J-K: برخورد جریان در Shopian دوم در 24 ساعت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | انتشار: 8 ژوئن 2020 7:44:23 am افسران پلیس گفت که بر اساس یک ورود

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | انتشار: 8 ژوئن 2020 7:44:23 am
افسران پلیس گفت که بر اساس یک ورودی در مورد حضور نظامیان در منطقه کمربند-و-جستجو در عملیات راه اندازی شد Reban منطقه Shopian. (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi/فایل)

برخورد بین شبه نظامیان و نیروهای امنیتی در جریان است در جنوب کشمیر را Shopian.

"برخورد را آغاز کرده است در #Pinjora منطقه از #Shopain. پلیس و نیروهای امنیتی در کار است. اطلاعات بیشتر باید دنبال" کشمیر پلیس منطقه گفت: در توییتر در اوایل صبح روز دوشنبه.

این تیراندازی می آید یک روز پس از پنج شبه نظامیان کشته شدند, در برخورد, در Reban روستای Shopian منطقه در روز یکشنبه. IGP کشمیر ویجی کومار گفت: هند اکسپرس: "ما کشته شدن پنج تروریست ها امروز در عملیات در Shopian. آن را پاک کردن عملیات. این عملیات ادامه خواهد داد."

هویت شبه نظامیان نشده است افشا می شود اما پلیس گفت که آنها احتمالا متعلق به Hizbul مجاهدین و یکی از آنها به احتمال زیاد یک فرمانده.

افسران پلیس گفت که بر اساس یک ورودی در مورد حضور نظامیان در منطقه کمربند-و-جستجو در عملیات راه اندازی شد Reban منطقه Shopian. در حالی که جستجو در, شبه نظامیان باز آتش در نیروهای امنیتی تحریک ترور شد حدود 8.30 هستم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن