واقعیت را بررسی کنید: مدرن گرفتاری ضروری مامان

برای Streu 23 سال ثبت شده در دلوت سنت لوقا بیمارستان که همچنین مسئول یک خانه تک والد به سن مدرسه کودکان شده اس

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

برای Streu 23 سال ثبت شده در دلوت سنت لوقا بیمارستان که همچنین مسئول یک خانه تک والد به سن مدرسه کودکان شده است وجود دارد هرگز یک زمان از دو ماه گذشته.

"این یک غلتک coaster," او گفت:.

پیش از روز مادر, اخبار تریبون ملاقات Streu و فرزندان او در خانواده روستایی Esko خانه به یادگیری بیشتر در مورد یک مادر است که مرتب مسئولیت مانند قصاب چاقو تعجب هنگامی که برش های بعدی خواهد آمد.

به مقابله Streu طول می کشد به Facebook, که در آن سهام او نافذ مقالات که در قرعه کشی توده ستایش از دوستان است. او نوشت: در مورد تاکو حادثه پس از ارسال-کار power nap:

"من: که بهتر نمی شود همه tacos.

دختر بریستول سن 8: (دهان) آن wath.

من: شما خوردند شش tacos, تمام توسط خودتان ؟

بریستول: من سعی کردم به شما از خواب بیدار. (دروغ) شما واقعا خواب است.

من: اگر شما یاد بگیرند که هیچ چیز دیگری در این هفته شما همیشه از خواب بیدار مامان برای TACOS!

بریستول: (خنده) شما واقعا دیوانه!"

به عنوان گواه, Streu استخدام یک برش شوخ طبعی و دوستان او او را تحسین برای آن است. Taunya Wirtz, سنت پل بزرگ با Streu در دولوت.

"پرستو, سخت ترین کار فرد و مامان من می دانم — دست پایین" Wirtz گفت. "او همیشه بوده است."

در طول اولین کار خود را با هم در سن 16 سالگی در Dairy Queen, Streu کار می کرد به صرفه جویی در یک فورد موستانگ. او به ارمغان آورد کار همان اخلاق پرستاری. از آنجا که COVID-19 گیر Streu کار کرده است در یکی از با ثبات ترین مناطق از بیمارستان رادیولوژی مداخله که در آن روش های مانند سرطان بیوپسی نشده متوقف شد.

او در توضیح اخراج و furloughs اتفاق می افتد همه در اطراف او. و او را مجبور به بازگشت به روز خود را به عنوان یک اورژانس پرستار. او نمی مراقبت از هر COVID-19 بيمار در عین حال که او می داند اما آن را استرس زا همه یکسان است.

"در این چند روز که من reoriented به ER, من تا به حال به لباس تا — آنها آن را پوشیدن و doffing — و طاقت فرسا روش برای ER, پرستاران," او گفت:. "آن را مانند یک هشت دقیقه روش برای دریافت در داخل و خارج از مسائل و پس از آن شما باید احساسی که نگرانی برای بیماران خود و برای خودتان — اگر شما در حال رفتن به (ویروس)."

در بیمارستان همه چیز در حال تغییر تمام وقت. در هفته گذشته صورت سپر شد مورد نیاز برای اولین بار.

"آن را استرس زا برای هر کسی به سعی کنید به نگه دارید تا حتی زمانی که شما وجود دارد هر روز" Streu گفت.

Streu با این نسخهها کار تمام وقت-شیفت روز و میدارد تا در تماس شیفت بیش از حد.

او نوشت: در مورد چگونه او شده است تلاش برای "smize" با چشم او پس از یک ماسک صورت را پوشش می دهد لبخند او.

"مفید همکار اجازه دهید من می دانم که من چشم و زبان اشاره' به نظر می رسد مثل من خودنمایی در مردم است," او نوشت: در Facebook. "پس باز عذرخواهی به همه بیماران من در چند هفته گذشته است."

هنگامی که او به خانه برگشت هیچ وقت به باز کردن از پیچ. بعد از شام آن را سه تا چهار ساعت کار مدرسه با بچه ها.

در خانه و مدرسه شده است ، 18-year-old son Braeden است از دست رفته در ارشد-سال معیار و دست و پنجه نرم کردن با آمار کلاس آنلاین.

"تاپیک های زیادی که گرفته شده است به دور از او" Streu گفت.

برای شنیدن Braeden بحث در مورد آن را به شنیدن یک مرد جوان که به پردازش خود فداکاری با صحبت کردن با مادرش.

"این را مردم از طریق یک تجربه بسیار متفاوت از آنچه که آنها استفاده می شود به" Braeden گفت. "این به شما نشان می دهد که زندگی شما می تواند پرتاب کردن آهنگ است."

نیز وجود دارد 14-year-old daughter بروکلین و فوق بریستول — مورد علاقه و هدف در Streu نوشتن روند. Streu گفت: کودکان خود را ببینید و در بدترین حالت. اما در جلوی خانه در نزدیکی خانواده برکه آنها ایستاده در کنار او مانند شوالیه.

"کلاس دوم یکی از دشوار برای مدرسه در منزل" Streu گفت: توصیف های متعدد برنامه های کاربردی کامپیوتر, پدر و مادر باید خود را آشنا با و ده ها تن از معیار های که نیاز به ردیابی می شود. این Esko معلمان به عنوان پاسخگو و مفید به عنوان آنها می تواند Streu گفت: اما هنوز هم بسیاری است.

"اگر من تا به حال زمان برای آموزش در تمام طول روز آن را در واقع می خواهم یک چیز سرگرم کننده برای انجام," او گفت:. "من فکر می کنم این امر می تواند بیشتر از یک ماجراجویی و سرگرم کننده تر اما زمانی که شما خسته هستید در پایان روز کاری خود, آن را در یک ماجراجویی است. این دردناک است, شما می دانید؟"

گاهی اوقات این همه او می تواند انجام دهد فقط وجود دارد. او گرفتار می شود در مقایسه با خودش به مادران دیگر آنهایی که انجام تست آب و انجام سایر آزمایش های استادانه درست شده با کودکان خود. اما بار وجود دارد Streu می گوید او برای فراموش کردن تکالیف و فقط به عنوان خوانده شده به عنوان طولانی به عنوان آنها می توانند.

"من نمی سعی کنید به کامل مادر هر وسیله," او گفت:. "شما فقط سعی کنید به آنچه که شما می توانید."

Streu می رسد به یک نزدیک گره از دوستان گروه برای پشتیبانی. یک روز او وارد خانه که برای پیدا کردن یک جفت از دوستان تا به حال رانده شده از گرند رپیدز به رها کردن یک تن از مواد غذایی او می تواند به توقف.

"هنگامی که من به خانه آمد از کار آن نشسته بود روی عرشه" او گفت:. "من در اشک بود."

زمانی که او می تواند او را سرقت یک پیاده روی با دوست پسر یا نیم ساعت از لذت خواندن قبل از خواب.

در این سال خواهد بود او 10 روز بدون مادر ان روپرت که درگذشت در سن 69.

"این یک چیز سخت, هم," او گفت:. "شما لازم نیست آن کسی است که همیشه وجود دارد برای حمایت از شما را و بگو آن را برای رفتن به OK.'"

حتی به عنوان بیمارستان همچنان به بریس برای افزایش COVID-19 موارد Streu معتقد است در یک نور در انتهای تونل. مدرسه خواهد شد به زودی و او سپاسگزار برای این کار او است. هنوز هم او کشتی با بار در آن زندگی می کنیم — بحث بر سر ماندن در منزل و یا باز کردن ساخت همه چیز حتی بیشتر استرس زا او گفت:.

"مثل همه سرگرم کننده از زندگی," او گفت:. "این یک نبرد مداوم در ذهن خود را به سعی کنید به ماندن مثبت است."

دوستان خود را می دانم که این بخشی از Streu — کسی که اداره دوز از واقعیت است. آنها فکر می کنم او می تواند نوشتن یک مادر کار را وبلاگ و یا حتی یک کتاب.

"همه ما می خواهیم او را به" Wirtz گفت. "او را نگه می دارد همه چیز واقعی است. Elisabeth ترس به آن را دوست دارم بگویم."

احاطه شده توسط خانواده اش Streu ارائه یک نهایی قطعه.

"زندگی می توانید در هر لحظه و این یکی خوب درس این بچه ها یاد بگیرند," او گفت: بچه های طرفین ، "آنها که برای قدردانی از چیزهای کوچک مانند معاشرت با دوستان."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب