Maharashtra: دولت فراخوانی "نیروی majeure" به نظر همه گیر فاجعه طبیعی کمک مالی 6 ماهه فرمت به پیمانکاران

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 2:09:31 am Ajit Pawar. (فایل) دولت در ر

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 2:09:31 am
Ajit Pawar, maharashtra coronavirus, maharashtra covid cases, maharashtra force majeure, maharashtra decleares covid as natural disaster, maharashtra work extension, indian express news Ajit Pawar. (فایل)

دولت در روز چهارشنبه تصمیم گرفته است به استناد "نیروی majeure" بند به نظر Covid-19 اپیدمی به عنوان یک فاجعه طبیعی و اعطای شش ماه دیگر تمدید به پیمانکاران درگیر در کار دولت برای تکمیل کار می کند. حرکت در خط با مرکز جستجو برای رسیدگی به مسائل مالی رو به پیمانکاران با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

به گفته مقامات امنیتی سپرده کسر از پیمانکار فعلی صورتحساب خواهد بود با توجه به یک فرمت برای کسر و یا درصد از این مقدار کاهش خواهد یافت.

برای پروژه های بزرگتر که در ساخت و راه اندازی و انتقال پایه یا مهندسی تدارکات و ساخت و ساز بر اساس 50 درصد میزان عملکرد امنیتی خواهد بود بازگشت به پیمانکار اگر 50 درصد کار به اتمام است, مقامات گفت. دستورالعمل خواهد بود قابل اجرا بر روی تمام شرکت های دولتی و محلی و نهادهای امنیتی اضافه شده است.

دولت همچنین در مورد موضوع تورم صورتحساب برق. "تصمیم به ارائه کمک به lakhs از خانواده مصرف کنندگان گرفته خواهد شد در هیئت دولت جلسه" معاون وزیر Ajit Pawar گفت.

در ضمن, جدید, دستورالعملهای عملیاتی استاندارد نیز اعلام کرد به فشار سرمایه گذاری کشت و صنعت و مواد غذایی-پردازش کسب و کار. پیش بینی کشاورزی به جذب مقدار زیادی از کار برای دولت است و افزایش علاقه ارتقاء یارانه برای بزرگ و مگا سرمایه گذاری در بخش تحت صنعتی خود را توسعه سیاست.

واجد شرایط واحدهای دولتی خواهد بود در حال حاضر در دسترس برای 50 تا 100 درصد یارانه ها در دولت GST قابل پرداخت خواهد بود که بستگی به گیاه را به محل کوانتومی از سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد شده. واجد شرایط واحد در مناطق عقب مانده از Vidarbha, Marathwada شمال ماهاراشترا و مسکونی خواهد بود واجد شرایط برای 100 درصد مالیات یارانه, در حالی که کسانی که در توسعه صنعتی منطقه را در هر 50 یارانه.

دولت همچنین تصویب تومان به 1000 کرور روپیه پروژه در همکاری با بانک انکشاف آسیایی برای توسعه باغبانی. بانک صندوق 70 درصد از این پروژه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب