دانش آموز مشاهده: دانشجویان بین المللی چالش های منحصر به فرد در زمان نامشخص

مدارس در حال از دست دادن میلیاردها دلار به عنوان NAFSA: انجمن بین المللی مربیان (nafsa.org) گزارش داد در ماه م

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

مدارس در حال از دست دادن میلیاردها دلار به عنوان NAFSA: انجمن بین المللی مربیان (nafsa.org) گزارش داد در ماه مارس است. همچنین در حال بحث در مورد دانشجویان خارجی در حال تحصیل در آینده پذیرش چرخه مالی بودجه و چگونه معلمان گفته بودن برای آموزش آنلاین. اکثر دانشگاه ها منتقل شد به آموزش آنلاین در این بهار و در برخی, مانند دانشگاه بوستون با توجه به احتمالا به تعویق انداختن سقوط 2020 ترم. این را دانشجویان بین المللی در خطر بالاتر است چرا که اگر آنها نمی, ثبت نام برای یک شماره خاص از اعتبارات در طول یک ترم آنها را برآورده نمی ویزا مقررات. رسیدگی به اخراج از کشور می تواند آغاز در برابر آنها.

و این نه تنها چالش های بین المللی دانش آموزان در حال رفتن را از طریق.

نیز وجود دارد مالی ندارند. بسیاری از دوستان آمریکایی من نمی دانم که دانشجویان بین المللی تنها مجاز به کار در دانشگاه برای تعداد محدودی از ساعت برای حمایت از خود. این ساعت ها بیشتر کاهش می یابد و در طول ترم تابستان برای دانشجویان بین المللی. با توجه به این وضعیت بی سابقه ای بین المللی دانش آموزان نگران هستند در مورد چگونه آنها را کسب معاش خود و پرداخت صورتحساب خود را با دانشگاه بسته شده است.

سفر بسیار گران قیمت در این مرحله یکی دیگر از نگرانی برای دانشجویان بین المللی. کانادا و هند و بسیاری از کشورهای اروپایی در حال کامل مستند. مسافرت های بین المللی گران است و به همین دلیل دانشجویان بین المللی را انتخاب کنید برای رفتن سالانه یا يکبار. کسی که من می دانم که می توانیم شهریه اما بستگی دارد به طور کامل در یک دانشگاه کافه شغلی به پرداخت صورتحساب.

در این بسیار نامشخص زمان موسسات آموزشی در حال انجام بهترین خود را به ارائه بیشتر از کلاس های آنلاین و ارائه مواد غذایی و لوازم و مجازی پشتیبانی می کند. اما این یک راه حل موقت است.

دانشجویان بین المللی باید پایدار اقتصاد از دانشگاه های آمریکا. هر چند دانشجویان بین المللی ممکن است شهروندان و یا دائمی شهروندان آنها از انواع مشابه خود مالیات بر درآمد کمی که منجر به اقتصاد ایالات متحده.

من شده اند نگران دوستان و خانواده. من در خانه به مراقبت از پدر و مادر من. به دنبال آرامش من صحبت شده است به دیگر دانشجویان بین المللی. من می دانم که من تنها نیستم. ما همه تاکید کرد. یکی از دست اعضای خانواده چند با چالش های اقتصادی و دوست من و به پدر و مادر سالمند به تنهایی و بدون هر گونه کمک.

ما نمی دانیم که اگر سفر امن است هر دو از سلامت ما و مهاجرت از نقطه نظر. مسافرت های بین المللی ممکن است احتمالا ما در معرض این ویروس.

بسیاری از دانش آموزان سرمایه گذاری کرده اند سخت به دست آورده منابع با یک رویا به کسب مدارک تحصیلی خود را در امریکا است. آنها نگران هستند در مورد شغل. دانشگاه شیکاگو کسب و کار استاد دانشگاه و اقتصاددان آنیل Kashyap و Jean-Pierre Danthine از پاریس دانشکده اقتصاد در میان کسانی که پیش بینی های عظیم رکود اقتصادی خواهد شد که به احتمال زیاد آمار بازار کار است. که آن را حتی سخت تر برای دانشجویان بین المللی برای پیدا کردن اشتغال است.

بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیوستن به ایالات متحده مدارس در پاییز سال 2020 نیز دیدن آینده نامشخص. پس از فارغ التحصیلی در دو یا پنج سال بسته به چه درجه آنها دنبال آنها نمی دانند که اگر یک اقتصاد با ثبات خواهد بود وجود دارد به استقبال آنها.

من درک می کنم این وضعیت جهانی است و همه باید مراحل را هدایت اخلاق و شفقت است. اقتصاد آمریکا بهره مند است فوق العاده از سهم مهاجران. دور از خانه آنها ندارد و بسیار فیزیکی مستقیم, پشتیبانی, بر خلاف بسیاری از دیگر دانش آموزان و همه باید به جلو با یک رویکرد متفاوت برای دیدار با چالش ما است.

Saurabh آناند از هند که یک دانشجوی بین المللی که فارغ التحصیل این بهار با مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی از دانشگاه ایالتی مینه سوتا, منکیتو. او نوشت: این برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب