فتنه مورد: SC کمک های مالی موقت از دستگیری به خبرنگار Vinod Dua حاضر به ماندن پروب

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 14 ژوئن 2020 12:34:48 pm پلیس در شیملا احضار شده بود Vin

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 14 ژوئن 2020 12:34:48 pm
Vinod Dua, Vinod dua sedition, BJP پلیس در شیملا احضار شده بود Vinod دعا برای بازجویی بیش از یک فتنه شکایت توسط یک محلی BJP رهبر.

دیوان عالی کشور روز یکشنبه اعطا موقت حفاظت از دستگیری تا 6 ژوئیه روزنامه نگار Vinod دعا در فتنه مورد ثبت برابر او پس از شکایت یک محلی BJP رهبر در شیملا بیش یوتیوب خود را نشان می دهد.

در جلسه امروز یک نیمکت شامل قضات, U U Lalit, M, M Shantanagoudar و Vineet ساران حاضر به ماندن در این بررسی اما دستور هیماچال پرادش پلیس به او 24 ساعت زمان برای پیوستن به پروب.

نظم آمد و پس از دعای ثبت یک درخواست به دنبال quashing از فتنه مورد.

دعا متهم شده است در بخش 124A (فتنه), 268 (مزاحمت عمومی), 501 (چاپ ماده شناخته شده به عنوان توهین آمیز) و 505 (اظهارات منجر به فساد) بر اساس یک شکایت در ماه گذشته توسط BJP را Mahasu واحد جمهور آجی Shyam. BJP رهبر ادعا کرد که از اسلام ساخته شده و اتهامات عجیب و غریب خود را در 15 دقیقه یوتیوب نشان می دهد در مارس 30.

شاکی ادعا کرده است که این روزنامه نگار متهم نخست وزیر نارندرا مودی با استفاده از "مرگ و میر و حملات تروریستی" به آرا.

پلیس در شیملا تا به حال احضار روزنامه نگار برای بازجویی بیش از یک فتنه شکایت توسط یک محلی BJP رهبر. هیماچال پرادش پرسنل پلیس نیز در بازدید خود را از دهلی نو اقامت در صبح روز جمعه به خدمت می کنند توجه کنید.

او در پاسخ به اخطار دعا گفت که او نمی تواند در دیدار Kumarsain ایستگاه پلیس به خاطر سلامت خود سن و COVID-19 پروتکل برای سفر و قرنطینه.

BJP رهبر ادعایی است که دعا به حال تحریک خشونت در برابر دولت و نخست وزیر توسط پاهای کاذب و مخرب ،

علاوه بر این دادگاه عالی دهلی قبلا ماند رسیدگی به یک مورد مشابه ظ توسط BJP سخنگوی Naveen Kumar علیه این روزنامه نگار به اتهام "گزارشدهی نادرست دهلی شورش", "غلط متنی گزارش" هنگامی که Jyotiraditya Scindia پیوست BJP و نظرات خود را در "Vyapam کلاهبرداری".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب