IPL در امارات متحده عربی از هفت. 19 Nov. 8

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) تصمیم گرفته است برای نگه داشتن Indian Premier League (IPL) از 19 سپتامبر

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) تصمیم گرفته است برای نگه داشتن Indian Premier League (IPL) از 19 سپتامبر تا نوامبر 8 در امارات متحده عربی, در حال بررسی دولت مرکزی را تصویب. لیگ 13th edition قبلا به تعویق افتاد به دلیل COVID-19 شیوع.

"در مشورت با ذینفعان مختلف ما تصمیم گرفته اند در این پنجره با توجه به جنبه های مختلف. شورای حکومتی خواهد بود برگزار هنگامی که ما دریافت پاسخ رسمی از دولت است که ما امیدواریم که اتفاق خواهد افتاد در اوایل هفته آینده" IPL حاکم رئیس شورای Brijesh پاتل گفت هندو روز جمعه.

هندو می داند که آقای پاتل BCCI موقت مدیر عامل Hemang امین و دیگر BCCI دفتر حامل درگیر شده اند در گفتگو با IPL فرانچایز پخش شریک و امارات کریکت هیئت مدیره در طول چند روز.

BCCI تا به حال در ابتدا پیشنهاد سپتامبر 26 نوامبر 8 به عنوان پنجره اما تصمیم به پیشبرد شروع یک هفته به منظور کاهش تعداد بعد از ظهر مسابقات که هر دو به چالش کشیدن فیزیکی برای بازیکنان و نه به عنوان جذاب از نظر درآمد حاصل از تبلیغات برای پخش به عنوان شب از مسابقات است.

اضافی این هفته به این معنی است که فقط تعطیلات آخر هفته را مرحله دو-هدر (هر دو بعد از ظهر و شب بازی).

این مسابقات در مجموعه ای برای شروع در 3.30 بعد از ظهر و ساعت 7: 30 p. m. (هر دو IST) به جای معمولی 4 بعد از ظهر و 8 p. m. — تغییر مطابق با پخش تقاضا که شورای حکام است به احتمال زیاد به formalise در طول جلسه خود در هفته آینده.

اگر BCCI امنیت دولت تصویب این خواهد بود مثال دوم از امارات متحده عربی میزبانی لیگ. در سال 2014 برای اولین بار 20 بازی از 60-بازی مسابقات بازی شد وجود دارد برای جلوگیری از یک برنامه ریزی برخورد با Lok سبها انتخابات. IPL نیز منتقل خارج از کشور به همین دلیل در سال 2009 زمانی که آفریقای جنوبی میزبان بازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب