ورزش, وزارت, حذف حقوق و دستمزد کلاه ₹2 لاخ برای آموزش مربیان ورزشکاران نخبه

ورزشی وزارت به روز شنبه اعلام کرد از انجام دور با از ₹2 لاخ کلاه در حقوق و دستمزد با توجه به آموزش مربیان ورزش

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

ورزشی وزارت به روز شنبه اعلام کرد از انجام دور با از ₹2 لاخ کلاه در حقوق و دستمزد با توجه به آموزش مربیان ورزشکاران نخبه در تلاش به آنها را تشویق به تولید نتایج بهتر و جذب بازیکنان سابق برای تبدیل شدن به بالا و عملکرد مربیان.

اعلام کرد: وزارت تصمیم روز پنج شنبه برای تمدید قرارداد همه مربیان خارجی تا 30 سپتامبر سال آینده و به همه آینده استخدام — هر دو هندی و خارجی — برای چهار سال چرخه همگام با المپیک برای اطمینان از تداوم.

"چندین هندی مربیان در حال نشان دادن نتایج بسیار خوب و نیاز به پاداش برای کار سخت خود را. دولت نیز مشتاق به جذب بهترین مربیگری استعداد از سراسر کشور برای آموزش ورزشکاران نخبه و ما نمی خواهیم کلاه بر جبران خسارت به عنوان یک عامل بازدارنده برای خوب مربیان برای پیوستن به" وزیر ورزش Kiren Rijiju گفت: در یک نسخه.

"افزایش حقوق و طولانی مدت قرارداد نیز برای جذب ex-ورزشکاران نخبه به بالا عملکرد ورزشی اکوسیستم و استفاده از تجربه و مهارت برای آموزش ورزشکاران محدود به صورت عمده در مسابقات بین المللی از جمله بازی های المپیک است."

برجسته مربیان در حال حاضر مشغول به کار در بخش عمومی تعهدات (PSUs) نیز مجاز به عضویت در نمایندگی و واجد شرایط برای 4 سال دیگر به عنوان به خوبی به عنوان حقوق و دستمزد بالاتر ،

پاداش خواهد گرفت و بر اساس ex-نخبگان ورزشکار عملکرد به عنوان یک ورزشکار و همچنین موفقیت خود را به عنوان یک مربی.

"همه مربیان موجود و مربیان است که با توجه به قرارداد جدید خواهد بود مندی آموزش در اردوگاه ملی و سای مرکز ملی تعالی (NCOEs) و انتخاب خواهد شد به طور مشترک توسط وزارت ورزش و ورزش های ملی فدراسیون های" یک وزارتخانه آزادی گفت.

Gopichand استقبال حرکت

استقبال از این حرکت رئیس ملی بدمینتون مربی Pullela Gopichand گفت: "این طولانی ایستاده درخواست ورزشی برادری. من خیلی خوشحال هستم که با این تصمیم به دلیل آن را به یک افزایش بزرگ به کلی ورزشی اکوسیستم با جذب بسیاری از مربیان با استعداد و برجسته سابق ورزشکاران برای پیوستن به این حرفه است."

ورزشی وزارت نیز رزومه مردمی در سطح استعداد یابی با یک چشم و در بازی های المپیک 2028 زمانی که این وضعیت ناشی از COVID-19 همه گیر را بهبود می بخشد.

نخبگان هندی مربیان/ex ورزشکاران از جمله کسانی که از PSUs و پیشرو در ورزش ارتقاء تخته خواهد شد بخشی از استعداد سراغ کمیته خواهد بود که تور نقاط مختلف کشور برای دیده بانی استعداد خام در گروه سنی 10 تا 15 سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن