ملی کمپ به احتمال زیاد از 10 ژوئن

بوکس فدراسیون هند (BFI) اولین ملی فدراسیون ورزشی برای برگزاری کلاس های آنلاین در طول این مستند در نظر گرفتن اق

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

بوکس فدراسیون هند (BFI) اولین ملی فدراسیون ورزشی برای برگزاری کلاس های آنلاین در طول این مستند در نظر گرفتن اقدامات برای از سرگیری ملی کمپ از 10 ژوئن.

"ما تا به حال یک بحث مفصل ما با بوکسورهای و کارکنان مربیگری در هفته گذشته. پس از خود را به اتفاق آرا تمایل به شروع فرآیند آموزش ما پیشنهاد ورزشی اقتدار هند (SAI) برای شروع اردوگاه برای هر دو بازی های المپیک واجد شرایط و مردان و زنان بوکسورهای باقی مانده ها در پاتیالا از ژوئن 10," BFI جمهور آجی سینگ گفت هندو.

آجی گفت: فدراسیون تلاش برای نگه داشتن بوکسورهای خوب جسمی و روانی شکل. "همکاران من در BFI و مربیان قرار دادن با هم یک طرح جامع که تضمین تمام المپیک واجد شرایط بوکسورهای همراه با probables شد متصل شده و کلاس های آنلاین آغاز شد.

"من صحبت کرد و به هر یک از آنها را به درک این چالش است. حفظ وزن یک مشکل برای برخی از و روان, سلامتی و رژیم غذایی نیز برخی از چالش های کلیدی. با توجه به صفحه اصلی آموزش های بسیاری مواجه موانع به عنوان آنها باید تجهیزات مناسب در خانه است. این مسئله بلافاصله حل و فصل توسط سای به عنوان جدید مجموعه ای از تجهیزات تحویل داده شد در بسیاری از بوکسورهای' خانه."

این BFI رئیس گفت: یک تیم از مقامات و کارکنان پشتیبانی از نزدیک تحت نظارت ورزشکاران. "BFI نیز تضمین که خاص سیستم نظارت اجرا شد و آنلاین مربیگری شد یکپارچه معرفی کرد به طوری که بوکسورهای می تواند رزومه, آموزش و حفظ سطح از تناسب اندام است که لازم است برای ورزشکاران نخبه... سفارشی نمودار رژیم غذایی نیز در دسترس ساخته شده گفت:" آجی سینگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب