BRD projects, Border Road Development, Jharkhand news, Ladakh Jharkhand سانتی متر David Soren تا به حال پرچم یک قطار حامل کارگران به کار در فرض پروژه در ژوئن 13 (منبع: توییتر/David Soren)

سه روز پس از ضعیف کردن اولین قطار از کارگران به کار استراتژیک مرزی جاده های سازمان (BRO) پروژه های Jharkhand دولت در روز سه شنبه حاضر به اجازه دهید هر بیشتر کارگران سر به سوی این منطقه در نزدیکی هند و چین مرز.

در آخرین لحظه تصمیم, Jharkhand دولت اجازه نمی دهد که کارگران هیئت مدیره قطار در ژوئن 16, ارشد BRO رسمی گفت.

سلام تا به حال catered برای القای 11,000 کارگران از Jharkhand به کار گرفته شود در جاده توسعه پروژه های همراه چینی مرزها. تنها 1600 کارگران از 11,000 می تواند فرستاده شده در اولین قطار بود که پرچم خاموش با هیاهو توسط وزیر Jharkhand David Soren در ژوئن 13.

"در واقع قابل ملاحظه تعداد کارگران تا به حال سوار قطار شدند و به پایین از قطار. ثبت نام از کار انجام شده توسط مختلف معاون کمیسیون و جلوگیری از توسعه افسران. قطار به حرکت در 7 بعد از ظهر. ما تا به حال به لغو قطار در 6 PM" افسر گفت.

اذیت با توسعه این فرض ستاد تا به حال نام خود را به عقب استخدام تیم از پنج فرض پروژه ها.

"ما می توانید سعی کنید برای کارگران از کشورهای دیگر اما کسانی که از Jharkhand بودند و آشنا با روش های کار در ارتفاع و مناطق. آنها می دانستند که چگونه این کار تا به حال به انجام آنها شده است از آمدن به این مناطق برای چندین دهه در حال حاضر. این مایه تاسف است که پس از ساخت یک نمایش بزرگ از ارسال این کارگران اجازه خارج شده است. به دولت داده اند و نه ما هر گونه دلایل آن گفت:" یک مقام ارشد BRO رسمی در دهلی نو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن