با چشم در 2021, TMC پرده پلت فرم برای ارتباط با جوانان

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 7:33:28 am "این یک زمان به بیش

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 7:33:28 am
West Bengal elections, West Bengal 2021 elections, 2021 elections, 2021 elections West Bengal, India news, Indian Express "این یک زمان به بیش از سیاست و مبارزه متحد علیه Covid-19 و پس از Amphan وضعیت" بانرجی گفت: در یک پیام در رسانه های اجتماعی.

Trinamool جوانان کنگره رئیس جمهور و حزب MP Abhishek بانرجی در روز پنج شنبه راه اندازی یک پلت فرم جدید به نام "Banglar Yubo شاکتی [بنگال جوانان قدرت]" به منظور جلب بیش از یک لاخ جوانان در تلاش برای مقابله با بحران های ناشی از Covid-19 همه گیر و طوفان Amphan و بازسازی دولت است.

پلت فرم به گفته کارشناسان خرس امضای استراتژیست سیاسی Prashant Kishore که مشاوره Trinamool کنگره پیش از 2021 مجمع انتخابات است. Kishore است که در پشت طرح هایی به عنوان "دیدی که بلو [بحث به دیدی]" و "Banglar Gorbo Mamata [بنگال غرور Mamata]" که حول وزیر Mamata بانرجی.

"سیاست وجود خواهد داشت. انتخابات وجود خواهد داشت. برخی از برنده خواهد شد دیگران را از دست بدهند. اما این زمان برای آن است. این زمان به بیش از سیاست و مبارزه متحد علیه Covid-19 و پس از Amphan وضعیت. زمان برای کمک به بنگال پیروزی در این دوقلو نبرد" بانرجی گفت: در یک پیام در رسانه های اجتماعی.

"این طرح برای رسیدن به این جوانان بنگال خواهد شد که با هم به ارمغان آورد برای کمک به بنگال پیروزی در برابر Amphan و Covid-19. ما خواهد شد به طور مستقیم اتصال با بیش از یک لاخ جوانان. من درخواست تجدید نظر به آنها را به شرکت در طرح های برابر Covid-19 و Amphan در خود روستا و محله است. آنها می توانند با ما در ارتباط باشید از طریق وب سایت ما و ثبت نام خود را از طریق شماره تلفن و نام" اضافه شده بانرجی.

به گفته منابع این طرح فعال خواهد شد و حزب حاکم برای ارزیابی خلق و خوی جوانان است. این حزب همچنین با هدف پیدا کردن رهبران جوانان از طریق این.

"دیدی که بلو" برای اولین بار بود چنین ابتکار عمل است که اجازه lakhs از مردم به هوا نارضایتی خود و ارتباط با حزب. به عنوان بخشی از مبارزات انتخاباتی رهبران MLAs و نمایندگان مجلس خواسته شد برای بازدید و گذراندن زمان در روستاها و محلات و صحبت کردن با مردم در مورد شکایت خود را.

"Banglar Gorbo Mamata" نیز یک موفقیت بود با هدف برجسته تصویر Mamata بانرجی.

در همین حال در جریان کنفرانس مطبوعاتی Trinamool کنگره دبیر و وزیر آموزش و پرورش Partha Chatterjee متهم مرکز محروم دولت حتی اگر دولت مواجه شد دو بحران.

"زمانی که دولت ما این است که در مواجهه با دوقلو بحران Covid-19 و Amphan Mamata بانرجی ایستاده است با مردم. پس از ویرانی Amphan جاده ها ساخته می شوند خانه ها در حال بازسازی است. اما چیزی که ما می بینیم ؟ تنها 1,000 تومان کرور روپیه از مرکز. این زمانی است که خسارات وارده پست Amphan ویرانی بیش از Rs 1-لاخ کرور و دولت در حال حاضر صرف بیش از 6,500 تومان کرور روپیه برای امداد و بازسازی" گفت: Chatterjee.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن