'آن را نمی لباسها': 5 جوانان رزرو برای FB پست سرگرم کننده از وزیر تومار ماسک

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده در: 9 مه سال 2020 12:02:09 am "این لباسها کسی با

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده در: 9 مه سال 2020 12:02:09 am
Narendra Singh Tomar’s mask, youngsters booked, FB post, Bhopal news, Indian express news "این لباسها کسی باید او را درک می کنم" دفعات بازدید: پست در حال حاضر حذف شده با عکس. (عکس: توییتر/نارندرا سینگ تومار)

یک Facebook پست که تمسخر اتحادیه وزیر نارندرا سینگ تومار برای راه میپوشید ماسک خود را طی یک کنفرانس ویدئویی فرود آمد و پنج جوانان از Morena منطقه در مادها پرادش در مشکل.

در آوریل 24, روز اتحادیه وزیر تصویری کنفرانس برنامه تلویزیونی زنده, جوانان نظر به حال که وزیر که نشان دهنده Morena مجلس در حوزه Lok سبها, عینک, ماسک خود را به اشتباه. "این لباسها کسی باید او را درک می کنم" دفعات بازدید: پست در حال حاضر حذف شده با عکس.

شاه ثبت شد در برابر پنج نفر در مارس 3 زیر بخش های 188 و 505 (2) IPC و بخش 51 از مدیریت بحران عمل می کنند. هر چند پنج تگرگ از Joura این شاه بود که در زمینه پرسا ایستگاه پلیس. شاه ثبت شده بود در شکایت از BJP کارگر یاش Sharma.

در شارژ از پرسا ایستگاه پلیس Atul سینگ گفت: هند اکسپرس که هیچ یک از این پنج متهم بازداشت شده است چرا که آنها در حال فرار هستند.

وقتی پرسیده شد که اگر پلیس استفاده کرده بودند شدیدتر مفاد قانون سینگ پاسخ داد: "اجازه دادگاه تصمیم بگیرد."

Morena سرپرست پلیس Asit Yadav ادعا کرد که او آگاه نیست مورد به این دلیل که "این شکایت در حال دریافت در ایستگاه پلیس در سطح".

اما شاه ثبت شده توسط مدیر پاسبان Kaptan سینگ می خواند که شکایت فرستاده شده بود توسط SP در WhatsApp. سر پاسبان گفت: حداقل یک شکایت شده بود واصل در جای دیگر. او گفت: یکی از متهمان به دنبال پیش بینی وثیقه و این موضوع به احتمال زیاد به شنیده می شود توسط یک دادگاه در Ambah در روز شنبه.

هنگامی که تماس BJP کارگر شارما گفت: او را به تماس نیست. BSP رهبر Maniram Dhakad گفت: آن را جزئی جرم و مهم عمومی نمایندگان مانند تومار نیست بنابراین باید نسبت به چنین نظرات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن