بیش از 800 ASI بناهای تاریخی که مکان عبادت برای باز کردن از ژوئن 8

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 7:25:06 pm میراث جهانی هفته 2019 را

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 7:25:06 pm
Archeological Survey of India, ASI, ASI protected monuments, monuments opening, opening of monuments, India news, Indian Express میراث جهانی هفته 2019 را جشن خواهد گرفت از امروز, نوامبر 19 نوامبر 25. (منبع: ایسنا)

اتحادیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه تایید باز از 820 بررسی باستان شناسی هند (ASI)-محافظت آثار تاریخی که مکان عبادت از تاریخ 8 ژوئن (دوشنبه).

تایید و توسعه و اتحادیه های وزیر فرهنگ و ارشاد Prahlad پاتل در توئیتر خود نوشت "امروز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تایید کرده است باز از 820 از آن زندگی بناهای تاریخی تحت ASI از ژوئن 8. تمام پروتکل های صادر شده توسط MHA و وزارت بهداشت را در پی خواهد داشت."

فرهنگ وزارت تصمیم گرفته است برای باز کردن فقط آن دسته از آثار که در آن مراسم مذهبی را به جای آنها مسجد در Hauz Khas محاصره به قطب باستان شناسی منطقه و لعل Gumbad در دهلی نو, در میان دیگران. وجود دارد بیش از 3000 ASI-حفظ بناهای تاریخی.

به عنوان بسیاری از 3,691 مرکزی-محافظت آثار تاریخی و باستانی نگهداری توسط ASI بسته شدند از مارس 17 با در نظر گرفتن افزایش تعداد coronavirus موارد در کشور است.

در میان ASI بناهای داشتن مکان عبادت خواهد بود که باز از دوشنبه, شامل 114 از منطقه شمال 155 از منطقه مرکزی 120 نفر از غرب منطقه 279 از منطقه جنوب و در حدود 100 از منطقه شرقی مقامات گفته PTI.

ترین جمله بناهای تاریخی هستند که در وادودارا (77) پس از چنای (75), Dharwad (73) و بنگالور (69).

در همین حال اتحادیه های وزارت بهداشت تا به حال پنج شنبه منتشر شد, دستورالعملهای عملیاتی استاندارد اجازه می دهد دوباره افتتاح مراکز و هتل ها و رستوران ها و مکان های عبادت از تاریخ 8 ژوئن به عنوان بخشی از فاز اول انهدام است.

دستورالعمل منتشر شده توسط وزارت امور خارجه که بهداشت دست (ضد عفونی کننده تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات به اجباری ساخته شده در ورودی. تنها افراد بدون علامت باید اجازه ورود در محل. همه افراد مجاز خواهد بود از ورود تنها در صورتی که با استفاده از ماسک و یا صورت را پوشش می دهد. همچنین اظهار داشت که کفش یا کفش باید ترجیحا گرفته شده است.

همچنین اعلام کرد که به منظور مدیریت صف و اطمینان اجتماعی فاصله در محل خاص نشانه گذاری باید با فاصله کافی و جداگانه ورود و خروج باید سازمان یافته برای بازدید کنندگان. هنگامی که در صف برای ورود حداقل 6 فوت فاصله باید در تمام اوقات حفظ شود.

در سراسر کسب و کار کسانی که بالای 65 سال و دیگر سیستم ایمنی به خطر بیافتد افراد توصیه به ماندن در خانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب