بنزما اعتصاب تاج واقعی پیروزی والنسیا

رئال مادرید کریم بنزما به ثمر رساند یکی از اهداف این فصل به آنها ضرب و شتم والنسیا 3-0 در خانه در روز پنج شنب

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

رئال مادرید کریم بنزما به ثمر رساند یکی از اهداف این فصل به آنها ضرب و شتم والنسیا 3-0 در خانه در روز پنج شنبه به ماندن در تماس با لالیگا رهبران بارسلونا اما بازدید کنندگان باقی مانده بودند کالایی پس از داشتن یک هدف حکومت پس از VAR نقد و بررسی.

پیروزی در زمان دوم قرار داده شده واقعی به 62 امتیاز بعد از 29 بازی دو پشت قهرمانان شکست لگنس 2-0 در روز سه شنبه.

بنزما اخراج را به گوشه پایین به املاک سرب بر روی علامت ساعت پس از الهام گرفته از بازی توسط ادن هازارد که از مد افتاده یک-دو با لوکا مودریچ قبل از کشویی به زمین با ارنج زدن به توپ به مسیر فرانسوی مهاجم.

مارکو Asensio به ثمر رساند و با اولین لمس پس از مجروح شدن زانو خود را 11 سال پیش به دو واقعی سرب در دقیقه 74.

بنزما گرد کردن پیروزی با فک انداختن شلیک که او راه اندازی با دریافت توپ در هوا زدن آن را از پای راست خود را به سمت چپ خود و ارسال آن پرواز را به گوشه بالا.

والنسیا در نظر گرفته اند منجر شود که رودریگو مورنو مشبک در دقیقه 20 اما مدت ها پس از, بازیکنان, جشن بود, هدف این بود chalked برای آفساید در برابر Maxi گومز حتی اگر مهاجم بود نه توپ را لمس کرد.

بازدید کنندگان پژمرده در نیمه دوم پس از ایجاد مشکلات واقعی در اول و ناکامی های خود را عمیق تر پس از گل سوم زمانی که نوجوان هافبک Kang-در لی نشان داده شد یک کارت قرمز مستقیم برای هک در Sergio Ramos.

رودریگو تا به حال زده پست قبل از مجاز و هدف در حالی که جفری Kondogbia رد شد توسط دروازه بان واقعی كورتوآ در پایان نیمه اول کوره در رفته.

والنسیا را جاسپر کیلسن دو هوشمند موجب صرفه جویی در با پاهای خود را برای خنثی کردن خطر و دنی کروجل قبل از شکستن اما نیمه دوم متعلق به زین الدین زیدان ،

"ما به خوبی آغاز شده اما پس از آن والنسیا رشد به بازی و ما می دانستیم که ما تا به حال به تغییر چیزی و فشار بالاتر از زمین است که آنچه ما بود و ما برنده این بازی گفت:" Asensio که تا به حال رویای بازگشت پس از انتظار به دست کل فصل قبل از مبارزات انتخاباتی قطع شد توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

"من احساس می کنم بسیاری از احساسات و رضایت اما وجود دارد مقدار زیادی از کار در پشت این هدف اما مهم ترین چیز این است که ما برنده شد و من در اینجا برای بقیه فصل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن