امور مالی شخصی: 7 راه کارفرمایان راه اندازی وای به شکست در بازنشستگی صرفه جویی در

تو محل کار طرح بازنشستگی. افسانه! اما وجود دارد مقدار زیادی کارفرمای خود را به احتمال زیاد است که شما نه گفتن

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

تو محل کار طرح بازنشستگی. افسانه! اما وجود دارد مقدار زیادی کارفرمای خود را به احتمال زیاد است که شما نه گفتن — یا برای شما انجام می دهند —که به شما پول هزینه. در اینجا چگونه کارفرمای شما ممکن است به شما اجازه پایین:

  • ما احتمالا شما در تنظیم به ترک پول روی میز. بیشترین محل کار قصد دارد با ارائه یک کارفرما مطابق سهم بر اساس برخی از مرتب کردن بر اساس فرمول به چه کارمند کمک می کند. مشترک راه اندازی است که یک کارفرما مسابقات 50 درصد از یک کارگر سهم تا محدود. مشترک در حد 6 درصد از حقوق و دستمزد; اگر کارمند منجر حداقل 6 درصد از حقوق و دستمزد کارفرما را کسب حداکثر مطابقت با 3%.

اما بسیاری از کارفرمایان خود را تنظیم پیش فرض میزان سهم خیلی پایین برای به دست آوردن حداکثر مطابقت. اگر طرح شما در تنظیم به کمک 3 ٪ از حقوق و دستمزد خود را بازی خواهد بود فقط 1.5%. Callan یک مزایای شرکت مشاوره ای گزارش می دهد که فقط چهار در 10 طرح انتخاب پیش فرض نرخ مشارکت برای کارکنان که اطمینان حاصل شود حداکثر مطابقت. درس: مطمئن شوید که به شما کمک می کند حداقل به اندازه کافی برای به دست آوردن حداکثر مطابقت. هنوز مطمئن شوید ؟ پینگ HR ASAP.

  • شما در حال صرفه جویی به اندازه کافی. ما دقیقا نمی یاری. یک قاعده کلی این است که کسی در 20s و 30s نیاز به صرفه جویی حداقل 10 ٪ تا 15 ٪ در سال برای یک فرصت خوب در کافی پس انداز آمده بازنشستگی. با توجه به Transamerica بررسی 55 درصد از millennials مشارکت کمتر از 10%.
  • ما ممکن است ارائه نمی دهد یکی از ویژگی های ساده برای کمک به شما در صرفه جویی بیشتر. یک راه زیبا برای کارکنان به صرفه جویی در خودکار-تشدید: آن را افزایش می دهد یک کارگر نرخ مشارکت در تنظیم برنامه می گویند یک درصد در سال است. برنامه های اغلب شما نیاز به انتخاب کردن در به صورت خودکار تشدید. که بسیار خودکار.

اگر محل کار شما فاقد تشدید گام به گام تا و خود را دنبال کنید خودکار-تشدید طرح است. انتخاب سالانه تاریخ تولد — استخدام سالگرد — و دایره بازگشت به بالا بردن سهم خود را به میزان حداقل یک درصد است. قدرت حرکت: هر زمان شما می توانید یک افزایش فورا سیفون کردن حداقل نیمی از آن را برای دوران بازنشستگی.

  • ما ممکن است به شما بگویم اما راث هوشمند انتخاب برای شما است. بیشترین محل کار برنامه های در حال حاضر ارائه یک سنتی 401(k) و یا راث 401(k). تنها تفاوت این است که شما پرداخت مالیات. با یک سنتی خود سهم سال جاری خود را کاهش می دهد درآمد مشمول مالیات (پس از شما در حال گرفتن یک صف مقابل فرار مالیاتی) اما شما پرداخت مالیات بر درآمد در هر دلار به خارج در دوران بازنشستگی. با راث وجود ندارد در صف مقابل فرار مالیاتی; سهم خود را در این سال می آید از پول شما در حال حاضر پرداخت مالیات. اما در دوران بازنشستگی خواهد شد وجود ندارد به دلیل مالیات در برداشت.

بزرگسالان جوانتر باید در نظر راث. شما به احتمال زیاد هنوز به اوج خود رسید درآمد. پس خود را مالیات بر درآمد فدرال براکت پایین تر است. ارزش صف مقابل فرار مالیاتی در حساب سنتی است که همه نیست. مسئله دیگر این است که در حال حاضر نرخ مالیات در نزدیکی پایین تاریخی و کسری بودجه فدرال مطمئن نیست. که نشان می دهد نرخ به احتمال زیاد به پایین ماندن برای همیشه لطفا برای. پرداخت مالیات در حال حاضر در پول بازنشستگی خود — صرفه جویی در یک راث — یک راه برای عایق کردن خودتان را بالاتر از نرخ مالیات دهه از در حال حاضر.

  • پیشنهاد ما به طور فعال مدیریت وجوه و اما شاخص بودجه این گزینه بهتر است. با توجه به Callan هفت در 10 طرح ارائه یک ترکیب فعال-مدیریت وجوه یا تراست به عنوان به خوبی به عنوان "منفعل" وجوه شاخص که در مسیر سرمایه گذاری معیار. شاخص سرمایه انتخاب بهتر. فعال ترین مدیران موفق به ضرب و شتم شاخص و آنها را به اتهام هزینه های بالاتر.
  • ما واقعا باید به شما هشدار می دهند در برابر (بیش از) سرمایه گذاری در سهام شرکت. تقریبا یک سوم برنامه های بازنشستگی بررسی Callan ارائه سهام شرکت به عنوان یک سرمایه گذاری انتخاب است. نزدیک به شش در 10 برنامه ای که ارائه سهام شرکت می گویند که آنها نمی هر مجموعه کلاه چقدر کارمند می تواند سرمایه گذاری در سهام شرکت. اساسی و انکار ناپذیر قانون تنوع سرمایه گذاری است که در یک انبار بسیار مخاطره آمیز است. اجازه دهید به تنهایی از شرکت شما نیز تکیه می کنند برای اشتغال است. شما می توانید عشق خود را به کارفرما یک مؤمن واقعی اما که تغییر نمی کند این واقعیت است که با داشتن بیش از 5 ٪ تا 10 ٪ اختصاص داده شده به شرکت سهام غیر مسئولانه مخاطره آمیز است.
  • ما می تواند انجام یک کار بهتر دلگرم کننده شما به حمله حساب بازنشستگی. بسیاری از برنامه های ارائه کارکنان حق وام خود پول خود را از حساب بازنشستگی. مشکل: پول شما را گرفته نمی توانند رشد کنند; اگر آن را به شما طول می کشد سال به پرداخت پول (بهره) کسانی که سالهای از دست رفته به ترکیب. و به طور معمول, مردم با وام برجسته نیست در ادامه به کمک خود را به حساب. و اگر زندگی کثیف می شود و شما نمی توانید بازپرداخت IRS در نظر آن را یک خروج و مجازات و مالیات می تواند وضع.

وام گزینه باید در نظر گرفته شود تنها برای درست شرایط اضطراری مالی: ساخت اجاره و قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است. نه برای تامین مالی "می خواهد." در عین حال Transamerica گزارش 25 درصد از وای که قرض گرفته شده از حساب بازنشستگی خود با استفاده از این پول برای خرید یک ماشین.

به طور دائم برداشت پول سال قبل از بازنشستگی است و حتی گران اشتباه است. هنگامی که شما را ترک یک شغل قوانین فدرال که تحت پوشش 401(k)s اجازه می دهد تا شما را به پول نقد از کسانی که پس انداز. وسوسه انگیز برای کارگران جوان با کوچکتر توازن. به خودتان بگویید این "فقط 10.000 دلار" و شما می توانید با استفاده از پول در حال حاضر. برخی از کارفرمایان نیروی نقدی استراحتی برای توازن در زیر $5,000. دیگران اصرار دارند که اگر شما می خواهید به پول نقد از آن همه-یا-هیچ چیز معامله است.

آنچه را که واقعا کمک به تقویت امنیت بازنشستگی است برای کارفرمایان اجازه می دهد تا جزئی نقدی-outs (بسیاری از) و مهمتر از همه نشان می دهد این فرصت را هزینه و صرف نظر کردن از سالها ترکیب — از تجاری امروز است.

کارلا سرخ شده است مستقل امور مالی شخصی نگار. توزیع شده توسط تریبون سرویس خبری.

برای بیشتر اخبار مالی رفتن به Rate.com/research/news

©2020 Rate.com اخبار

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب