مینه سوتا ایران مجبور به تعویق انداختن امور خارجه کنوانسیون با توجه به مشکلات فنی ممکن است حمله سایبری

ST. پل -- مینه سوتا حزب جمهوری خواه مجبور شد برای به تعویق انداختن مجازی خود دولت کنوانسیون شنبه, مارس 16 بعد

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

ST. پل -- مینه سوتا حزب جمهوری خواه مجبور شد برای به تعویق انداختن مجازی خود دولت کنوانسیون شنبه, مارس 16 بعد از جمعی از کاربران پربار خود را آنلاین سیستم رای گیری.

مشکلات فنی آغاز شد و صبح روز شنبه مجبور به تعویق انداختن آن حاضر روند انتخابات به مدت دو ساعت در حالی که توسعه دهندگان نرم افزار اقدام به حل این مشکل در به عقب پایان. بعد از 1 بعد از ظهر مسائل همچنان ادامه داشت و منگنز ایران با صندلی جنیفر Carnahan اعلام کرد بیش از آنلاین کنفرانس تلفنی که کنوانسیون ممکن نخواهد بود آن روز. او گفت: کارکنان خود را به کار خواهد کرد "feverishly و با عصبانیت" به عیب یابی و برنامه ریزی مجدد کنوانسیون برای تاریخ بعد.

Jennifer Carnahan

جنیفر Carnahan

Carnahan اظهار داشت که فروشنده آنلاین استفاده می شود برای کنوانسیون vVote است امن.

"یکپارچگی این سیستم و منحصر به فرد رای گیری کدها و تمام فرآیندهای شده اند که به محل قرار داده شده اند به خطر بیافتد" Carnahan گفت.

اما Carnahan به گفته یک منبع خارجی می تواند اقدام به تداخل با swarming سرور. پس از کنفرانس تلفنی برش کوتاه Carnahan منتشر شد یک بیانیه کتبی گفت: این سیستم بیش از حد شده می تواند "به طور بالقوه مخرب تداخل."

"در حالی که ما سیستم رای گیری باقی می ماند امن و یکپارچگی سیستم و فرایند دست نخورده باقی می ماند و نمی شده است به خطر بیافتد فروشنده ما شاهد بی سابقه ای افزایش حجم آنها نمی توانند نسبت به حالت عادی استفاده از هر نوع" Carnahan در بیانیه ای گفت:. "این همان رای گیری تکنولوژی ما استفاده می شود برای حداقل یک دوجین دیگر کنوانسیون با مسائل."

حزب راه اندازی شد برای حمایت از نامزد خود را برای آمریکا در روز شنبه علاوه بر انتخاب یک ملی نماینده و نامزد ریاست جمهوری انتخاب کننده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب