دادگاه رزمی می یابد سرهنگ گناه نیست از تعرض زن GOC-در-C نیست تایید حکم

نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 12:30:44 pm با GO

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 12:30:44 pm
GOC-in-C Western Command, Meerut court-martial, Western Command Colonel court-martial, India news, Indian Express با GOC-در-C نه تایید حکم ارتش ممکن است در حال حاضر اداری اقدام علیه سرهنگ که بازنشسته در ماه آینده.

یک سرهنگ که دو بار یافت شده است نه گناه توسط دادگاه های عمومی رزمی (GCM) با اتهام outraging عفت یک زن کارمند از ملی دانشجوی دانشکده افسری سپاه (NCC) در حال حاضر چهره ممکن اداری اقدام بعد از کلی افسر فرمانده کل قوا (GOC-در-C) از غرب فرمان نیست تایید حکم دادگاه.

دادگاه نظامی در مرتا پیدا کرده بود سرهنگ گناه نیست از اتهامات وارد علیه او. اما این حکم پذیرفته شده توسط مقامات بالاتر و ارسال به دادگاه تجدید نظر. در مثال دوم هم متهم شد نه گناه توسط دادگاه نظامی.

طبق ارتش قوانین و مقررات یافته از دادگاه نظامی به تایید برگزاری اقتدار آزمایشی که در این مورد بود GOC-در-C غربی فرمان Lt Gen RP Singh.

با GOC-در-C نه تایید حکم ارتش ممکن است در حال حاضر اداری اقدام علیه سرهنگ که بازنشسته در ماه آینده.

مورد قدمت آن به سال 2015 زمانی که یک زن کارمند از NCC کار در دهلی نو گفته است که سرهنگ برگزار شد دست خود را زمانی که او بود در خدمت چای به او. او سعی کرد در بخش 69 از ارتش عمل خواندن با بخش 354 IPC. افسر تا به حال ساخته شده و ضد اتهامات در دفاع از او گفت که او تا به حال ساخته شده است یک قربانی به عنوان هدف اصلی بود یک سرهنگ قاضی مدافع عمومی (JAG) شعبه که بالا بردن مسائل بی مناسبتی در اداره کل NCC.

افسر نیز وارد اتهامات در نوشتن علیه یک سرتیپ از JAG شعبه بیان کرد که او خواستار تومان 5 لاخ رشوه برای گرفتن او را خاموش قلاب و امتناع از پرداخت مبلغ به حال گفته اطمینان می داد که او با آن مواجه دادگاه نظامی.

وی از سوی مامورین که وجود دارد یک یدک کش-از-جنگ بین غیر نظامی افسران NCC ستاد و افسران ارتش سرهنگ اعلام کرده بود در دادخواست خود را قبل از اینکه نیروهای مسلح دادگاه که یکی از غیر نظامی افسران بود که درگیر ناخوشایند چمن جنگ و نقش مهمی در تنظیم تله ساخته شده از پرس و جو در مورد او. سوء استفاده از حمل و نقل توسط دولت غیر نظامی افسران از جمله درخواست پنل برای تخفیف از محل اقامت به دفتر طراحی و امتیازات یک درجه بالاتر از آنچه که مجاز توسط او نیز ادعایی در این طومار.

سرهنگ نیز وارد اتهامات جدی را در درخواست خود را در مورد فعالیت های فاسد بودن پوشش در دهلی NCC ستاد در دستور افسران ارشد.

آن را نیز یاد گرفتیم که افسر در حال حاضر ارائه شده قبل از دستور مقامات غربی که هیچ دلیلی ارائه شده به او را از عدم تایید حکم. او اعلام کرده است که اتهام علیه او به مخدوش نظامی خود شخصیت و اعتبار خود را از خانواده به طور دائم. او خواسته است به دلایل ارائه می شود به او برای عدم تایید حکم طوری که او می تواند چالش های آن در یک دادگاه قانونی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب