صنوبر مشکلات حاوی لیلی از دره و زمانی که به تقسیم fernleaf گل صد تومانی

یک: تعیین علت بیماری های درخت اغلب نیاز به کار پلیسی و به دنبال نزدیک برای سرنخ. هنگامی که درختان می میرند و ی

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

یک: تعیین علت بیماری های درخت اغلب نیاز به کار پلیسی و به دنبال نزدیک برای سرنخ. هنگامی که درختان می میرند و یا شروع به کاهش آن اغلب فرض بر این آنها در حال حمله برخی از بیماری ها که اسپری را درمان. بیماری های عفونی هستند شایع ترین علل درخت مشکلات ،

در ردیف درختان در عکس بزرگ صنوبر پیر و جوان کوچک تعویض مرده یا در حال مرگ است. اگرچه چند بیماری که حمله صنوبر آن خواهد بود نادر برای جوان صنوبر را "گرفتار" بیماری تا به زودی.

به جای یک کاهش سریع تر است به احتمال زیاد ناشی از چیزی است که در, درخت, ردیف محیط زیست. آیا چمن علف کش رانش بر روی درختان است ؟ آیا برف ذوب مواد شیمیایی شستشو بر روی rootzone از نزدیکی پارکینگ ؟

سپس من متوجه علت احتمالی. جدیدتر-به دنبال پیاده رو در امتداد یک طرف ردیف; یک پارکینگ بزرگ ، درخت ردیف واقع شده و پوشیده از چمن نوار است که پایین تر از محیط اطراف است. آب از هر دو طرف به نظر می رسد برای تخلیه به سمت پایین-دروغ, درخت, ردیف. صنوبر می توان به سرعت کشته در مناطق کم به آن آب تخلیه.

قد بلند, پیر صنوبر به احتمال زیاد زمانی بسیار رشد خود در دهه قبل از مناطق اطراف آن مطرح شد باعث آب به تخلیه نسبت به خود حساس rootzone اما پس از آن آنها به سرعت شکست. صنوبر کاشته شده بیشتر به تازگی به سرعت در حال نشان دادن اثرات بد.

آن را خیلی دیر شده برای صرفه جویی بلند, مسن, صنوبر. هیچ راهی وجود دارد به آنها را به عقب. چند جوان صنوبر ممکن است زنده ماندن اگر درجه تغییر شد به بهبود زهکشی. در توت وضعیت تعویض صنوبر بیهوده است تا زهکشی مسئله حل و فصل و یا رطوبت-دوست داشتن گونه های کاشته شده به جای.

س: در سال گذشته من لیلی از دره تا به حال سه, کوچک, کم خونی, برگ, خوشه. در حال حاضر آنها در حال گسترش به سرعت, و من هرگز خواب آنها می آیند تا مانند آنها در این سال است. من شده است با حفر آنها را, اما من می دانم که آنها هنوز هم ظاهر. خواهد شد در خلاصه کشتن جوانه? و یا چه چیز دیگری می توانم استفاده کنم ؟ — کارن فارگو.

یک: لیلی-of-the-valley یک دختر چندساله است که سرخی به بیرون از زیر زمین "پیپ." خود را کوچک بل به شکل گل های سفید معطر هستند و آن رشد می کند و به سادگی در سایه. اما بهترین آنها کاشته شده در یک نقطه که در مجموع مهار ممکن است مانند وسط بتن جزیره مگر شما نمی ذهن آنها را گسترش ظاهری با قدرت.

آنها شناخته شده اند و برای عبور از زیر پیاده رو و قطعا می تواند با تصویب در اغلب چشم انداز لبه. علاوه بر حفر glyphosate (اصلی خلاصه) می تواند استفاده شود این زمان از سال به طور فعال در حال رشد برگ و بار دیگر در ماه سپتامبر به بخش است که resprout. چرا که آنها مجددا از جمله یک کمی از ریشه ماندگاری بیش از یک یا دو سال است که معمولا لازم است.

تان نیز می تواند موثر باشد. شما حتی می توانید با استفاده از مقوا پوشانده شده با تراشه های چوب. مقوا را می توان در جای خود باقی مانده و به تجزیه مواد آلی.

س: من fernleaf peonies گل به زیبایی و همسایه من می خواهم یک بخش. که خواهد بود که بهترین زمان ؟ — لیندا Casselton N. D.

یک: Fernleaf peonies با ریز برش شاخ و برگ و گل رز قرمز, گل, شکوفه زودتر از استاندارد قدیمی از مد افتاده peonies که به دست آورده آنها را به نام مستعار "روز یادبود peonies." زمان به حفاری و تقسیم fernleaf peonies همان است که دیگر peonies: در سراسر روز کار در ماه سپتامبر.

اگر شما گل صد تومانی است که در حال حاضر سالم و خوب و پر از شاخه و شکوفه سادگی لازم نیست به حفاری و برهم زدن کل گیاه. در عوض در ماه سپتامبر حفاری بخشی از گیاه را در محیط خارجی برای همسایه خود را ترک بسیاری از شما دست نخورده با اختلال کمتر.

بایگانی: جزئیات بیشتر از همین Kinzler را فیلدینگ سوالات ستون

اگر شما یک باغبانی و یا مراقبت از چمن, سوال, ایمیل همین Kinzler, NDSU فرمت-Cass County, در kinzlerd@casscountynd.gov تماس بگیرید و یا 701-241-5707. پرسش و پاسخ با درخواست تجدید نظر گسترده ممکن است منتشر شود پس لطفا خود را شامل نام شهر و دولت برای مشاوره مناسب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن