هواپيمايی زنده: پنج هواپيمايی جت به زمین در امبلا امروز, تشدید تدابیر امنیتی در اطراف پایگاه هوایی

هند سفارت به نقل از هواپيمايی معامله بین هند و فرانسه به عنوان "یک نقطه عطف جدید در هند-فرانسه دفاع همکاری".

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
Watch: Rafale jets soar into the sky هند سفارت به نقل از هواپيمايی معامله بین هند و فرانسه به عنوان "یک نقطه عطف جدید در هند-فرانسه دفاع همکاری".

بیش از چهار سال پس از آن امضا معامله برای به دست آوردن هواپيمايی جت هند دریافت خواهد کرد دسته اول در بعد از ظهر چهارشنبه در نیروی هوایی اسرائیل نیروی هوایی ایستگاه در امبلا. پنج جنگنده, هواپیما, در حال پرواز توسط نیروی هوایی هند (IAF) خلبانان اینجا خواهد رسید و پس از پوشش فاصله 7000 متر با هوا-به-هوا سوختگیری و یک توقف در امارات متحده عربی. این هواپیما به طور رسمی پذیرفته به جنگنده ها در نیمه دوم ماه اوت.

یک امنیت پتو پرتاب شده در اطراف نیروی هوایی ایستگاه پلیس در درخواست از نیروی هوایی اسرائیل برای جلوگیری از هر گونه عکاسی و ویدئوگرافی از ورود هواپیما. بیشتر بخش 144 نیز اعمال شده در چهار روستاهای نزدیک به امبلا هوایی.

هند خریداری کرده بود 36 دوقلو-موتور هواپیماهای جنگنده از داسو هواپيمايی برای برآورد 58,000 تومان کرور روپیه از طریق دولتی قرارداد امضا شده در سال 2016. شماره 17 طلایی فلش اسکادران از نیروی هوایی هند شده است احیا در آماده سازی برای القاء. طلایی فلش مطرح شد در سال 1951 شده اند و در تعدادی از عملیات مهم را از طریق تاریخ خود از جمله جنگ کارگیل. اما پس از نیروی هوایی آغاز شده به مرحله میگ-21 بود که توسط طلایی فلش اسکادران منحل شد در سال 2016.

Rafale, Rafale aircraft, Rafale aircraft leave for India, air force station ambala, Merignac airbase, dassault, Golden Arrows’ squadron, rajnath singh, rafale jet deal, indian express

این هواپيمايی هواپیما از Merignac هوایی در نزدیکی بوردو در فرانسه.

اولین جت جنگنده بود تحویل به نیروی هوایی هند در ماه اکتبر 2019, در فرانسه, در مراسمی با حضور وزیر دفاع Rajnath Singh و وزیر نیروهای مسلح فلورانس Parly. ده هواپیماهای تحویل داده شده در برنامه به عنوان در هر بیانیه ای که توسط سفارت هند در فرانسه در روز دوشنبه. از این ده پنج را ترک کرده اند برای هند در حالی که پنج نفر دیگر باقی خواهد ماند در فرانسه برای ماموریت آموزشی.

به عنوان اولین پنج هواپيمايی هواپیماهای جنگنده در راه خود را به هند و مارک و یک نقطه عطف جدید در هند-فرانسه دفاع همکاری دهلی نو شده است در تماس با تامین کنندگان عمده سلاح — روسیه و آمریکا و فرانسه و اسرائیل — در سیاسی و دیپلماتیک در سطح میان مرز " با چین است.

امور خارجی وزیر S Jaishankar روز یکشنبه در صحبت با اسرائیل وزیر خارجه گابی اشکنازی به عنوان آخرین مکالمه.

قبلا وزیر دفاع Rajnath Singh حال صحبت با همتای اسرائیلی بنیامین Gantz و هر دو بود "ابراز رضایت در پیشرفت همکاری های استراتژیک بین دو کشور مورد بحث و امکانات بیشتر تقویت دفاع درگیری".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن