HP مقر پلیس مهر و موم; DGP, 30 افسران دیگر در قرنطینه پس از coronavirus ترساندن

توسط: PTI | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:05:22 pm مقر پلیس مهر و موم شده و در حالی که

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
توسط: PTI | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:05:22 pm
himachal pradesh coronavirus cases, coronavirus news, covid news himachal, himachal dgp coronavirus مقر پلیس مهر و موم شده و در حالی که آن است که sanitised (فایل)

هیماچال پرادش مدیر کل پلیس سانجی Kundu و حدود 30 دیگر مقامات پلیس خانه-قرنطینه خود را روز سه شنبه در حالی که دولت مقر پلیس مهر و موم شده بود به عنوان یک مرد که تا به حال ملاقات رئیس پلیس درگذشت coronavirus رسمی گفت.

یک مرد تا به حال بازدید از مقر پلیس انتقال بهترین آرزوهای خود را به DGP خود بعد از پیوستن به در ژوئن 1, یک سخنگوی پلیس Khushal شارما گفت.

آن را آموخته است که انسان مورد آزمایش قرار COVID-19 مثبت در روز دوشنبه و در اثر بیماری در روز سه شنبه در دهلی نو شارما گفت.

پس از اخبار DGP و حدود 30 دیگر مقامات پلیس که ممکن است در تماس با مرد خانه-قرنطینه خود را طبق پروتکل سخنگوی گفت.

مقر پلیس مهر و موم شده و در حالی که آن است که sanitised, او گفت:. شارما گفت: نمونه ای از رئیس پلیس و دیگر مقامات گرفته شده برای coronavirus تست.

او گفت که او در سفر به دهلی نو همان روز او در بازدید از مقر پلیس. این مناطق را ترک بودن sanitised و مهر و موم شده شارما گفت.

پلیس آشکار نیست که آیا این مرد ساکن دهلی یا هیماچال پرادش است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب