ناگپور: همراهی زن و شوهر در خانه مرگ از Covid در عرض یک ساعت از یکدیگر

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 12:46:57 am روز چهارشنبه خود را

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 12:46:57 am
Coronavirus cases, Covid death, Maharashtra cases, Nagpur news, Indian express news روز چهارشنبه خود را به 33-year-old daughter-in-law و 14 ساله grand-دختر نیز آزمایش مثبت و هر دو شده اند قرنطینه. تنها عضو خانواده به آزمایش منفی است که خود را چهار ساله و نوه. (بازنمودی)

66-سال-پیر مرد و همسرش (60) درگذشت Covid-19 در عرض یک ساعت از یکدیگر در Nagpur در مداخله شب دوشنبه و سه شنبه.

خود را 39 ساله پسر که همچنین آزمایش مثبت شده است به بیمارستان منتقل شد.

روز چهارشنبه خود را به 33-year-old daughter-in-law و 14 ساله grand-دختر نیز آزمایش مثبت و هر دو شده اند قرنطینه. تنها عضو خانواده به آزمایش منفی است که خود را چهار ساله و نوه.

روز دوشنبه با 66 سال, پیر مرد شروع به احساس ناراحت. او گرفته شده بود به یک بیمارستان خصوصی که در آن وضعیت خود را نگه داشته و رو به وخامت است. او تحت یک Covid-19 تست آن مثبت بود. همسر و فرزند خود را نیز تست شده است.

"در اواخر شب خود نیز شروع به احساس ناراحت اما قبل از او می تواند منتقل شده به بیمارستان او درگذشت. حدود 15-20 دقیقه پس از مرگ او خانواده یک تماس از بیمارستان های خصوصی گفت که آنها 66 ساله او نیز درگذشت" گفت: رهبر ارشد بی جی پی و خانواده دوست Chhotu Bhoyar.

Bhoyar افزود: "حدود 3.30 صبح روز سه شنبه گزارش از مادر پسر duo نیز مثبت است. بنابراین ما اعتراف پسر به دولت کالج پزشکی و بیمارستان. زن و شوهر در مراسم تشییع جنازه بود انجام شده توسط شهرداری و کارکنان در روز سه شنبه بعد از ظهر."

Bhoyar گفت: هر دو مرده بودند به شدت فشار خون بالا و دیابت.

پس از آن تمام خانواده ها در آپارتمان طرح که در آن خانواده زندگی می کند نیز تست شده و یک نفر که تست مثبت بود به بیمارستان منتقل شد.

"زن و شوهر پسر است بدون علامت است و تحت درمان در GMCH. او چهار سال آزمایش منفی اما او 14 سال دختر و 33 ساله که آزمایش مثبت شده اند و قرنطینه" Bhoyar گفت.

Bhoyar متهم ناگپور Municipal Corporation (NMC) از "سوء مدیریت کامل" از بحران گفت: "پس از آن زن از مرگ آنها حتی قرار دادن بدن خود را برای ساعت های زیادی. شخص دیگر از آپارتمان طرح تا به حال به صبر برای چهار ساعت قبل از او می تواند به یک تخت در GMCH."

تعداد Covid-19 موارد در ناگپور شده است در حال رشد در نرخ سریع با 144 و 122 موارد گزارش شده در روز سه شنبه و چهارشنبه بود. منطقه شاهد شش و میر به علت Covid-19 روز سه شنبه و روز چهارشنبه در نظر گرفتن مرگ و میر به 61. تعداد کل موارد رسیده 3,293.

شهرداری کمیسر Tukaram Mundhe هشدار داده است که او ممکن است اعمال دیگر 15 روز مستند در این شهرستان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن